نورد سرد شده

ورق روغنی نورد سرد شده

درود بر شما خریداران و صنعتگران عزیز ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه خرید و فروش انواع ورق روغنی دارای تجربه و تخصص بالایی بوده و در زمینه انواع ورق فولادی و آلیاژی ، با تخصص خود شما را در امر خرید انواع ورق ها ، با توجه به نوع و شرایط استفاده راهنمایی کرده و شما را از خرید اشتباه و انتخاب های نادرست جلوگیری منع میکند . مشاوران ما با تخصص خود ، میتوانند بهترین راهنما برای شما خریداران ارجمند یاشند . لطفا جهت خرید و اطلاع از قیمت روز ورق روغنی ، با شماره واحد فروش به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . ما با ارائه خدمات خود ، جهت پیشرفت صنعتی شما عزیزان قدم بر میداریم . در این مطلب قصد داریم  درباره نورد سرد شده مطالبی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . با مهزیار فولاد صنعت همراه باشید .


ورق روغنی ( نورد سرد شده )

محصولات نورد سرد ، چندین سال  است که در بازار موجود هستند و برای بسیاری از سازه ها مورد استفاده قرار می گیرند. آهن آلات ساختمانی قیمت به روز ورق روغنی را از ما بخواهید . قیمتی مناسب بازار .

ورق های نورد سرد امروزه بیش تر از آنچه که در گذشته استفاده می شد کیفیت آن بهبود یافته اند.

آنها کنترل بیشتری نسبت به ضخامت، شکل، عرض و سایر ویژگی های خاص کیفیت را ارائه می دهند که برطرف کننده نیازهای جدید سازه های ساختاری است.

لوله استیل 316 محصولات ورق‌های نورد سرد ( ورق روغنی ) در انواع مختلفی از کاربردهای نهایی مثل لوازم خانگی  یخچال، واشر،خشک کن ها و دیگر وسایل کوچک، خودرو و همچنین قطعات یدکی، موتورهای الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. محصولات نورد سرد در این و بسیاری از صنایع دیگر به کار برده می شوند .

برای برآورده کردن نیاز های کاربردی مختلف ، محصولات ورق‌های نورد سرد به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ویژگی‌های خاصی از قبیل شکل‌پذیری بالا ، مقاومت بالا ، مقاومت فرو رفتگی بالا ، خواص مغناطیسی خوب ، قابلیت لایه برداری را ارایه دهند . عملیات نورد سرد باعث سخت شدن کار با ورق می شود.در نتیجه، ورق نه تنها نازک ‌تر می‌شود، بلکه بسیار سخت‌ تر شده و دارای قابلیت انعطاف ‌پذیری کمتری خواهد بود و به سختی شکل می‌گیرد.

با این حال،بعد از این که محصول (حرارت داده شده تا دماهای بالا) سرد شود، بسیار نرم و قابل انعطاف خواهد بود. در حقیقت، ترکیبی از نورد سرد و تابکاری منجر به پالایش فولاد می‌شود که ویژگی‌های بسیارمطلوب و منحصر به فردی را برای دیگر استفاده های مشتری فراهم می‌کند.


ویژگی های نورد سرد

یکی از ویژگی های اولیه نورد سرد کاهش ضخامت کویل های نورد گرم به ضخامت نازک ‌تر است که به طور کلی در حالت نورد گرم قابل‌دستیابی نیستند. لوله مانیسمان api

واضح است  که  کنترل  ضخامت   ورق  در  تمام طول کویل  بسیار  مهم  است  تا این  اطمینان  حاصل شود که محصول به طور مداوم در طول پردازش بهترین عملکرد را داشته باشد .

علاوه بر این، تعدادی از ویژگی های دیگر محصول نیز وجود دارد که باید در فرایند نورد سرد کنترل شود. Flatness (انحراف از یک سطح صاف) یکی از این ویژگی ها است. تکنولوژی پیچیده کنترل شکل برای Flatness استفاده می شود. پایان سطح ، ویژگی دیگری از محصول است که باید در طول فرایند نورد سرد مورد کنترل قرار گیرد. همانطور که می بینید ، فرآیند کاهش ضخامت با نورد سرد بسیار کمتر از فرآیند کاهش ضخامت برای  برآورده کردن ضخامت سفارش مشتری  است.

در حقیقت، کویل داغ و نورد سرد وارد شده به فرآیند کاهش دما باید ویژگی‌های کیفی خوبی داشته باشند. و در ادامه این فرآیند باید به خوبی کنترل شود تا اطمینان حاصل شود که تمام اکسید هایی که در نورد گرم شکل گرفته اند از روی سطح برداشته می شوند . این به این معنی است که ضخامت هر یک از کویل های نورد گرم با دقت کنترل می شود تا آسیاب را با ضخامت مشخصی برای رسیدن به درصد مطلوب سرد کاهش دهد.

تولید یک ضخامت خاص از ورق کویل سرد برای برآورده کردن نیاز ‌های  کاربر  نهایی  شامل  پردازش  بسیار پیچیده  از  مرحله ذوب به بعد است . مواد شیمیایی فولادی ،  متغیرهای پردازش غلتک داغ ،  روش های تراشیدن و برس زنی ، عملیات نورد سرد،  شیوه‌های خنک سازی ، و در نهایت، عمل‌های temper  همگی در  دستیابی به تولید محصولات ورق‌های  نورد سرد با کیفیت بالا نقش  دارند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های نورد سرد (ورق روغنی) با آلیاژ های مختلف در ایران .

 

 

قیمت به روز ورق روغنی

قیمت به روز ورق روغنی

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با پرسنل مجرب و مشاوران با تجربه در زمینه ورق روغنی و دیگر محصولات فولادی و آهن آلات ، شما را در انتخاب نوع ورق ، با توجه به شرایط مکانی و با توجه به نوع استفاده یاری کرده و آماده پاسخگویی و مشاوره به شما کاربران محترم میباشند . جهت اطلاع دقیق از قیمت ورق های روغنی و خرید این ورق ، با شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین میتوانید از طریق ارسل ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و همچنین از طریق شماره واتس اپ شرکت ، به شماره  ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، میتوانید صورت خرید خود را ارسال نمایید ، پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، پس ازدریافت سفارش پیگیر های لازم را در سریع ترین زمان انجام داده ، پیش فاکتور مربوطه را ارسال کرده و پس از تایید شما خریداران عزیز ، در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خرید شما را تامین خواهند کرد . کیفیت اصل مهمی است برای شما خریداران و صنعتگران ، ما کیفیت را تضمین میکنیم ، زیرا کیفیت حق شماست .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *