پروفیل صنعتی

خرید پروفیل صنعتی ضخامت بالا

پروفیل ها یا مقاطع فولادی تو خالی که در اصطلاح عامیانه در میان صنعتگران، آهن فروشان و مصرف کنندگان گرامی در ایران با نام قوطی شناخته می شود، نوعی مقطع فولادی می باشد که سطح مقطع آن به شکل مربع یا مستطیل ساخته می شود.

مقاطع پروفیل و یا قوطی به روش های گوناگونی تولید می گردند که در اصطلاح عامیانه به آنها قوطی و پروفیل ساختمانی و یا قوطی و پروفیل صنعتی نام گذاری می گردند.

قوطی و پروفیل در فرآیند تولید هر چه با ضخامت نازکتری تولید گردند، مورد استفاده سازه های ساختمانی و یا سازه های ابتدایی تر که بار کمتری را در شرایط سازه می بایست تحمل نمایند، قرار می گیرد. برای ساخت استراکچر هایی که تنش در آن ها بسیار بالا می باشد و یا به صورت حمال جهت نگهداری سازه های بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد، از قوطی و پروفیل های صنعتی با ضخامت های بالاتر استفاده می شود که قوطی و پروفیل های ضخامت بالا در حقیقت پروفیل های مقاوم تری می باشند که می توانند جهت استفاده در انواع سازه های صنعتی و ساخت استراکچر های فولادی گوناگون در صنایع مختلف مورد کاربرد قرار گیرند.

قوطی ها و پروفیل هایی که مصطلحا با نام قوطی و پروفیل صنعتی شناخته می شوند، معمولا دارای سایز های بالاتری به نسبت دیگر قوطی و پروفیل های آهنی و فولادی می باشد که این پروفیل ها و قوطی های آهنی و فولادی که با نام پروفیل صنعتی و یا قوطی صنعتی شناخته می شوند، در ضخامت های بالاتر و با مقاومت سازه ای بالاتر توسط شرکت های تولید کننده قوطی و پروفیل در خاک ایران تولید می شوند که این نوع قوطی ها می توانند جهت استفاده در ساخت ماشین آلات کشاورزی، ساخت ستون های حمال جهت ساخت ویلاها و سازه های ساختمانی و بسیاری از کاربرد های دیگر صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.

قوطی های صنعتی با توجه به ضخامت بالای خود، می توانند تنشی بسیار بیشتر از قوطی های ساختمانی که ضخامت کمتری دارد را از خود در شرایط سازه تحمل نماید و این پروفایل ها با توجه به شرایط ظاهری، ضخامت و ابعاد خود گزینه های ایده آلی جهت ساخت استراکچر های پالایشگاهی، سازه های نیروگاهی ، ساخت اسکله های تجاری و تفریحی، ساخت ساختمان ها و استفاده بعنوان ستون های حمال در ساخت پارکینگ ها، و یا سازه های موقت صنعتی و کارگاه های ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

قوطی های فولادی و قوطی های صنعت ضخامت بالا، به روش نورد سرد فولادی تولید می گردند که پروفایل های فولادی و آهنی از ورق های سیاه فولادی که به صورت کویل در شرکت های تولید ورق های فولادی و آلیاژی تولید می گردند. ساخته می شوند.

در فرآیند ساخت قوطی های صنعتی ضخامت بالا، ورق های گویل فولادی با عرض های مشخصی که تعیین کننده سایز نهایی قوطی صنعتی می باشند، وارد خط نورد سرد فولادی در شرایط کارخانجات تولیدی می گردند، این ورق ها پس از عبور از میان غلطک های مختلف خط نورد سرد فرم و شکل مستطیل و یا مربع شکل به خود گرفته که اصطلاحا در زبان انگلیسی به مقاطع قوطی و پروفیل ( Box profile ) باکس پروفایل نیز می گویند.

این مقاطع در جریان نورد سرد فولادی پس از فرم گیری توسط غلطک های خط نورد فولادی، درز طولی این قوطی ها توسط دستگاه خط نورد سرد جوش داده شده و محصول نهایی قوطی صنعتی با ضخامت بالا جهت ساخت سازه ها و استراکچر هایی که نیازمند پروفیل های آهنی و قوطی های آهنی مقاوم تری دارند، بکار گرفته می شوند.

جهت ساخت استراکچر های نیروگاهی و استراکچر های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی از قوطی های صنعتی ضخامت بالا با ضخامت هایی حداقل 2 میلی متر تا ضخامت های بیش از 20 میلی متر مورد کاربرد قرار می گیرد، که این پروفایل های فولادی می توانند سایز هایی بین 50 * 50 میلی متر تا سایز های بسیار بالا، مثلا 500*500 میلی متر تولید و عرضه گردند.

قوطی های صنعتی که مورد استفاده صنایع نیروگاهی و پالایشگاهی قرار می گیرند، می بایست از آلیاژ های خاصی تولید گردند که آلیاژ های مرجع جهت این نوع فولاد ها آلیاژ های S235JR می باشد که استاندارد دیگری با نام s275 نیز جهت ساخت این مقاطع فولادی کاربردی بوده که می بایست طی سفارش به شرکت های تولیدی با آلیاژ مذکور این پروفایل ها و قوطی های فولادی تولید گردند.

قوطی ها و پروفایل هایی که با استاندارد S235JR تولید می گردند، می بایست در شرایط سازه از خود مقاومتی معادل 235 مگاپاسکال را داشته باشند تا بتوانند مورد استفاده در سازه ها و استراکچر های صنعتی قرار گیرند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت با سال ها تجربه در تامین انواع مقاطع فولادی و صنعتی، قوطی ها و پروفایل های ضخامت بالای صنعتی را نیز انبار استوک خود موجود داتشه و شما خریداران گرامی جهت خرید پروفایل ها و قوطی های ضخامت بالای خود می توانید با دایره فروش و واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا قوطی ها و پروفیل های صنعتی مورد نیاز خود را از نظر ابعاد، ضخامت ، آلیاژ و قیمت مورد ارزیابی قرار داده تا بهترین گرینه را جهت ساخت استراکچر های صنعتی خود خریداری نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی قوطی ها و باکس پروفایل های ضخامت بالا در ایران می باشد و این پروفایل ها را در سال های گذشته در کشور ایران برای بسیاری از صنعتگران گرامی نیز تامین نموده است. شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه مقاطع آلیاژی و فولادی و صنعتی در ایران.

قوطی صنعتی با دارا بودن ضخامت بیشتر به نسبت پروفیل های در و پنجره سازی گزینه مناسبی جهت ساخت استراکچر های ساختمانی و صنعتی ، سازه های حمال در پروژه های نفت و گاز ، شاسی سازی ماشین آلات صنعتی و کشاورزی کاربرد های فراوان دارد پروفیل به روش نورد سرد و از ورق سیاه کویل به صورت درز جوشی تولید می گردد. ورق استیل نازک


موارد استفاده پروفیل یا قوطی صنعتی

از پروفیل صنعتی ، در ساخت در و پنجره های آهنی استفاده می شود ، همچنین ازپروفیل های کوچک مربع و مستطیل ، در ساخت نرده های فلزی برای در و پنجره خانه ، نرده های کناره پیاده رو ها ، و همچنین نرده های کنار کارخانه جات و خیابانها ،استفاده زیادی میشود . پروفیل صنعتی مقاطع با ضخامت های بالا می باشند . که عموما جهت ستون استفاده می گردد.


قیمت فروش پروفیل یا قوطی صنعتی

قیمت فروش قوطی و پروفیل درمهزیار فولاد صنعت ، بسیار به صرفه بوده و دارای کیفیت بسیار عالی تری نسبت به دیگر جاها میباشد ، ما قیمت را به شرط کیفیتی عالی به شما پیشنهاد میکنیم . قیمت های حدودی پروفیل و قوطی هایصنعتی را میتوانید در سایت مهزیار فولاد مشاهده نمایید ، لازم به ذکر است قیمت ها بصورت حدودی بوده وصرفا جهت تخمین و برآورد هزینه های صنعتگران می باشد ، اما نکته ای که وجود دارد ، این است که قیمت ها از قیمت های واقعی به دور نیستند ، قیمت های مهزیار فولاد صنعت هر روز به روز می شود.


خدمات ما

حتما برای شما صنعتگران پیش آمده است که جهت انتخاب نوع محصول فولادی به مشکل برخورده و احتیاج به راهنمایی داشته باشین  ، چون همانطور که میدانید انتخاب محصولات فولادی در اکثر مواقع ، به شرایط مکانی و شرایط استفاده از آن بستگی دارد ، مهزیار فولاد صنعت با بکارگیری کادر مجرب خود آماده است تا هر گونه مشاوره و راهنمایی جهت خرید محصولات به شما صنعتگران ارائه کند .

مهزیار فولاد صنعت ، خدمات جانبی نظیر برش کاری ، آنالیز و …… را از تعهدات خود دانسته و برروی آن پایبند میباشد .


ارتباط با ما

از خریداران و صنعتکران عزیز تقاضا میشود ، جهت خرید پروفیل صنعتی و یا قوطی صنعتی ، به شماره تماس 4444910-021 تماس بگیرید ، واحد فروش شرکت از هر روز هفته از ساعت 9 الی 17:30 در خدمت شماعزیزان بوده و پاسخگوی شما میباشند ، شما میتوانید با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net وmahzyar.net97@gmail.com ما را از سفارشات خود اگاه سازید ، و واحد بخش فروش در کمترین زمان ممکن نیاز شما را تامین خواهند کرد .

همجنین شما میتوانید از طریق ارسال پیام به واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ صورت خرید خود را ارسال کنید .

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لوله مانیسمان api

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده پروفیل و قوطی صنعتی در ایران. ورق فولاد مبارکه

بورس ورق استیل  (جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید) , , , لوله استیل 304 , میلگرد استیل 304
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *