ورق های رنگی با ضخامت بالا

ورق های رنگی ضخامت بالا

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران و خریداران محترم ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه در زمینه خرید ، فروش و تامین کلیه مقاطع ، ورق فولادی و آلیاژی ، در نظر دارد در راستای خدمات خود انواع ورق های رنگی در ضخامت بالا را در اختیار شما خریداران محترم قرار دهد . فروش ورق های رنگی ضخامت بالا با فرمینگ های شادولاین ، سینوسی ، ذوزنقه ، طرح سفال توسط مهزیار فولاد صنعت صورت می پذیرد . جهت خرید و اطلاع از قیمت ورق های رنگی ضخامت بالا ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده و پرسنل فروش را از صورت خرید خود آگاه سازید . کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما خریداران ارجمند خواهند بود .ما ورق رنگی را با کیفیت به شما تضمین خواهیم کرد .


ورق رنگی

ورق رنگی به ورق های فلزی گالوانیزه گفته میشود که در صنعت به روش های مختلفی رنگ آمیزی میشود .

مراحل تولید ورق رنگی

ابتدا ورق گالوانیزه که از قبل تولید شده و به شکل کلاف گالوانیزه درامده بودند ، به قسمت آماده سازی ورق منتقل میشوند .

  1. مرحله ی اول ، مرحله پولیش است ، بدین صورت که بر روی سطح ورق عملیات پولیش کاری صورت می پذیرد که این کار باعث از بین رفتن ناخالصی ها و چربی ها از سطح فلز میشود .
  2. در مرحله دوم ، عملیات برسکاری انجام میگیرد ، در این مرحل  برس کاری بر روی ورق هایی انجام میشود که در مرحله اول عملیات پولیش انجام شده بود و در این مرحله بر روی همان ورق ها برس کاری انجام میشود که بوسیله غلتک هایی صورت میپذیرد ، عملیات برس کاری ، باعث صاف و یکنواخت شدن سطح ورق ، و همچنین بالا رفتن کیفیت در عملیات رنگ کاری میشود .
  3. در این مرحله ، سطح ورق با آب مورد شستشو قرار گرفته ، و سپس با عملیات هوادهی به طور کامل خشک خواهد شد .
  4. در این مرحله ، بر روی این ورق ها ، مواد شیمیایی پایشده میشود ، بمنظور بالا رفتن مقاومت ورق در برابر خورندگی ، و همچنین بیشتر شدن میزان چسبندگی رنگ به سطح ورق ها .
  5. در این مرحله ، ورق هایی که در مرحله 4 آماده شده بود ، رنگ آمیزی میشوند .

شکل های مختلف ورق های رنگی

  • ورق رنگی کرکره ای ( شادولاین )
  • ورق رنگی با طرح سفال
  • ورق رنگی سینوسی ( هلالی )
  • ورق رنگی هشتی
  • ورق رنگی شیروانی

کاربرد ورق های رنگی

ورق های رنگی ، کاربرد های مختلفی در صنایع دارند که عبارتند از :

  • صنایع ساختمانی
  • جهت ساخت لوازم خانگی
  • صنعت حمل و نقل
  • صنایع فلزی

ورق رنگی با طرح ذوزنقه

این ورق ، بسیار پرکاربرد است ، بدین شکل میباشد که عرض ورق دارای خم هایی به شکل مربع است و در هر متر از آن دارای شش موج وحود دارد ، در این فرمینگ هیچ گونه محدودیتی برای طول آن وجود ندارد ، و عدم وجود این محدودیت ، به این دلیل است ورق ذوزنقه توسط رول فرم تولید میشود ، و این نیز باعث میشود که این ورق را با طول مورد نظر و عرض ثابت 100 و 125 سانتی متر ، بنا بر نیاز مشتریان ارجمند تولید شوند ، شایان ذکر است علت اصلی محبوبیت این ورق ها ، به دلیل رنگی بودن آن است .

کاربرد ورق رنگی ذوزنقه

همانطور که میدانید ، خوردگی آهن ، در شرایط قرار گرفتن اکسیژن و آب صورت میپذیرد ، بنابراین با توجه به ویژگی این ورق ، یعنی ( ضد رطوبت ) و تنوعی که در ررنگ بندی این محصول وجود دارد ، بیشترین کاربردش در سقف های شیروانی ، ویلاها ، سوله های ورزشی ، کانتین ، سوله های صنعتی ،  و همچنین پوشش حصار دور ساختمان ( که معمولا در حال احداث ) هستند ، میباشد .

علت اصلی محبوبیت ورق رنگی ذوزنقه

اگر بخواهیم شرح کلی از علت محبوبیت این محصول داشته باشیم ، میتوان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • سازگاری با محیط زیست
  • نصب آسان
  • ضد آب
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • استحکام و دوام زیاد
  • مقاوم در برابر آتش سوزی
  • مقاوم در برابر زلزله

جهت خرید ورق رنگی ضخامت بالا در فرمینگ ذوزنقه ، با واحد فروش تماس بگیرید :44449101-021


فروش و تامین ورق های رنگی با ضخامت بالا

مهزیار فولاد صنعت ، ورق های رنگی را در ضخامت ها و ابعاد  مختلف ارائه می دهد ، این ورق ها در ضخامت های 0.8 میل ، 0.9 میل ، 1 میل  در فرمینگ های شادولاین ضخیم ، سینوسی ، فرمینگ طرح سفال و همچنین ذوزنقه با ضخامت بالا ،  توسط مهزیار فولاد صنعت قابل ارائه بوده و طبق درخواست شما در ابعاد سفارشی ، در اختیارتان قرار خواهند گرفت .

یکی از مهمترین اهداف مهزیار فولاد صنعت ، کیفیت خدمات و رضایت شما است ، ما در راستای خدمات خود از نظر کمی و کیفی ، در تلاشیم تا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم ، ما سعی داریم ورق های ضخامت بالا در ابعاد و ضخامت های قید شده را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی در اختیار مشتریان ارجمند قرار دهیم ، لطفا جهت سفارش با شماره تماس واحد فروش به شماره  44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، و یا با ارسال ایمیل به به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و همچنین با ارسال پیامک به واتس اپ مهزیار فولاد صنعت به شماره 09383940223 سفارش های خود را ارسال کنید ، پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد پس از دریافت سفارش ، پیش فاکتور مربوطه را ارسال نموده ، و پس از تایید شما عزیزان ، صورت خرید شما در کوتاه ترین زمان ممکن تامین خواهد شد .


شرکت مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر ورق های رنگی ضخامت بالا ، در زمینه ورق های دیگر نیز فعالیت گسترده ای دارد :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *