ورق های آلیاژی گرید A516 Gr 70 NACE

خرید ورق A516 Gr 70 NACE

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این مقاله قصد داریم به ورق های آلیاژی گرید A516 Gr 70 NACE پرداخته و اطلاعات مفید و جامعی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.


ورق های آلیاژی گرید A516 Gr 70 NACE

آلیاژ A516 گرید 70 در دسته ی فولاد های کم آلیاژ ( Low alloy ) در صنایع تولید فولاد جهان قرار می گیرد که این ورق ها تماما به روش نورد گرم فولادی از اسلب ها و شمش هایی که با همین آلیاژ آلیاژ ریزی شده اند، تولید و عرضه می گردند.

ورق های A516 گرید 70 که با ستاندارد NACE می باشد، مورد مصرف صنایع گاز در دسته ی گاز ترش قرار می گیرد که گاز ترش می تواند بافت فولاد را که میزان مشخصی در آن کربن و فسفر وجود داشته باشد، تخریب نماید.

ورق های آلیاژی گرید A516 Gr 70 NACE در ابتدای آلیاژ ریزی می بایست از عناصر مخرب فسفر و گوگرد پاکسازی شده باشد تا بتواند بافتی ایده آل و با کیفیت را برای ساخت سازه ی مورد نظر خود داشته باشد.

ورق های A516 گرید 70 که دارای استاندارد NACE می باشد، در دسته ی با کیفیت ترین ورق های ساخت مخازن گاز در جهان قرار می گیرد، چرا که الیاژ ریزی برای این متریال که با پسوند NACE شناخته می شود، با دقت بسیار بالایی انجام شده که این شکل آلیاژ ریزی می تواند سازه های بسیار با کیفیت تری را در شرایط استراکچر های صنایع گاز داشته باشد.

ورق های آلیاژی گرید A516 Gr 70 NACE می بایست از عناصر فسفر و گوگرد پاکسازی شده باشند . این ورق ها می باسیت کمترین میزان این دو عنصر مخرب را در بافت خود دارا باشند.

ورق های A516 گرید 70 NACE می بایست در شرایط آزمایشگاهی تست های MR0175 و تست HIC را پاس نموده تا بتوانند مطلوب و مورد استفاده صنایع گاز برای سازه های گاز ترش قرار گیرد.

شما می توانید جهت خرید ورق های A516 گرید 70 NACE و جهت خرید ورق های A516 گرید 70 که تست های MR0175 و HIC را نیز پاس می نمایند، با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا از قیمت های لحظه ای، روزانه و قیمت های دقیق انواع ورق های A516 GR 70 در بازار ایران بهره مند گردید.

ورق های A516 گرید 70 NACE تماما از نوع وارداتی به کشور ایران بوده و کمپانی های داخلی توانایی آلیاژ ریزی با حذف عناصر مخرب گوگرد و فسفر را در داخل ایران نداشته و این ورق ها معمولا در انواع کره ای، چینی، روسی، و اروپایی در بازار ایران موجود بوده و مورد استفاده صنعتگران گرامی قرار می گیرد.

ورق های A516 گرید 70 NACE از ضخامت 5 میلی متر تا ضخامت 50 میلی متر در ابعاد مختلف همینک در انبار استوک شرکت مهزیار فولاد صنعت موجود بوده و شما خریداران گرامی جهت خرید انواع ورق های A516 گرید 70 NACE می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا از قیمت های لحظه ای انواع ورق های آلیاژی با گریدهای مورد درخواست خود بهره مند گردید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده انواع ورق های آلیاژی گرید A516 Gr 70 NACE در ایران.


خرید و فروش تخصصی ورق های آلیاژی گرید A516 Gr 70 NACE تولید کشور المان و کره

تحت وندور نفت و گاز موجود در انبار تهران

در دنیای ورق های الیاژی هر از چند گاهی شاهد تولد الیاژ های جدید جهت استفاده در شرایط خاص هستیم . دانشمندان علم شیمی و متالوژی در مورد ورق های A516  به این پی بردند که اگر میزان گوگرد موجود در ورق کمتر از 7 صدم درصد و میزان فسفر موجود در ورق کمتر از 4 صدم درصد باشد، بافت فولاد مقاومت بالایی در برابر گاز های اسیدی خروجی از چاه های نفت پیدا می کند.

از اوایل دهه 90 میلادی ابتدا شرکت های المانی الیاژی را به نام  ورق  آلیاژی گرید A516 Gr 70 NACE به صنعت گران استخراج گاز معرفی نمودند که مقاومت بالایی در برابر خوردگی اسیدی گاز های مخرب باشند .خالص سازی فولاد از این عناصر موجب بالارفتن هزینه های تولید و در نتیجه گران تر بودن الیاژ NACE  به نسبت الیاژ A516 Gr 70 معمولی می شود .

نبشی آهن , ناودانی آهن , میلگرد آهن , میلگرد فولادی , میلگرد ساده , خدمات برش لیزر , خدمات برش cnc , خرید آهن

شرکت بازرگانی مهزیار فولاد تامین کننده کلیه سایز های ورق A516 Gr 70 NACE در ایران می باشد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت انواع ورق های آلیاژی، با واحد فروش شرکت به شماره  44449101-021 تماس حاصل نمایید. همچنین شما خریداران و صنعتگران گرامی و ارجمند می توانید صورت های درخواستی خود را به واتساپ شرکت به شماره 09383940223 ارسال نموده تا کارشناسان ما پس از بررسی دقیق، پیش فاکتور مربوطه را برای شما عزیزان ارسال نمایند. کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *