ورق های ضخیم

خرید ورق ضخامت بالا، ضخیم بار، ورق ضخیم، آهن

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران و کاربران مهزیار فولاد صنعت ، به استحضار می رساند مهزیار فولاد صنعت در زمینه فروش و تامین انواع ورق های ضخیم ، ورق های آلیاژی و انواع ورق آهنی فولادی در خدمت شماست ، تا با هدف تامین نیازهای صنعتی شما عزیزان ، قدم برداشته و شما را در امر خریدی مطمئن و آسوده یاری نماید . جهت اطلاعات بیشتر از انواع ورق های ضخامت بالا ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . کارشناسان مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه و تخصص خود در این زمینه ، شما را در زمینه خرید راهنمایی خواهند نمود .


ویدیو زیر، خلاصه ای از مطالب زیر است:


ورق های آهنی و فولادی جهت استفاده در ساخت قطعات صنعتی غول پیکر و بزرگ بعضا با ضخامت های بالایی تولید می گردند که بتوان از این ورق های ضخامت بالا و ضخیم جهت برش و ساخت قطعات صنعتی خاص بهره مند گردید.

ورق های آهنی سیاه ضخامت بالا در دسته ی فولاد ها و ورق های مورد مصرف صنایع قرار می گیرد که صنعتگران گرامی از ورق های سیاه ضخیم بار جهت استفاده در ساخت قطعات صنعتی بزرگ ( مثلا ساخت چرخ دنده های غول پیکر صنعتی ) استفاده می نمایند.

ورقهای ضخیم بار با توجه به اینکه به روش نورد گرم فولادی تولید می گردند، می بایست دارای ویژگی های خاصی همچون ویژگی های ورق های نازک بار، همچون کیفیت داخلی ورق ها که می بایست تماما برابر با بازرسی بازرسان متالوژی تست های لمینیشن و تست UT را طی انجام آزمون هایگوناگون پاس نمایند.

ورق های ضخامت بالا به روش های گوناگونی نیز آلیاژ ریزی می گردد که این ورق ها می تواند برای خریداران گرامی از نوع آلیاژی با آلیاژ های گوناگون همچون ورق ST52 و ST37 – ST44 – A516 – A283 – CK45 و … اشاره نمود.

خریداران و صنعتگران گرامی که نیازمند به ورق های ضخامت بالای آهنی جهت ساخت قطعات صنعتی خود می باشند، معمولا برای خرید این ورق ها را با آلیاژ های خاصی مطرح نموده که این آلیاژها می بایست برابر با درخواست خریداران در بافت فولاد ریخته شده باشد تا فولاد مذکور در فرآیند قطعه سازی بتوانند بالاترین کیفیت را از خود جهت ساخت قطعه نشان دهد.

ورق های ضخامت بالا به ورق های بیش از از 40 میلی متر گفته می شود که در بازار مصرف ایران این ورق ها توسط کارخانجات گوناگونی همچون شرکت های اکسین خوزستان، فولاد هرمزگان، شرکت فولاد کاویان خوزستان، شرکت فولاد اسفراین، شرکت فولاد خرم آباد، و بسیاری از شرکت های خصوصی و کوچک نیز اخیرا اقدام به تولید ورق های ضخامت بالا جهت استفاده در ساخت قطعات مختلف صنعتی نمودند.

لازم به ذکر است با بهترین کیفیت ارائه شده برای ورق ها ضخامت بالا ورق های تولیدی شرکت اکسین خوزستان می باشد که در سال های گذشته ورق های تولیدی این شرکت در انواع ورق های سیاه ضخامت بالا و ورق های آهنی ضخیم بار بالاترین کیفیت را جهت ساخت قطعات فولادی و صنعتی از خود نشان می دهد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت با سال ها تجربه در خصوص فروش ورق های ضخامت بالا و انواع ورق های سیاه ضخیم بار آهنی و فولادی می تواند شما صنعتگران گرامی را در روند خرید انواع ورق های ضخیم و فولادی سیاه راهنمایی و نموده و کارشناسان این شرکت به شما اطمینان می دهند که کلیه ورق های سیاه ضخامت بالای فروخته شده توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت دارای کیفیت و بافت بالایی بوده و تماما به شرط تست های لمینیشن و UT به فروش می رسد.

شما خریداران گرامی جهت خرید انواع ورق های ضخامت بالا در ابعاد مختلف و ضخامت های گوناگون از ضخامت 50 میلی متر تا ضخامت 250 میلی متر، همین حالا می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا اطلاعات جامعی در خصوص انواع ورق های ضخامت بالای فولادی و آلیاژی برای ساخت سازه های خود از کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت دریافت نمایید.

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده کلیه ورق های آلیاژی ضخامت بالا در ایران.


ورق های ضخیم

ما بر روی داشتن طیف گسترده ای از ضخامت ورق های در دسترس تمرکز می کنیم . این شما را با مجموعه ای وسیع از گزینه ها برای طراحی و تولید مواجه کرده و این امکان را فراهم می سازد که چرخه تولید کوتاه نگه داشته شود .

شرکت‌های مهندسی زمانی که به ورق های ضخیم فولادی برای پروژه‌های حیاتی نیاز دارند به ما مراجعه می‌کنند. به طور معمول آن‌ها به چیزی خارج از حالت عادی نیاز دارند. این درخواست ها می‌تواند ورق های فولادی بسیار ضخیم باشد ، ورق هایی با مشخصات و ضخامت بالا و یا مقادیر زیادی از فولاد که در سریع ترین زمان تحویل داده می‌شوند .

ورق فولادی کربنی برای انواعی از کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرد که نیازمند دوام و مقاومت هستند. آلیاژهای مختلف سطوح مختلفی از قابلیت جوش، ماشینکاری و مقاومت در برابر خوردگی را ارایه می‌کنند.


ورق های ضخیم

ورق های ضخیم


دامنه محصول ورق های سنگین شامل ورق‌های نورد گرم برای زمینه‌های مختلف استفاده و نیز فولادهای سفارشی مطابق با درخواست مشتری است. محدوده محصول ما از فولادهای ساختاری عمومی و فولادهای با تحمل فشار بالا برای کشتی‌سازی، تولید لوله‌های قطر بزرگ تا درجات ویژه فولادی متغیر است. بنابراین برای مثال، ورق های سنگین ساخته‌شده در ماشین آلات ساخت و ساز با استرس بسیار بالا مانند جرثقیل های متحرک، فولاد های با مقاومت بالا در ساخت و ساز در خودروهای تجاری، فولادهای مقاوم در برابر سایش در ماشین آلات ساخت و ساز و یا معدن کاربرد دارند.


شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در صورت خرید ورق های ضخیم و ورق آهن با ضخامت بالا ، به منظور بالا بردن سطح کمی و کیفی خدمات خود ، خدمات جانبی نظیر ( خدمات گالوانیزاسیون ، خدمات برشکاری ، سوراخکاری ، آنالیز ورق های فولادی و بازدید از محصول مورد نظر قبل از خرید ) را در اختیار شما مشتریان محترم قرار می دهد ، جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ورق های ضخیم ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، در صورت امکان از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و همچنین از طریق ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 ما را از صورت های خرید خود آگاه سازید ، پرسنل فروش شرکت پس از دریافت صورت های خرید شما عزیزان ، پیش فاکتور مربوطه را ارسال نموده و در صورت تائید ، مقطع مورد نیاز شما را در سراسر کسور ارسال نموده و به دستتان خواهند رساند .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *