Iron-laser-cutting

برش آهن با لیزر خدمات برش لیزر

خدمات برش لیزر مهزیار فولاد

قسمت برش لیزری CAD (بالا) و استیل ضد زنگ (پایین)
برش لیزر فناوری است که از لیزر برای برش مواد استفاده می کند. در حالی که به طور معمول برای کاربردهای تولید صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد ، در مدارس ، مشاغل کوچک و سرگرمی ها نیز شروع به استفاده می کند. برش لیزر با هدایت خروجی لیزر پرقدرت که معمولاً از طریق اپتیک انجام می شود ، کار می کند. برای تولید مستقیم مواد یا پرتو لیزر از نوری لیزر و CNC (کنترل عددی رایانه) استفاده می شود. یک لیزر تجاری برای برش مواد با استفاده از یک سیستم کنترل حرکت برای دنبال کردن یک الگوی CNC یا کد G برای برش مواد. پرتو متمرکز لیزر به سمت مواد هدایت می شود ، که سپس یا ذوب می شود ، می سوزد ، تبخیر می شود ، یا توسط یک جت گاز منفجر می شود ، [1] لبه ای با سطح باکیفیت بالا باقی می گذارد. از برش های لیزری صنعتی برای برش مواد ورق مسطح و همچنین ساختاری و لوله کشی استفاده می شود
در سال 1965 ، اولین دستگاه برش لیزری تولیدی برای سوراخ سوراخ های دیودهای الماس مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه توسط مرکز تحقیقات مهندسی برق وسترن ساخته شده است. [2] در سال 1967 ، بریتانیا پیشگام برش جت اکسیژن با کمک لیزر برای فلزات شد. [3] در اوایل دهه 1970 ، این فناوری به منظور کاهش تیتانیوم برای کاربردهای هوافضا به تولید درآمد. در همان زمان CO
2 لیزر برای برش غیر فلزات ، مانند منسوجات سازگار شده است ، زیرا ، در آن زمان ، CO
2 لیزر به اندازه کافی قدرتمند نبودند تا بتوانند بر هدایت حرارتی فلزات غلبه کنند. [4]

روند

برش لیزری صنعتی از فولاد با دستورالعمل برش برنامه ریزی شده از طریق رابط CNC
تولید پرتو لیزر شامل تحریک یک ماده لیزر از طریق تخلیه های الکتریکی یا لامپ های داخل یک ظرف بسته است. با تحریک ماده لیزینگ ، پرتوی داخلی با استفاده از یک آینه جزئی منعکس می شود ، تا زمانی که انرژی کافی برای فرار به عنوان جریانی از نور یکدست منفرد بدست آورد. آینه ها یا فیبر نوری معمولاً برای هدایت نور منسجم به یک لنز استفاده می شوند ، که نور را روی ناحیه کار متمرکز می کند. باریکترین قسمت تیر متمرکز معمولاً کمتر از 0.0125 اینچ (0.32 میلی متر) است. قطر بسته به ضخامت مواد ، عرض سر تا ابعاد 0.004 اینچ (0.10 میلی متر) امکان پذیر است. [5] برای اینکه بتوانید از مکانی غیر از لبه شروع به برش کنید ، قبل از هر برش سوراخ انجام می شود. سوراخ کردن معمولاً شامل یک پرتوی لیزر پالس شده با قدرت بالا است که به آرامی سوراخی در مواد ایجاد می کند و مثلاً حدود 5 تا 15 ثانیه برای فولاد ضد زنگ با ضخامت 0.5 اینچ (13 میلی متر) طول می کشد.

پرتوهای موازی از نور منسجم از منبع لیزر غالباً در قطر 0.06-0.08 اینچ (1.5-2.0 میلی متر) قرار می گیرند. این پرتو به طور معمول توسط یک لنز یا آینه به نقطه ای بسیار کوچک در حدود 0.001 اینچ (0.025 میلی متر) متمرکز شده و شدت می یابد تا یک پرتو لیزر بسیار شدید ایجاد کند. برای رسیدن به نرمترین سطح ممکن در حین برش کانتور ، جهت قطبش پرتو باید چرخانده شود زیرا در اطراف حاشیه قطعه کار کانتور شده می رود. برای برش فلز ، فاصله کانونی معمولاً 1.5-3 اینچ (38-76 میلی متر) است. [6]

مزایای برش لیزری برش مکانیکی شامل دست زدن به آسان تر و کاهش آلودگی قطعه کار است (از آنجا که هیچ لبه برش وجود ندارد که می تواند توسط مواد آلوده شود یا مواد را آلوده کند). ممکن است دقت بهتر باشد ، زیرا پرتوی لیزر در طی فرایند نمی پوشید. همچنین احتمال پیچیده شدن مواد برش خورده کاهش می یابد ، زیرا سیستم های لیزر منطقه ای تحت تأثیر گرما دارند. برخی از مواد نیز با روش های سنتی تر برش بسیار دشوار یا غیرممکن هستند.

برش لیزر برای فلزات دارای مزایای این است که برش دقیق پلاسما و استفاده از انرژی کمتری هنگام برش ورق فلز. با این حال ، اکثر لیزرهای صنعتی نمی توانند ضخامت فلز بیشتری را که می توانند از پلاسما برش دهند. دستگاههای لیزر جدیدتر که با قدرت بالاتر کار می کنند (6000 وات ، بر خلاف رده بندی اولیه دستگاههای برش لیزری ‘1500 وات) در توانایی خود برای برش مواد ضخیم به ماشین آلات پلاسما نزدیک می شوند ، اما هزینه سرمایه چنین ماشین هایی بسیار بیشتر از پلاسما است. دستگاه های برش قادر به برش مواد ضخیم مانند صفحه فولادی هستند.

انواع
دستگاه برش لیزری فیبر HACO
دستگاه برش لیزری فیبر HACO با سیستم بارگیری و تخلیه یکپارچه.

4000 وات CO
2 برش لیزری
سه نوع اصلی لیزر در برش لیزر وجود دارد. شرکت
2 لیزر برای برش ، خسته کننده و حکاکی مناسب است. نئودیمیم (Nd)

 

تنظیمات دستگاه

لیزر اپتیک پرواز دو پالت

سر لیزر نوری پرواز
به طور کلی سه تنظیم مختلف دستگاههای برش لیزری صنعتی وجود دارد: مواد متحرک ، ترکیبی و سیستمهای نوری پروازی. اینها به شیوه انتقال پرتو لیزر روی مواد جهت برش یا پردازش اشاره دارد. برای همه این موارد ، محورهای حرکت به طور معمول محور X و Y مشخص می شوند. اگر ممکن است سر برش کنترل شود ، به عنوان محور Z تعیین می شود.

لیزرهای متحرک دارای یک سر برش ثابت هستند و مواد را در زیر آن جابجا می کنند. این روش یک فاصله ثابت از ژنراتور لیزر تا قطعه کار و یک نقطه واحد برای حذف پساب برش را فراهم می کند. به اپتیک کمتری احتیاج دارد ، اما به حرکت قطعه کار نیاز دارد. این ماشین سبک تمایل به کمترین نوری تحویل پرتو دارد ، اما کمترین حالت را نیز نشان می دهد.

لیزرهای ترکیبی جدول ارائه می دهند که در یک محور (معمولاً محور X) حرکت می کند و سر را در امتداد محور کوتاه تر (Y) حرکت می دهد. این نتیجه باعث می شود طول مسیر پرتوی ثابت تر از یک ماشین نوری پرواز باشد و ممکن است سیستم تحویل پرتوی ساده تری را ایجاد کند. این می تواند باعث کاهش تلفات در سیستم تحویل و ظرفیت بیشتر در هر وات نسبت به ماشینهای نوری پروازی شود.

لیزرهای نوری پروازی دارای یک میز ثابت و یک سر برش (با پرتو لیزر) هستند که در هر دو بعد افقی بر روی قطعه کار حرکت می کنند. برشهای نوری پرواز در حین پردازش قطعه کار را ثابت نگه می دارند و اغلب نیازی به بستن مواد ندارند. جرم متحرک ثابت است ، بنابراین پویایی تحت تأثیر اندازه متفاوت قطعه کار قرار نمی گیرد. ماشینهای نوری پرواز سریعترین نوع هستند ، که هنگام بریدن قطعه های باریک تر ، سودمند است. [11]

ماشینهای نوری پروازی باید از برخی روشها استفاده کنند تا طول پرتو در حال تغییر در نزدیکی میدان (نزدیک به تشدید کننده) برش تا میدان دور (دور از طنین انداز) را در نظر بگیرند. روشهای متداول برای كنترل این امر عبارتند از: برخورد ، نوری سازگار یا استفاده از محور طول پرتو ثابت.

دستگاه های پنج و شش محوره همچنین برش قطعات کاری تشکیل شده را مجاز می کنند. علاوه بر این ، روشهای مختلفی برای هدایت پرتو لیزر به قطعه کار شکل ، حفظ فاصله فوکوس مناسب و ایستادن نازل و غیره وجود دارد.

نبض
لیزرهای پالس شده که برای مدت زمان كوتاه انرژی زیادی را پشت سر می گذارند ، در بعضی از فرآیندهای برش لیزر ، خصوصاً برای سوراخ كردن ، یا در هنگام سوراخهای بسیار كوچك یا سرعت برش بسیار كم ، بسیار مؤثر هستند ، زیرا در صورت استفاده از تیرهای لیزری ثابت ، گرما می تواند به نقطه ذوب کل قطعه بریده شده برسد.

اکثر لیزرهای صنعتی توانایی کنترل پالس یا برش CW (موج مداوم) تحت کنترل برنامه NC (کنترل عددی) را دارند.

لیزرهای دو پالس برای بهبود سرعت حذف مواد و کیفیت سوراخ از یک سری جفت پالس استفاده می کنند. در اصل ، پالس اول مواد را از سطح سطح جدا می کند و دوم مانع از چسبیدن بیرون اژکتا به طرف سوراخ یا برش می شود. [12]

مصرف برق
مهمترین نقطه ضعف برش لیزر ، مصرف زیاد انرژی است. بازده لیزر صنعتی ممکن است از 5٪ تا 45٪ باشد. [13] مصرف انرژی و راندمان هر لیزر خاص بسته به قدرت خروجی و پارامترهای عملیاتی متفاوت خواهد بود. این بستگی به نوع لیزر و اینکه چقدر لیزر با کار موجود مطابقت دارد بستگی دارد. میزان قدرت برش لیزری مورد نیاز ، معروف به ورودی گرما ، برای یک کار خاص به نوع ماده ، ضخامت ، فرآیند (واکنش / بی اثر) مورد استفاده و میزان برش مورد نظر بستگی دارد.

مقدار ورودی حرارت مورد نیاز برای مواد مختلف در ضخامتهای مختلف با استفاده از CO
2 لیزر [وات] [14]
ضخامت مواد مواد
نرخ تولید و کاهش
حداکثر سرعت برش (میزان تولید) توسط تعدادی از عوامل شامل توان لیزر ، ضخامت مواد ، نوع فرآیند (واکنش یا بی اثر) و خاصیت مواد محدود می شود. سیستمهای صنعتی مشترک (1 کیلو وات) فلز فولاد کربن را از ضخامت 0.51 – 13 میلی متر کاهش می دهند. برای بسیاری از اهداف ، لیزر می تواند سی برابر سریعتر از اره استاندارد باشد. [15]

کاهش نرخ با استفاده از CO
2 لیزر [سانتی متر در ثانیه]
قطعه مواد ضخامت مواد

برش لیزری
فناوری برش لیزر تکنیکی است که برای برش ورق های فلزی یا موادی که امکان ساخت هندسه های مختلف از ورق های استیل ، استیل ضدزنگ یا آلومینیوم را دارد ، استفاده می شود.

در SOME ما برش لیزری مواد مختلف را با توجه به نیاز مشتریان انجام می دهیم:
برش لیزری از فولاد ضد زنگ
ورق آهن برش لیزری
برش لیزری آلومینیوم

از جدیدترین قابلیت های نسل ماشین آلات ما ، به هر هندسه ای با تطبیق پذیری بسیار زیاد در برش کانتور و دقت در جزئیات دست می یابیم.

در شرکت ما ماشین آلات برش لیزری متمرکز بر ساخت فلز در بخش های صنعتی و خودروسازی وجود دارد. علاوه بر این ، فناوری ما با عدم صرفه جویی در زمان و پول ، مزیت عدم سرمایه گذاری در ابزارها را به ما پیشنهاد می دهد.

در SOME ما فرایند برش ورق را انجام می دهیم و به لطف بیش از 45 سال تجربه در این بخش ، پاسخ سریع و سریع به مشتریان ارائه می دهیم. ما یک ماشین آلات نوآورانه داریم که به ما امکان می دهد فقط برنامه های اجرا را بدون نیاز به تولید ابزار اصلاح کنیم.

این تطبیق پذیری و انعطاف پذیری عالی ، همراه با سرعت آن ، باعث می شود ماشین آلات SOME یک فناوری بسیار مفید هم برای فرآیند برش لیزر و هم برای ساخت نمونه های اولیه برای سری های طولانی تر باشد که در بخش های صنعتی و خودرو قابل استفاده است.

چرا لیزرها برای برش استفاده می شوند

لیزر برای بسیاری از اهداف استفاده می شود. یکی از راه های استفاده آنها برای برش صفحات فلزی است. در صفحه خفیف ، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم ، روند برش لیزر بسیار دقیق است ، کیفیت برش بسیار خوبی را به همراه دارد ، از عرض بسیار کمتری برخوردار است و دارای گرمای ناحیه ای با تأثیر گرما کوچک است و امکان برش اشکال بسیار پیچیده و سوراخ های کوچک را فراهم می آورد.

اکثر مردم از قبل می دانند که کلمه “LASER” در واقع مخفف تقویت نور اما چگونه نور از طریق صفحه فولادی برطرف می شود؟

چگونه یک برش لیزری کار می کند – برای مشاهده در اندازه بزرگتر کلیک کنید چگونه کار می کند

پرتو لیزر ستونی از نور با شدت بسیار بالا ، از یک طول موج یا رنگ است. در مورد لیزر معمولی CO2 ، آن طول موج در قسمت مادون قرمز طیف نور است ، بنابراین برای چشم انسان نامرئی است. این پرتو از قطر لیزر ، که باعث ایجاد پرتو می شود ، از مسیر پرتو دستگاه فقط در حدود 3/4 اینچ قطر است. این ممکن است در جهات مختلف توسط بسیاری از آینه ها ، یا “تسمه های تابشی” گزیده شود ، قبل از اینکه در نهایت روی صفحه متمرکز شوید. پرتو متمرکز لیزر درست قبل از برخورد به صفحه ، از شاخه نازل عبور می کند. همچنین از طریق آن سوراخ نازل جریان می یابد ، گاز فشرده شده مانند اکسیژن یا نیتروژن.

تمرکز پرتو لیزر می تواند توسط یک لنز مخصوص یا توسط یک آینه خمیده انجام شود و این امر در سر برش لیزر صورت می گیرد. پرتو باید دقیقاً متمرکز شود تا شکل نقطه تمرکز و چگالی انرژی موجود در آن نقطه کاملاً گرد و سازگار باشد و در نازل محور باشد. با متمرکز کردن پرتوی بزرگ به پایین یک نقطه ، چگالی گرما در آن نقطه شدید است. به فکر استفاده از ذره بین برای تمرکز پرتوهای خورشید بر روی برگ و چگونگی شروع آتش سوزی باشید. حال در مورد تمرکز 6 کیلووات انرژی در یک نقطه فکر کنید و می توانید تصور کنید که آن نقطه چقدر داغ می شود.

چگالی توان بالا باعث گرم شدن سریع ، ذوب شدن و تبخیر جزئی یا کامل مواد می شود. هنگام برش فولاد خفیف ، گرمای پرتو لیزر برای شروع یک فرآیند سوزاندن “سوخت اکسی” معمولی کافی است ، و گاز برش لیزر مانند اکید مشعل سوختی اکسیژن خالص خواهد بود. هنگام برش فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ، پرتوی لیزر به راحتی مواد را ذوب می کند و از نیتروژن با فشار بالا برای دمیدن فلز مذاب از داخل سر استفاده می شود.

در دستگاه برش لیزری CNC ، سر برش لیزری بر روی صفحه فلزی به شکل قسمت مورد نظر منتقل می شود ، بنابراین قسمت را از صفحه جدا می کنید. یک سیستم کنترل ارتفاع خازنی فاصله بسیار دقیقی بین انتهای نازل و صفحه ای که برش داده می شود ، حفظ می کند. این فاصله مهم است ، زیرا تعیین می کند که نقطه کانونی نسبت به سطح صفحه کجاست. کیفیت برش را می توان با بالا بردن یا پایین آمدن نقطه کانونی از بالای سطح صفحه ، در سطح یا دقیقاً زیر سطح تحت تأثیر قرار داد.

بسیاری از پارامترهای دیگر نیز وجود دارد که بر کیفیت برش تأثیر می گذارند ، اما هنگامی که همه به درستی کنترل شوند ، برش لیزر یک روند برش پایدار ، قابل اعتماد و بسیار دقیق است.

 

برش لیزری فلز
فلز شاید رایج ترین ماده ای است که با لیزرها برش داده می شود. بیش از صد نوع فلز مختلف وجود دارد و صدها صنعت در سراسر جهان از نوعی فلز استفاده می کنند ، چه در آغاز و چه در پایان مراحل تولید.

پیدا کردن فرآیندی که می تواند فلز را به طور مؤثر کاهش دهد تا از تقاضای روزافزون برای محصولات جلوگیری کند ، همچنین کاهش هزینه ها و حفظ تنها بالاترین سطح ایمنی می تواند یک سفارش بلند باشد. اختراع لیزر در دهه 1960 و توسعه آن به لیزرهای فیبر که امروزه معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد ، همه این جعبه ها را نشان داد.

در مقاله زیر ما برش فلز را با لیزر در عمق بسیار بیشتر پوشانده ایم و به مثالها و کاربردهای خاص می پردازیم ، همچنین اینکه کدام نوع لیزر برای این کار مناسب ترین است.

برش لیزر می تواند اشکال جالب بسیاری از فلز ایجاد کند ، مانند آنچه در تصویر بالا نشان داده شده است
برش لیزر می تواند اشکال جالب بسیاری از فلز ایجاد کند ، مانند آنچه در تصویر بالا نشان داده شده است

برای برش فلز از کدام نوع لیزر باید استفاده کنید؟
سه نوع فرآیند برش وجود دارد که می توانید برای برش فلز با لیزر استفاده کنید. گاز ، کریستال و فیبر. برش گاز با استفاده از دی اکسید کربن یا مخلوط نیتروژن انجام می شود و برش کریستال با استفاده از کریستال های: YAG (گارنت آلومینیومی ایتریم دود نئودیمیوم) و nd: YVO (اورتیم واناتات اوتریوم دوپوش نئودیمیوم) انجام می شود. این دو فرآیند تقریباً طولانی تر از برش فیبر با لیزر بوده و تاریخ آن به دهه 1960 باز می گردد ، در حالی که لیزر فیبر یک فرآیند نسبتاً جدید است.

به عبارت ساده ، هر یک از سه فرآیند برش را می توان برای برش فلز استفاده کرد ، اگرچه روش های مبتنی بر بنزین همیشه قادر به انجام چنین کارهایی نبودند ، اما ما همه آنها را در اینجا با هم مقایسه کرده ایم.

لیزرهای کریستالی برای برش فلز مناسب هستند ، اما شما معمولاً از این فرآیند در جایی که قدرت بالایی لازم باشد استفاده می کنید ، احتمالاً برای فلزهای بسیار ضخیم. دستگاه لیزر کریستالی گران قیمت است ، روی دیودهای پمپ پرهزینه کار می کند ، بنابراین اگر به قطعات تعویض احتیاج دارید ، می توانید وزن خود را به شدت در مانده بانکی شروع کنید. لیزرهای کریستالی در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر ، در حدود 8000 تا 15،000 ساعت ، عمر کمتری دارند.

دستگاه های لیزر گازی طی چند سال گذشته بسیار بهبود یافته اند و اکنون در زمینه برش فلز مهارت بیشتری دارند. این رایج ترین فرآیند برش لیزر است و نسبت به لیزر کریستالی ارزانتر است.

با این حال ، این مقایسه با فرآیند برش لیزر فیبر ، در مورد برش فلز ، حالت دوم از مزیت بیشتری برخوردار است. دستگاه برش لیزر بنزین معمولاً سریعتر از لیزر فیبر برش می یابد ، اما این فقط برای فلزات ضخیم صدق می کند. لیزرهای فیبر نازک سریعتر هستند.

علاوه بر این ، هنگام استفاده از لیزر بنزین ، خطر آسیب رساندن به فلزاتی که با آنها کار می کنید بسیار بیشتر است. اگر گاز کاملاً خالص نباشد ، فلزات ممکن است اکسیده شوند و رنگ زرد رنگی به خود بگیرند. همچنین ، برش های لیزر گازی نمی توانند به خوبی با فلزات بازتابنده کار کنند ، زیرا تیر در دستگاه بازتاب می یابد ، در حالی که لیزر فیبر این مشکل را ندارد. این به آسیب فلش بک معروف است.

در کنار این ، لیزر فیبر برای اجرای آن بسیار ارزانتر است ، داشتن عمر طولانی در حدود 25000 ساعت ، به ندرت به تعمیر و نگهداری نیاز دارد و فقط در صورت نیاز به قطعات جایگزین ارزان قیمت نیاز دارد.

در مورد افکارشان درباره برش لیزر گازی در مقابل برش لیزر فیبر ، چندین مشاغل و کارخانه های تولیدی مصاحبه شد و توافق شد که راه اندازی لیزر فیبر از این دو مطلوب تر باشد.

اگرچه گفته شد لیزرهای گازی برای صفحات سنگین تر فلز بهتر هستند ، لیزرهای فیبر معمولاً سریعتر هستند ، از انرژی بسیار کمتری استفاده می کنند ، می توانند با فلزات بازتابنده کار کنند و 50 درصد فواصل سرویس دهی طولانی تر و همچنین نیمی از هزینه های سرویس دهی را دارند.

به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا در لیزرهای SPI با هر دو دستگاه در لیزرهای فیبر تولید و توسعه دهیم. بنابراین ما لیزرهای فیبر را برای کاربردهای فلزی توصیه می کنیم!

برخی از نمونه برش لیزر فلز
اکنون که به فرآیندهای مختلف و تأثیر آنها بر فلز نگاه کرده ایم ، اکنون نمونه های خاصی از برش لیزر فلز را بررسی خواهیم کرد.

برش فلزات منعکس کننده
همانطور که در بالا گفته شد ، برخی از لیزرها در قطع فلزات منعکس کننده به دلیل آسیب در فلاش بک ، در جایی که پرتو لیزر به داخل لیزرهای منعکس می شود ، با برش فلزات بازتابنده مشکل دارند. با این حال ، فلزات منعکس کننده معمولاً در فرایند تولید یافت می شوند ، و مهم است که بتوان آنها را به صورت موثر و مؤثر برش داد. فلزات بازتابنده فلزاتی مانند طلا و نقره هستند.

برای نشان دادن اینکه لیزر فیبر SPI چقدر می تواند فلزات بازتابنده را کاهش دهد ، ما می خواستیم اشکال پیچیده و پیچیده ایجاد کنیم. ما یک ماکت ا و دو حیوان خانگی ایجاد کردیم. عقاب و اژدها! می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ساخت برج بریج و اژدها را در اینجا بخوانید.

برش فولاد
فولاد یکی از متداول ترین فلزات مورد استفاده در صنایع a است

برش فویل آلومینیومی
فویل آلومینیومی فلزی است که برای طیف وسیعی از صنایع از آن استفاده می کند ، شاید بیشتر در صنعت بسته بندی دیده شود. ما در مورد برش سریع فویل آلومینیوم نازک در اینجا نوشتیم ، جایی که دریافتیم که سریعترین سرعت در سرعت 100 کیلوهرتز بوده است.

مهم است که آلومینیوم با استفاده از تنها یک پالس برش داده شود ، زیرا مشخص شد که پالس های مکرر می توانند به فلز آسیب برساند.

برش نقره
نقره یک فلز بسیار پرکاربرد است که در هر دو بخش صنعتی و تجاری برای مواردی مانند جواهرات ، الکترونیک یا دستگاه های انرژی دیده می شود. ما در اینجا بیشتر در مورد برش نقره با لیزر بحث کرده ایم ، و همچنین به نمونه ای خاص از برش لیزری نقره ضخامت 1 میلی متر در اینجا می پردازیم.

آیا به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد برش با لیزر هستید؟
اگرچه این مقاله بر روی فلز برش متمرکز شده است ، اما این فرایند قادر به کار با مواد تقریباً بی حد و حصر است.

برش لیزر با داشتن مزیت های گسترده ای ، پیدا شده است که در صنایع بی شماری در سراسر جهان از جمله نیمه هادی ، الکترونیک و صنایع پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر سؤال بیشتری در مورد برش با لیزر و نحوه کارکرد آن دارید ، لطفا با ما در اینجا تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *