ورق ­های استیل رنگی

ورق های استیل رنگی

ورق های استیل رنگی :

ورق­ های استیل رنگی دارای خواص بی نظیری مثل: زیبایی، سطح صیقلی و صاف و براق می باشد. و با گذشت زمان دچار زنگ زدگی یا خوردگی نمی­شوند ورق ­های استیل رنگی در واقع ورق­ های فلزی هستند که خواص بی نظیر استیل را در خود دارند. ورق ­های استیل در سایز و اندازه ­های مختلفی وجود دارند. و به صورت مربع و مستطیل می­باشند. این ورق­ ها مانند ورق­ های گالوانیزه و ورق­ های روغنی به صورت رول یا شیت در بازار ارائه می­شوند مدل رول ورق­ ها به صورت رول­ های بزرگ و در مدل شیت ورق­ های صفحه ای هستند که در سایز­های مختلفی موجود می­باشند. سطح ورق ­های استیل رنگی کاملا صیقل داده شده است، به همین دلیل سطح ورق ­های استیل رنگی کاملا صیقلی، صاف و براق است. این ورق­ ها معمولا ضخامت کمی دارند و خاصیت­ های استیل را حفظ می­کنند به این معنا که هیج گاه دچار زنگ زدگی یا خوردگی نمی­شوند.

 

ورق استیل دکوراتیو :

ورق استیل دکوراتیو به خاطر رنگ خاص و زیبایی که دارد در نمای ساختمان ­ها فضای داخلی آسانسور­ها و ظروف تزیینی مورد استفاده قرار می­گیرد. ورق­ های استیل دکوراتیو نیز مانند دیگر ورق ­های استیل خاصیت­ های استیل را درخود دارد. و ضد زنگ است همچنین به هیچ عنوان دچار خوردگی نمی شود. به دلیل زیبایی و رنگ خاصی که ورق ­های دکوراتیو دارند این ورق­ ها  با استقبال ویژه مشتریان روبه رو شده است. افزیش تقاضا برای خرید ورق ­های دکوراتیو باعث شده تا قیمت این ورق ­ها در بازار دچار نوسنات شدید شود. همچنین مراحل خاصی که در تولید این ورق ها سپری می­شود باعث شده تا قیمت این محصول از مدل معمولی خود بیشتر باشد.

 

ورق استیل طرحدار :

ورق­ های استیل بخاطر ویژگی خاص فلز استیلس استیل خود مانند: مقاومت در برابر ضد زدگی و خوردگی و قابلیت انطاف و فرم دهی و همچنین براق بودن بی نظیری که دارد باعث شده تا در بخش­های مختلف ساختمان و تززینات مختلف و همچنین صنایع گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد. ورق ­های استیل در قسمت­های مختلف ساختمان مانند: آشپزخانه های صنعتی، درب­ های ورودی ساختمان و دیوار آسانسور­ها استفاده می­شود. ورق­ های استیل در ضخامت ­های متنوعی وجود دارند. و باید به این نکته اشاره کرد که ورق­ های استیل ضخامت پایین، معمولا در تصویر انعکاس داده شده موج می­اندازند. و همچینن با کوچکترین فشار یا اجسام نوک تیز دچار فرو رفتگی می­شوند.  ورق­ های استیل در دو نوع مات و و براق در بازار موجود می­باشند همچنین ممکن است ورق­ های استیل  به تنهایی به کار گرفته شوند، که به آن ورق ایستا می­گویند یا اینکه روی موارد دیگری مثل: ام دی اف نصب شوند.

 

کاربرد ورق استیل دکوراتیو :

ورق­ های استیل به دلیل داشتن تنوع در رنگ ابعاد و ضخامت و حتی آلیاژ­های مختلف در مصارف متعدد و گوناگونی مورد استفاده قرار می­گیرند. که به صورت صفحه ­های تخت یا رول­ های بزرگ موجود می باشند. که در موارد مختلفی مانند: ساخت و تولید لوازم خانگی، نمای ساختمان­ ها اتاقک آسانسور­ها و همچین پله برقی ­ها و وسایل تزیینی کاربرد دارند.

ورق­ های استیل طرح دار در طرح های خشدار، چرمی، رنگی و در رنگ­ های طلایی، مشکی، مسی، آبی تولید می­شوند .در ساخت ورق استیل طرح دار از روکش PEاستفاده شده. آلیاژ استفاده شده در ورق­ های طرح دار مشابه ورق­های براق است. کاربرد ورق های استیل طرح دار بیشتر در امور تزیینی مانند کاور دستگاه­ها، فضای داخلی آسانسور ها، حافظ­ های استیل، و نمای داخل ساختمان مورد استفاده قرار می­گیرند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *