ورق فولادی A537 CL1

ورق فولادی A537 برای ساخت مخازن تحت فشار

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ازجمند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات جتکع و کاربردی درباره ی ورق فولادی A537 CL1 یا همان ورق A537 در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.


ویدیوء زیر، به خلاصه ی مطلب این صفحه خواهد پرداخت


ورق A537 

ورق فولادی A537 CL1 برای بویلر ها و مخازن تحت فشار گاز مورد استفاده قرار می گیرند.ورق فولادی A537 CL1 باید در همه ضخامت ها نرمالایز شود. ورق های فولادی A537  به طور معمول در صنعت گاز، پتروشیمی و نفت کاربرد دارد. ماده ASTM A537 CL1 یک فولاد نرمالایز است که در شرایط حرارت بالا حرارت کار می کند و در نتیجه عملکرد و استحکام کششی بیشتری نسبت به استاندارد های امریکایی ASTM A516 نشان می دهد. این فولاد ، فولادی ایده آل برای استفاده در بویلر های تحت فشار ، دیگ های بخار و مخازن تحت فشار است . مهزیار فولاد صنعت یکی از تامین کنندگان  ورق های ASTM A537 می باشد که در صنعت نفت ، گاز ، پتروشیمی کاربرد فراوان دارد.  

در سراسر جهان، ورق فولادی A537 CL1 به دلیل ویژگی های خاص صنعتی، تقاضا بسیار بالایی دارد. ورق ها در صنعت با استفاده از کیفیت بالایی از آلیاژ ساخته میشوند. این محصول با توجه به مقاومت بالا و استحکام کششی به انتخاب مناسبی برای کاربردهای متعدد صنعتی تبدیل شده است. با کمک تیم حرفه ای کنترل کیفیت ، تولید ورق های فولادی به خوبی انجام می شود. همانطور که در استانداردهای بالا تولید می شود، بدون تردید برای همه نوع برنامه های صنعتی خاص مطلوب و مناسب است. تامین کنندگان کالا را مطابق با پیش‌نیازهای خریداران عرضه می‌کنند.

ورق فولادی A537 CL1 دارای ویژگی های خوبی برای به اشتراک گذاشتن است. این فولاد مقاوم در برابر خوردگی، مقاوم در برابر سرد و گرم شدن و مقاوم در برابر شکستگی است. علاوه بر این، دارای ویژگی های بیشتر مانند استحکام کششی بالا، ساخت سطح هموار، دوام بالا، انعطاف پذیری بالا، دقت ابعاد ، پوشش عالی ، با تحمل بارهای سنگین است.

برای حصول اطمینان از کیفیت این ورق ها هر پارت تولیدی تحت آزمایشات دقیق صنعتی قرار می گیرد . این آزمایشات شناسایی مواد ، آزمون خوردگی بین دانه ای، آزمون مقاومت در برابر انفجار، آزمون سختی، ازمون های غیر مخرب، تست اولتراسونیک، آزمایش ماکرو، آزمون میکروسکوپی، آزمون شیمیایی، آزمون مکانیکی می باشد. تست های دیگر مانند تست جریان جرقه ، آزمون خمشی، آزمون ضربه، رادیوگرافی، تست هیدرواستاتیک و غیره انجام می شود.

بازرسی در صنعت با هدف بررسی کیفیت تولید ورق ها انجام می‌شود. این کار توسط شرکت های تایید کننده ی بین المللی که اصطلاحا CB شناخته میشود صورت می پذیرد .

مهزیار فولاد صنعت به خریدار اطمینان می‌دهد که محموله سفارش داده‌شده را به موقع تامین کند، اما بسته به در دسترس بودن کالا. اگر محصول در انبار موجود نباشد ممکن است زمان تامین ان بین چند هفته تا چند ماه به طول بیانجامد. اما ما تضمین می‌کنیم که آن را به موقع تحویل دهیم چون آن‌ها با بهترین کارخانه های منطقه که به موقع محصول را تحویل می‌دهند، متصل هستند.

شما هم اکنون می توانید به صورت سفارش انبوه خود را به مهزیار فولاد صنعت ارسال نمایید و آن را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فولاد A537 Cl1 و دیگر آلیاژ های فولادی با واحد فروش شرکت تماس حاصل نمایید . 

شماره تماس : 44449101 – 021

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *