خرید لوله جداره چاه

خرید و فروش انواع لوله های جداره چاه فلزی ، پلی اتیلن ، پلی پروپیلن

الزام به استفاده از لوله ها در جداره چاه های عمیق از زمانی ملموس گردید که چاه های حفر شده به دلیل رانش زمین و اتفاقات دیگر اقلیمی همچون سیل و زلزله مسدود گشته و یا تخریب می شدند.

لوله های جداره چاه وظیفه اصلی شان حفظ جداره چاه و محافظت از مدار انتقال آب از از عمق بسیار پایین به سطح زمین می باشد.

لوله های جدار چاه همواره از جنس آهن کربن استیل مورد استفاده قرار می گیرد و مشبک زنی سطحی بر روی این لوله ها به دلیل اینکه بتواند چاه مذکور آبگیری بهتری داشته باشد انجام می شود.

مشبک زنی بر روی سطح لوله های جداره چاه به روش دستی و ماشینی امکان پذیر بوده و خریداران گرامی معمولا مشبک زنی به روش ماشینی را به روش دستی ترجیح می دهند.

چرا که نظم بیشتری در سیستم مشبک زنی ماشینی به نسبت مشبک زنی دستی در تولید لوله های جداره چاه بوجود می آید.

لوله جداره چاه آهنی معمولا در سایز های 16،12 و 14 اینچ در صنعت آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرد و صنعتگران گرامی می توانند جهت خرید لوله های جداره چاه آهنی با واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایند.

لوله های جداره چاه به درخواست خریداران به طول های 6 الی 12 متر یا به طول های نرمال تحویل خریداران گشته و کلیه لوله های تامین شده از سوی شرکت مهزیار فولاد صنعت دارای تاییدیه آلیاژ و کیفیت می باشند.

شما می توانید جهت تهیه ی انواع لوله های جداره چاه در سایز های گوناگون با واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد تماس گرفته و جهت اطلاع از قیمت روزانه ی لوله های جداره چاه در بازار ایران می توانید با واحد فروش شرکت در ارتباط باشید.

(شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله های آبرسانی جداره چاه، اسپیرال، درز مستقیم، مانیسمان و … در ایران)

با سلام خدمت صنعتگران و خریداران عزیز ، امیدواریم که در رشد و شکوفایی و پیشرفت اقتصادی و صنعتی موفق بوده باشید ، به استحضار میرساند شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با استفاده از تجربه و تخصص خود در زمینه فولاد های آلیاژی ، و کلیه آهن آلات ، انواع ورق های فولادی و لوله های فولادی ، شما عزیزان را در خرید کلیه موارد ذکر شده یاری نموده و سعی بر ان دارد تا خریدی آسوده و مطمئن داشته باشید . خرید لوله جدار چاه و لوله های دست دوم ، از طریق مهزیار فولاد بسیار مقرون به صرفه در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت ، ما قیمت لوله جدار چاه را  نسبت به کیفیتی که دراد ، با قیمتی مطلوب تر به شما عزیان عرضه می داریم .

خواهشمندیم درصورت خرید و استعلام قیمت لوله جدار چاه و قیمت لوله دست دوم ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، همه روزه از ساعت 9صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) در خدمت شما عزیزان خواهند بود .

در این صفحه ، مواردی از مقاطعی را مشاهده میکنید که مهزیار فولاد صنعت در فروش آن تجربه بالایی دارد .

خرید لوله جدار چاه فلزی ، پلی اتیلن ، پلی پروپیلن

  • فروش لوله های جداره چاه
  • لوله های جداره چاه درز مستقیم
  • لوله های جداره چاه درز مخفی
  • لوله های جداره چاه اسپیرال
  • لوله های جداره چاه پلی اتیلن
  • لوله های جداره چاه پلی پروپیلن

جهت اطلاعات بیشتر از لوله های فولادی و آلیاژی ، و همچنین خرید لوله جدار چاه ، با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، ما شما را در این زمینه راهنمایی خواهیم نمود ، همچنین از طریق ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره تماس ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ و همچنین از طریق ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com  ما را از سفارش های خود آگاه سازید . کارشناسان فروش و مشاوران ما ، با مشاوره به شما عزیزان ، از خرید های اشتباه و نا درست جلوگیری کرده و جلوی ضرر های مالی شما را خواهند گرفت . مهزیار فولاد صنعت ، با مهزیار فولاد صنعت ، کیفیت را تجربه کنید .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *