Iron sheets cut خریدار و فروشنده ورق های برشی ساختمانی کربن استیل در ابعاد درخواستی شما با آلیاژ های مختلف ورق برش شده

خریدار و فروشنده ورق های برشی ساختمانی و صنعتی آهن و فولادی با آلیاژ های مختلف

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت خریداران عزیز و ارجمند. تیم فروش مهزیار فولاد صنعت با تخصص خود در زمینه آلیاژ های مختلف، سعی دارد تا کلیه مقاطع آلیاژی شما عزیزان را تامین نموده و تجربه ی بسیار عالی از خرید را برای شما عزیزان رقم بزند. اولین هدف ما، رضایت شما عزیزان از خرید ما می باشد. ورق های برشی ساختمانی و صنعتی از دسته ورق هایی است که ما قادریم در ابعاد و ضخامت های مختلف برای شما عزیزان تامین نماییم . خواهشمندیم جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع ورق های فولادی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید.


ویدیو زیر خلاصه ای از مطالب زیر است:


ورق های فولادی و آهنی ساختمانی و صنعتی

ورق های فولادی که در اصطلاح عامیانه در بازار مصرف ایران به آن ورق های سیاه می گویند، از ضخامت 2 میلی متر الی ضخامت های بسیار بالا قابل تولید بوده و این ورق ها بعضا برای صنعتگران می بایست به صورت برش کاری شده برابر با درخواست خریداران گرامی عرضه گردد. 

ورق های برشی ساختمانی و صنعتی از ورق هایی با قواره ها و ابعاد استاندارد و فابریک برابر با درخواست نقشه های مهندسی سازندگان سازه های فلزی، برش خورده و پس از برش کاری در صورتی که صنعتگر محترم نیاز به سوراخکاری یا عملیات دیگر مهندسی بر روی ورق برش خورده داشته باشد، خدمات این چنینی نیز به عزیزان صنعتگر ارائه می گردد. 

ورق های فولادی برشی در آلیاژ های مختلف بسیار مورد مصرف صنعتگرام می باشد، بطوری که بسیاری از صنعتگران ورق st52 یا ورق A516 یا A283 یا آلیاژ های دیگر را به صورت ابعادی کوچکتر از ابعاد استاندارد ورق نیاز دارند. در چنین شرایطی شرکت مهزیار فولاد صنعت اقدام به برش ورق های مذکور برابر با نیاز خریداران نموده تا کلیه صنعتگران گرامی که درخواست خرید آنها کمتر از 1 شیت می باشد، بتوانند از امکانات خرید این نوع ورق های فولادی و آهنی بهره مند گردند.

ورق های برشی

ورق های برشی

شما می توانید جهت خرید انواع ورق های برشی ساختمانی و یا صنعتی در ضخامت های گوناگون با واحد بازرگانی شرکت به شماره  44449101-021 تماس حاصل نمایید. شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های آلیاژی برشی در ضخامت ها و ابعاد مختلف در ایران.


خریدار و فروشنده ورق های برشی ساختمانی و صنعتی کربن استیل در ابعاد درخواستی شما با آلیاژ های مختلف

برابر درخواست مشتری کربن استیل 

ورق های برشی ساختمانی و صنعتی  برابر درخواست مشتری st52  ,

ورق های برشی ساختمانی و صنعتی برابر درخواست مشتری st37 

همینک در مهزیار فولاد صنعت

جهت اطلاع از سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید


لوله استیل , ورق رنگی ، ورق فولادی , ورق آهن , فروش ورق سیاه ،  ورق آجدار , ورق سیاه


جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ورق های برشی ساختمانی و صنعتی، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های درخواستی خود آگاه نمایید. تیم فروش ما با تجربه و دانش خود، شما عزیزان را در زمینه انتخاب نوع ورق های فولادی با توجه به شرایط و نوع استفاده راهنمایی نموده و از مرحله مشاوره تا مرحله خرید همراه شما عزیزان خواهند بود. کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های تعطیل از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخ گوی کلیه سوالات و صورت های خورد شما خواهند بود. ما قادریم کلیه ورق آهنی مورد نیاز شما خریداران و صنعتگران عزیز را تامین نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسانیم. 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *