ورق آجدار

خرید ورق عاج دار – آجدار

با سلام و درود فراوان بر کاربران مهزیار فولاد صنعت و خریداران عزیز و ارجمند. مهزیار فولاد صنعت با هدف رشد و توسعه صنعتی کشور ، و با هدف رشد و تعالی رسالت صنعتگران در عرصه صنعتی، با تجربه و تخصص خود در این زمینه، شما صنعتگران و خریداران عزیز را در زمینه انتخاب نوع آلیاژ با توجه به شرایط استفاده و نوع کاربرد یاری نموده و راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. ورق های آجدار از دیگر ورق های فولادی است که توسط مهزیار فولاد صنعت در ابعاد و اندازه های مختلف قابل تامین بوده و سعی ما بر آن است تا شما عزیزان از خدمات ما راضی بوده و تجربه ی بسیار خوبی از خرید را برای شما عزیزان به ارمغان آوریم. جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ورق های آجدار با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. تیم فروش حرفه ای و تخصصی مهزیار فولاد صنعت اینجاست تا شما عزیزان را در زمینه خرید انواع ورق های فولادی یاری نماید. با ما در تماس باشید.


اطلاعاتی مختصر و مفید درباره ی ورق های آجدار فولادی

ورق های آجدار فولادی به دسته ای از ورق های فولادی گفته می شود که به روش نورد گرم فولادی در ضخامت های مختلف تولید می گردد.

ورق های آجدار با توجه به سطح برآمده ی خود، صرفا مورد مصرف سازه های صنعتی و انواع سازه های فلزی قرار می گیرد و در محل عبور و یا در محل دپوی کالاهایی که امکان حرکت بر روی آنها فراهم می باشد، جهت بوجود آوردن اصطکاک سطحی بکار گرفته می شود.

مثلا کلیه پله های پل های عابر پیاده، با ورق های عاجدار فولادی ساخته می شود، چرا که بتواند اصطکاک سطحی برای عابران پیاده ای که از این محل ها عبور می کنند را افزایش داده و در هوای بارانی یا برفی، جلوی سر خوردن یا زمین خوردن عابرین را بگیرد.

ورق های آجدار فولادی که به روش نورد گرم فولادی و با آلیاژهای ST37 یا S235JR تولید می گردد، در کشور ایران توسط شرکت های فولاد مبارکه اصفهان و شرکت فولادی گیلان تولید می شود .

ورق های آجدار آهنی از نوع وارداتی نیز در کشور ایران موجود بوده و این ورق ها تولید کشور قزاقستان، روسیه، چین، و کره نیز در بازار ایران بعضا در ضخامت های مختلف مورد تامین می باشد.

ورق های عاجدار فولادی از ضخامنت 2 میلی متر الی 12 میلی متر در ضخامت های کاربردی قرار می گیرد که می تواند در ضخامت های مذکور با عرض بیش از 80 سانتی متر تا 1.5 متر در شرکت های داخلی و بعضا ورق های آجداری با عرض بیش از 1.5 متر در انواع وارداتی برای خریداران گرامی تامین گردد.

ورقهای آجدار فولادی در ایران توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان از ضخامت 2 میلی متر الی 12 میلی متر و توسط شرکت فولاد گیلان از ضخامت 2.5 میلی متر الی ضخامت 8 میلی متر قابل تولید و تامین می باشد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت در سال های گذشته کلیه ی فولاد ها و مقاطع آهنی و فولادی مورد نیاز صنایع مختلف را تامین می نماید. این شرکت در راستای رسیدن به اهداف تامین نامحدود فولاد برای صنعتگران گرامی در سال های اخیر اقدام به تامین انواع ورق های آجدار فولادی و انواع ورق های عاجدار آهنی به صورتع کویل و شیت برابر ضخامت و ابعاد مورد نیاز خریداران گرامی را می تواند برای آنها تامین نماید.

شما خریداران گرامی جهت تامین انواع ورق های آجدار در ضخامت های 2 میل، ورق عاجدار 3 میل، 4 میل، 5 میل و ورق آجدار 6 میل که در انواع داخلی می باشد، با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 می توانید تماس حاصل نموده تا از قیمت روزانه و قیمت های لحظه ای ورق های آجدار جهت خرید این ورق ها بهره مند گردید.

ورق های عاجدار وارداتی نیز وارداتی از کشور های روسیه و قزاقستان همینک در خاک ایران موجود بوده که این ورق ها معمولا در ضخامت های بالاتر جهت مصرف کنندگان گرامی می توانند تامین گردند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی ورق های آلیاژی، فولادی، سیاه و صنعتی در ایران بوده که به صورت تخصصی کار تامین و فروش انواع ورق های گالوانیزه و ورق های عاجدار را نیز در برنامه خود داشته و شما خریداران گرامی جهت خرید ورق های آجدار آهنی و فولادی می توانید با واحد و دایره فروش شرکت مهیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های آلیاژی و سیاه خاص صنعتی در ایران.

خرید – فروش و قیمت روز انواع ورق آجدار

عاج بادامی عاج لوزی
جهت مصارف صنعتی در ضخامت ها و ابعاد مختلف
ورق عاج دار – خریدار – فروشنده آهن صنعتی

فروش ورق آجدار – عاج دار ، جهت مصارف صنعتی آهن آلات ساختمانی
صنایع نفت – گاز – پتروشیمی ، در ضخامتهای 2 – 3 – 4 – 5 – 6 – 8 – 10 آهن آلات صنعتی
بصورت فابریک و رول در ابعاد مختلف همینک در مهزیار فولاد


ورق مبارکه , لوله درزدار

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)


مهزیار فولاد صنعت فعالیت خود را به صورت سراسری در سراسر کشور عرضه می دارد. ما با تخصص و تجربه ی خود در زمینه کلیه آلیاژ ها، انواع ورق های فولادی در ابعاد و ضخامت های مختلف در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. لطفا جهت اطلاع بیشتر از انواع مختلف ورق آهنی و به خصوص ورق آجدار  و خرید کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت در تماس باشید. تیم فروش شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 در خدمت شما عزیزان خواهند بود. شما می توانید با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 ما را از صورت های خرید خود آگاه سازید. با ما در تماس باشید. 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *