گالوانیزه گرم

انجام خدمات گالوانیزه گرم و ضمانت 30 ساله

 

با سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران و خریداران محترم ، در این مطلب مهزیار فولاد صنعت قصد دارد به شما عزیزان اطلاعاتی درباره ورق گالوانیزه گرم شرح دهد . با ما همراه باشید .


گالوانیزه گرم

گالوانیزه گرم

فرآیند گالوانیزه گرم با عملکرد ثابت و صرفه‌جویی در هزینه

گالوانیزه گرم برای بیش از 250 سال استفاده شده است تا از خوردگی فولاد و آهن محافظت کند. فرآیند گالوانیزه گرم که در طول سال‌ها تکامل‌ یافته است شامل فرو بردن فولاد پیش‌ساخته در یک وان از روی مذاب است. آهن در فولاد با روی واکنش نشان می‌دهد تا یک پوشش آلیاژ با اتصال محکم تشکیل شود که فولاد را ازخوردگی محافظت ‌کند.

لوله گالوانیزه شده دارای هزینه نگهداری کمتری نسبت به مواد دیگر از قبیل فولاد رنگ ‌شده یا سطوح پوشیده شده با اپوکسی است و نیازی به نگهداری پوشش در طول عمر مفیدش ندارد.


پایداری بخشی از فرآیند گالوانیزه کردن ما است

حفاظت از فولاد جز اهداف اصلی خدمات پوشش فلزی ماست. تضمین اینکه عنصر کلیدی زیرساخت تا حدممکن دوام بیاورد، تعریف پایداری در محصولات گالوانیزه گرم شرکت ما حفاظت از بافت فولاد مهمترین وظیفه پوشش گالوانیزه می باشد . با گالوانیزه کردن سطح فولاد عمر فولاد آن بین 3 الی 5 برابر افزایش می یابد .

با استفاده از روی 100٪ طبیعی در گالوانیزه گرم، فرآیند گالوانیزه کردن صورت می پذیرد که حفاظت از خوردگی و پوسیدگی فولاد را  برای ده ها سال تضمین می نماید .

  • گالوانیزاه گرم شامل هیچ یک ترکیبات آلی فرار ( VOCs ) نیست .
  • روی و فولاد ۱۰۰ درصد قابل بازیافت هستند.
  • محصولات این شرکت تا 30 سال گارانتی می گردد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، ارائه دهنده خدمات گالوانیزه ، جهت کلید سازه ها و مقاطع فولادی در ایران .

تجربه و تخصص گسترده ما در گستره وسیعی از صنایع از جمله کشاورزی، پل و بزرگراه، ساخت‌وساز ، تاسیسات الکتریکی ، پتروشیمی، تفریحات و حمل و نقل کاربرد دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد گالوانیزه کردن انواع فولاد های آلیاژی و ابعاد سازه های قابل آبکاری با واحد فروش شرکت تماس بگیرید .


از شما عزیزان خواهشمندیم  با واحد فروش شرکت ، به شماره 44449101-021 تماس خاصل فرمایید ، و پرسنل شرکت مهزیار فولاد صنعت را از صورت درخواستی خود آگاه سازید ، پرسنل واحد فروش شرکت ، صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن پیگیری و  تامین خواهند کرد . همچنین  شما میتوانید صورت  خرید خود را به شماره واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ارسال نموده و ما را از صورت درخواستی خود آگاه سازید.

قابل توجه شما عزیزان ، شرکت مهزیار فولاد صنعت، علاوه بر فروش ورق گالوانیزه گرم ، در زمینه ورق های فولادی مختلف دیگر فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده :

از شما صنعتگران عزیز و خریداران محترم  تقاضا میشود جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.netو mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *