ورق های A283 گرید C

فروش ورق آلیاژی مخزن نفت A283 Gr C

با سلام و درود بر شما کاربران مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی است که در زمینه کلیه ورق های آلیاژی و فولادی دارای تجربه و تخصص بوده و به همراه تیم فروش آلیاژ شناس خود، کلیه مقاطع آلیاژی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین نموده و در تلاش است تا تجربه بسیار عالی از خرید را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. جهت خرید ورق های A283 گرید C با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. تیم فروش شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.


ویدیو زیر، خلاصه ای از مطالب این صفحه است


ورق های A283 گرید C

ورق های آهنی فولادی A283 GR C در دسته ی ورق های مصرفی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی قرار می گیرد. استاندارد آلیاژی A283 در گرید های گوناگونی با نام های مختلف ( A283 GRC – A283 GRA – A283 GRB ) در دسته ی ورق های فولادی سیاه قرار می گیرد که با عناصر کربن، منگنز و سیلیسیوم آلیاژ ریزی شده و در صنایع نفت به عنوان اصلی ترین آلیاژ کلیدی ساخت مخازن استوانه ای انبار نفت در کلیه دپو ها و پالایشگاه های نفتی بکار گرفته می شود.

استاندارد A283 GRC که در مرجع جهانی فولاد مطابق با استاندارد ASTM کشور ایالات متحده امریکا مرجع جهانی این آلیاژ می باشد، آلیاژ مادر بکار رفته در بسیاری از استراکچر ها و سازه های صنایع گاز، نفت و پتروشیمی می باشد.

آلیاژ A283 GRC که در دسته ی اصلی ترین ورق های ساخت مخازن انبار نفت و مخازن دپو نفت قرار می گیرد، می بایست با عناصر گوناگونی آلیاژ ریزی شود تا بتواند در سازه های مذکور بکار گرفته شود.

ورق های A283 GRC می تواند از ضخامت 2 میلی متر الی 250 میلی متر در ابعاد گوناگون مورد استفاده صنعتگران گرامی قرار گیرد.

ورق های A283 GRC در بازار ایران توسط شرکت های فولاد مبارکه اصفهان و شرکت اکسین خوزستان تولید می گردند و این ورق ها در ضخامت های مختلف در کشور ایران انواع وارداتی نیز موجود بوده9 که در ضخامت های بالاتر یا در ابعاد عریض تر وارد شده تا مورد مصرف صنعتگران گرامی قرار گیرد.

ورق های A283 گرید C به غیر از استفاده در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در سال های گذشته بسیار در میان صنعتگران محبوب گشته، به گونه ای که جهت ساخت دیگر سازه ها و استراکچر ها صنعتی استفاده می شود.

ورق های A283 GRC در دسته ی ورق های موجود در انبار استوک مهزیار فولاد صنعت بوده و شما خریداران گرامی می توانید این ورق ها را از ضخامت 2 میلی متر الی 100 میلی متر در ابعاد و اندازه های مختلف از واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نمایید.

بعضا برخی از صنعتگران گرامی نیازمند تکه ورق هایی با ضخامت خاص و یا ابعاد خاص می باشند که شرکت مهزیار فولاد صنعت برای خریداران گرامی که می خواهند با اقدام به خرید انواع ورق های A283 نمایند، امکاناتی را از جمله ورق های برشی در ضخامت های مختلف در نظر گرفته که صنعتگران گرامی می توانند با توجه به مقدار نیاز خود که اگر حتی کمتر از یک برگه ورق نیز باشد، اقدام به خرید ورق های مذکور از شرکت مهزیار فولاد صنعت نمایند.

ورق های A283 گرید C فروخته شده در شرکت مهزیار فولاد صنعت تماما با تاییدیه بنیاد علوم کاربردی رازی به فروش می رسد و شرکت مهزیار فولاد صنعت به کلیه خریدارانی که اقدام به خرید این فولاد ها می نمایند، فولاد های خود را به تاییدیه ی صادر شده توسط بنیاد علوم کاربردی رازی به فروش می رساند.

کلیه ورقهای آلیاژی فروخته شده توسط مهزیار فولاد صنعت همواره می بایست تمامی مراحل بازرسی و کیوسی را سپری نمایند و کلیه این ورق ها که توسط این شرکت به فروش می رسد، ابتدا قبل از ارسال به خریداران گرامی توسط واحد کنترل و ارزیابی شرکت مهزیار فولاد صنعت ابتدا کیوسی (Quality control) یا همان QC شده که خریداران گرامی از کالای آلیاژی که به دستشان می رسد اطمینان کامل حاصل نموده تا بتوانند فولاد های خاص خریداری شده را در صنایع مختلفی که در آن زمینه فعالیت می نمایند، مورد استفاده قرار دهند.

شما خریداران گرامی می توانید جهت خرید انواع ورق های A283 GRC گرید C با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید.

بعضا دیده شده که صنعتگران گرامی که اقدام به خرید انبوه ورق های A283 می نمایند، در انبار های خود مقادیری ورق به صورت مازاد موجود دارند.

شرکت مهزیار فولاد فولاد صنعت اقدام به خرید ورق های مازاد شما صنعتگران گرامی را نیز می نماید و شما می توانید جهت فروش انواع ورق های مازارد آلیاژی خود، با واحد بازرگانی و فروش شرکت تماس گرفته و عکس ها و اطلاعات کالای خود را که جهت فروش می خواهید عرضه نمایید، برای واحد فروش شرکت ارسال نموده تا قیمت خریداری شده توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت به شما صنعتگران گرامی اعلام گردد.

شرکت مهزیار فئولاد صنعت با تجربه ای بیش از 15 سال در زمینه ی تامین ورق ها و فولاد های آلیاژی در ایران همینک کلیه ورق های مصرفی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را در اختیار شما خریداران گرامی قرار می دهد و شما می توانید جهت خرید کلیه ورق های A283 گرید C با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق ها و فولاد ها و لوله های آلیاژی مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در ایران.


فروش – خرید و قیمت روز ورق های آلیاژی ، داخلی ، وارداتی ، مخصوص صنایع نفت گاز و پتروشیمی ،ورق های A283 گرید C

فروش انواع ورق آلیاژی ، ورق های A283 گرید C  تولید کشور های روسیه  ، اکراین ، کره

ورق A283 Gr C  تولید فولاد مبارکه و اکسین

کلیه ورق های مخازن نفتی

کلیه ورق های آلیاژی آهن آلات ساختمانی

فروش ورق های خاص صنعتی همینک در مهزیار فولاد آهن آلات صنعتی

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فولاد های ذکر شده و سایز های موجود با ما تماس بگیرید )


مهزیار فولاد صنعت با تجربه ای که در زمینه تامین انواع مختلف ورق آهنی دارد، کلیه نیاز های شما را در این راستا در کوتاه ترین زمان ممکن تامین نموده و تلاش خود را در بر می گیرد تا شما عزیزان از خرید خود اطمینان داشته و با بکار گیری دانش و تخصصی که در این زمینه دارد، خریدی تضمین شده را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد. جهت اطلاع از قیمت ورق های A283 گرید C با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های خرید خود آگاه سازید. تیم فروش شرکت پس از دریافت سفارش های شما عزیزان پیش فاکتور مربوطه را ارسال نموده و در صورت تایید شما عزیزان، مقطع مورد نیاز شما را به سراسر کشور ارسال نموده و به دستتان خواهد رساند. با ما در تماس باشید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *