ورق های A285 Gr C

خرید ورق های A285 Gr C

با سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران عزیز و ارجمند. به اطلاع می رساند مهزیار فولاد صنعت با تلاش فراوان خود در صدد است شما صنعتگران عزیز را در زمینه تامین انواع مختلف ورق آهنی و ورق فولادی انواع مقاطع آلیاژی یاری نماید. مهزیار فولاد صنعت قادر است ورق های A285 Gr C را در ابعاد و ضخامت های مور نیاز شما عزیزان تامین نماید. لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ورق A285 Gr C با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. ما با تیم آلیاژ شناس خبره و ماهر خود، شما عزیزان را در راستای بهبود و پیشرفت پروژه های صنعتی تان یاری نموده و در انتخاب نوع ورق های فولادی و آلیاژی با توجه به شرایط و نوع استفاده یاری تان خواهیم نمود.


ورقهای فولادی آلیاژی که اصطلاحا در بازار مصرف ایران بعضا با نام ورق سیاه شناخته می شود، در شرکت های تولید کننده و شرکت های آلیاژ ریزی بعضا می توانند با آلیاژ های گوناگونی تولید گردند که آلیاژ مرجع A285 GR C گرید C که برابر با استاندارد ASTM کشور امریکا می باشد، در دسته ی فولاد ها و ورق های پر مصرف در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی قرار می گیرد.

ورق های A285 گرید C  همچون دیگر ورق های فولادی به روش نورد گرم فولادی تولید می گردند و این ورق ها از اسلب هایی که با همان آلیاژ در شرکت های آلیاژ ریزی تولید می گردند، استحصال شده و این ورق ها می تواند ضخامتی از حداقل 2 میلی تر تا ضخامت 250 میلی متر در ابعاد مختلف را دارا باشند.

ورق های A285 گرید C که در دسته ی ورق های پر مصرف صنعت نفت قرار می گیرند، جزء اصلی ترین متریال های ساخت مخازن ذخیره سازی و نگهداری میعانات نفتی می باشد.

ورق های A285 گرید C که استاندارد جامع ساخت مخازن فولادی جهت نگهداری و انبار نمودن مواد نفتی می باشد، پس از تولید در کارخانجات نورد گرم فولادی به شرکت های ساخت قطعات فلزی صنعتی منتقل شده و ورق های مذکور تبدیل به مخازن غول پیکر نگهداری انواع مواد نفتی می شود.

این ورق ها در ضخامت های مختلف و با توجه به ابعادشان مورد مصرف در ساخت مخازن بزرگ ( غول پیکر ذخیره سازی مواد نفتی ) قرار می گیرد. ورق های A285 گرید C در انواع وارداتی موجود می باشد و بعضا طی سفارش، شرکت فولاد مبارکه نیز اقدام به آلیاژ ریزی و ساخت این ورق ها نموده، اما در بازار ایران ورق A285 GR C می توانند در انواع وارداتی نیز مورد مصرف صنعتگران گرامی قرار گیرند.

ورق های A285 گرید C در ضخامت های 6 میلی متر، 8 میلی متر، 10 میلی متر، 12 میلی متر و 15 میلی متر جزء پر مصرف ترین ضخامت های کربن استیل آلیاژی فولادی A285 می باشد که در بازار ایرا در انواع وارداتی تولی کشور های کره جنوبی، چین، روسیه و اکراین عرضه می گردند.

جهت خرید انواع ورق های A285 Gr C – ورق های آلیاژی A285 گرید A – ورق های آلیاژی A285 گرید B می توانید با واحد فروش و بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا اطلاعات جامعی درباره خرید ورق های کربن استیل آلیاژی A285 در گرید های A-B-C کسب نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت در زمینه خرید، و فروش ورق های A285 گرید C در ایران فعالیت می نماید و شما خریداران گرامی جهت خرید این ورق ها می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا اطلاعات جاممعی درخصوص و خرید و اطلاعاتی در خصوص قیمت روزانه انواع فولاد های آلیاژی و ورق های آلیاژی صنعتی کسب نمایید.

همین حالا با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده تا در خصوص خرید ورق های آلیاژی A285 گرید C کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت شما خریداران گرامی و صنعت گران ارجمند در خصوص خرید متریال های مذکور راهنمایی نمایند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های آلیاژی و فولادی تولید شرکت های معتبر و جهان و شرکت های معتبر ایرانی در داخل خاک ایران بوده و کلیه ورق های آلیاژی فروخته شده توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت به شرط تاییدیه ی QC های معتبر داخلی به فروش می رسد و خریداران گرامی می توانند این ورق ها را با کیفیتی بسیار بالا و با تضمین خرید آلیاژ از شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت خریداری نمایند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های آلیاژی، فولادی و صنعتی در ایران.


تامین ، خرید ، فروش و قیمت روزانه انواع ورق های A285 Gr C وارداتی موجود در انبار تهران.

ورق های A285 Gr C  جهت ساخت مخازن نگهداری میعانات نفتی در پالایشگاه ها و جایگاه های توزیع این محصولات به کار می رود .

این ورق ها معمولا در داخل کشور تولید نمیگردد و انواع وارداتی آن تولید کمپانی های روسی و اکراینی و کره ای موجود در انبار تهران می باشد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت عرضه کننده ورق  آلیاژی A285  گرید C در ایران.

آهن فروشی , لوله تست آب , قیمت لوله مانیسمان , قیمت ورق آهن , قیمت نبشی و ناودانی قیمت قوطی آهنی , قیمت ورق گالوانیزه رنگی

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)


مهزیار فولاد صنعت با تجربه خویش در صنعت فولاد ، قادر است کلیه آهن آلات اعم از ورق های فولادی و آلیاژی ، لوله های آلیاژی و فولادی ، کلیه آهن آلات ساختمانی را تامین نموده و در اختیار شما عزیزان قرار دهد . همچنین جهت اطلاع از قیمت ورق های A285 Gr C  با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و با ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com تیم فروش شرکت را از سفارش ها و صورت های درخواستی خود آگاه سازید. مهزیار فولاد صنعت در صورت خرید شما عزیزان ، خدمات جانبی خود نظیر ( برش کاری، سوراخکاری، آنالیز ورق های فولادی، خدمات گالوانیزاسیون، و بازدید از محصول قبل از خرید ) را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. با ما در تماس باشید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *