لوله گالوانیزه

آشنایی با لوله گالوانیزه و موارد کاربردی آن

"<yoastmark

 

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، تامین کننده و فروشنده لوله های گاوانیزه در اندازه ها و ضخامت های مختلف بوده و سعی دارد با نازلترین قیمت ، بهترین کیفیت را برای شما صنعتگران عزیز به ارمغان آورد . موارد استفاده از لوله های گالوانیزه بسیار حائز اهمیت بوده و مورد اهمیت صنعتگران عزیز کشورمان میباشد . در این مطلب قصد داریم کاربرد لوله های گالوانیزه را برای شما صنعتگران محترم تشریح کنیم . با مهزیار فولاد صنعت همراه باشید .


لوله گالوانیزه چیست ؟

لوله گالوانیزه، نوعی لوله فولادی است که توسط یک روکش محافظ شامل عنصر روی پوشش داده شده است. پوشش روی، لوله های گالوانیزه را در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت می کند. کاربرد لوله های گالوانیزه در مصارف خانگی برای تأسیسات لوله کشی از سال 1960 رواج یافت اما تاریخ ساخت آن ها به زمان قبل از این تاریخ مربوط می شود. در حال حاضر، انواع لوله گالوانیزه هنوز هم جایگاه مناسبی در سیستم های لوله کشی انتقال آب و فاضلاب دارند.

قبل از آنکه لوله گالوانیزه به بازار معرفی شود، لوله هایی از جنس سرب در تأسیسات انتقال آب استفاده می شدند؛ این عامل به تدریج موجب میشد مقادیری از سرب به آب آشامیدنی راه پیدا کند و موجب مسمومیت و عوارض خفیف ناشی از اثرات سمی آن در مردم شود. به همین علت، لوله های گالوانیزه ابداع شدند و لوله های سرب به تدریج زوال یافتند.


کاربرد لوله های گالوانیزه و موارد استفاده از آن :

کاربرد لوله های گالوانیزه ، به این شکل است که لوله های گالوانیزه دارای یک لایه عنصر روی بر روی دیواره خود است؛ این لایه گالوانیزه در واقع لوله را در برابر عوامل مخرب محیطی نظیر عوامل خوردگی، رطوبت، زنگ زدگی و سایر عناصر محافظت می کند. با این اوصاف می توان گفت لوله های گالوانیزه لوله هایی هستند که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند. همین خصوصیت بسیار مهم باعث شده است از این لوله ها برای تأسیسات انتقال آب در مناطق مختلف استفاده شود و به همین دلیل است که موارد استفاده از لوله های گالوانیزه برای صنعتگران و خریداران عزیز  بسیار حائز اهمیت است .

اگرچه نسل جدیدی از لوله های پلیمری برای انتقال آب و فاضلاب به بازار معرفی شده اند اما کاربرد لوله گالوانیزه به این منظور هنوز هم محبوبیت خاص خود را دارد. موارد استفاده از لوله های گالوانیزه نظیر : انتقال آب آشامیدنی در مناطق شهری، نصب در تأسیسات آبیاری گلخانه ای و مسیری برای عبور هوا در سیستم های تهویه مطبوع، مهم ترین موارد کاربرد لوله های گالوانیزه هستند.


 

شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱  تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه فروش انواع لوله های مختلف فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .


 

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *