steel H beam

خریدار و فروشنده انواع تیر آهن های ساختمانی و صنعتی تیر آهن ذوب آهن ، تیر آهن ترک ، تیرآهن کره ای ( بال پهن، هاش )

مقاطع H و I فولادی در دسته ی پروفایل های فولادی قرار می گیرد که بسیار محبوب کلیه ی طراحان سازه های صنعتی در جهان می باشد. مقاطع H که اصطلاحا در بازار فولاد و آهن ایران به آن هاش گفته می شود ( بعضا شنیده شده که به آن بال پهن نیز می گویند ) در دسته ی مقاطع فولادی قرار می گیرد که نقش حمال را در سازه های فلزی ایفا نموده و بسیار مناسب ساخت برج های بلند مرتبه، ساختمان ها و استراکچر های صنعتی که نیاز به حمال و ستون حمال با قابلیت تحمل وزن بالا را دارد، بکار گرفته می شود.

مقاطع دیگری نیز با شکل I در جهان محبوب می شود که در بازار داخل به آنها تیر آهن می گویند. در اصطلاح مهندسی برابر با جداول استاندارد اشتال، به مقاطع تیر آهن ( نام بین المللی مقطع فولادی تیر آهن – IPB ) می باشد و در کلیه ی طراحی سازه های فلزی در جهان، آنجایی که حروف انگلیسی IPB در جهان قرار می گیرد، یعنی منظور از طراح سازه، استفاده از همان تیر آهن معمول در سازه ی مورد نظر می باشد.

برای مقطع فولادی بال پهن و یا همان هاش اصطلاح های مهندسی دیگری بکار می رود. این اصطلاحات عبارتند از ( HEA هاش سبک ) و ( HEB هاش سنگین ) ( HEM ههاش فوق سنگین ) با این نام ها شناخته می شوند. هاش ها در حقیقت برابر با استاندارد جدول اشتال شناخته شده و مقطع هاش در بازار داخل ایران، تا سایز 24 تولید شرکت ذوب آهن اصفهان موجود می باشدو خریداران گرامی که نیازمند خرید هاش های فولادی با سایز های بالاتر  از 24 هستند، می بایست از نوع وارداتی این فولاد که تولید کشور های کره و ترکیه می باشد که همینک در خاک ایران قابل دسترس است استفاده نمایند.

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت لحظه ای انواع مقاطع فولادی، انواع مقاطع تیر آهن و هاش، با واحد فرش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. شرکت مهزیار فولاد صنعت خریدارر و فروشنده کلیه مقاطع فولادی تیر آهن و هاش در ایران.


خریدار و فروشنده انواع تیر آهن های ساختمانی و صنعتی  تیر آهن ذوب آهن ، تیر آهن ترک ، تیرآهن کره ای ( بال پهن ، هاش  )

خرید ، فروش و قیمت روزانه ی انواع تیر آهن های ساختمانی و صنعتی .
تیر آهن ذوب آهن
تیر آهن  یزد
تیر آهن اهوازی
تیر آهن ترک
تیر آهن یزدی
تیر آهن کره ای
تیرآهن سنگین اروپایی
تیر آهن های سنگین صنعتی
تیر آهن های خاص ( بال پهن ، هاش )
تیر آهن از سایز 8 تا 100 بصورت سبک و سنگین (تیر آهن ، هاش ، بال پهن )
عرضه ی کلیه محصولات تیر آهن ، بال پهن ، هاش همینک در مهزیار فولاد.
(جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایز های موجود همینک با 02144449101 تماس بگیرید)


مقاله ی ورق مبارکه  و مقاله ی لوله درزدار  را نیز بخوانید
مقاله ی آهن صنعتی و مقاله ی فولاد صنعتی  را نیز بخوانید
مقاله ی آهن الات ساختمانی و مقاله ی آهن آلات صنعتی  را نیز بخوانید
مقاله ی ورق فولاد مبارکه و مقاله ی لوله مانیسمان api  را نیز بخوانید


 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *