ورق استیل نسوز

ورق استیل نسوز 310 – 310s – 309

با سلام خدمت شما صنعتگران عزیز ، شرکت مهزیار فولاد صنعت در نظر دارد ورق استیل نسوز را در ابعاد و اندازه های مختلف در با عالی ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد . مهزیار فولاد صنعت با سالها تجربه و تخصص در زمینه کلیه مقاطع استنلس استیل ، شما را در زمینه خرید این مقاطع یاری می نماید، مشاوران ما و کارشناسان فروش در زمینه ورق استیل و انواع لوله استیل، شما را یاری نموده و در صورت خرید ، مشاوره های لازم را به شما عزیزان ارائه خواهند داد و از مرحله مشاوره تا مرحله خرید همراه شما خریداران عزیز خواهد بود ، جهت استعلام قیمت ورق استیل نسوز 310 و قیمت ورق استیل نسوز 309 ، همچنین لوله استیل 304 ، با شماره واحد فروش شرکت ، به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده و ما را از صورت خریدتان آگاه نمایید .

در این صفحه ، قصد داریم مطالبی جامع و مفید را درباره ورق استیل نسوز در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لطفا با ما همراه باشید.


ورق استیل نسوز

پلیت های استنلس استیل نسوز در بسیاری از صنایع کاربردی و لازم می باشند. این ورق ها در دسته ی ورق های استنلس ستیل قرار می گیرد. این نوع ورق استیل با قابلیت های گوناگون و تحمل دماهای متفاوت در صنایع تولید عرضه می گردد.

اصطلاحا فولاد های نسوز به ورق هایی که تحمل حرارت بیش از 650 درجه سانتی گراد را داشته باشند، ورق نسوز گفته می شوند. آلیاژ های گوناگونی به عنوان ورق استیل نسوز شناخته می شوند که در متن جدول زیر به تعدادی از آنها می پردازیم:

[table id=218 /]

استاندارد های اعلامی بالا مطابق با مرجع DIN آلمان برای فولاد های مذکور می باشد. کلیه گرید های قید شده در شرح بالادر دسته ی ورق های استیل نسوز ( آلیاژ های نسوز ) قرار می گیرند.

ورق های نسوز بنا به قابلیت های ویژه در شرایط محیطی سازه ای در استراکچر های صنعتی با توجه به میزان تحمل حرارتی در محل های خاص بکار گمارده می شود. عناصر کلیدی در بافت فولاد های نسوز، عناصر نیکل و کروم هستند.

دلیل گران قیمت بودن این ورق های استیل به نسبت دیگر ورق های استیل، وجود عناصر نیکل، کروم، و … و همچنین شرایط تولید دشوار با توجه به حرارت لازم جهت تولید این ورق ها اشاره نمود.


شرکت تولید کننده ورق های استیل نسوز

شرکت های تولید کننده این نوع ورق های استیل معمولا این فولاد ها را با نام گذاری شماره ی استاندارد های ASTM آمریکا نامگذاری می کنند. این فولاد ها در استاندارد کشور ایالات متحده آمریکا با نام های زیر شناخته می شود. در متن زیر نام های تجاری استاندارد های DIN کشور آلمان با ASTM آمریکا ذکر گردیده است:

  • آلیاژ 321 ASTM مطابق با DIN: x6crniti18-10
  • آلیاژ 309 ASTM مطابق با DIN: x15crnisi20-12
  • آلیاژ ASTM 309s مطابق با DIN: x12crni24-12
  • آلیاژ ASTM 310s مطابق با DIN: x12crni25-21
  • آلیاژ ASTM 310 مطابق با DIN: x15crnisi25-21

کاربرد

این ورق ها در صنعت کاربرد های فراوان و گوناگونی دارد. از این ورق ها در تمامی سازه های در تماس با حرارت بالا استفاده می شود. صنایع اصلی مصرف کننده ورق استیل نسوز، صنایع سیمان ( جهت ساخت کوره های دوار صنعت سیمان از این ورق استیل استفاده می شود ). از دیگر مصارف صنعتی آن، این ورق، می توان به ساخت کوره های صنایع فولاد اشاره نمود. معمولا کوره های حرارتی صنعت فولاد ( کوره هایی که در آن شمش فولادی سرخ می شود تا وارد خط نورد گردد ) از ورق های استیل نسوز استفاده می گردد.

کوره دوار سیمان

در این عکس، 3 تصویر از کاربرد ورق استیل نسوز در صنعت کوره های دوار سیمان استفاده شده است

ورق های استیل نسوز با ابعاد و ضخامت های گوناگون در صنعت فروش ورق های استنلس استیل آلیاژی تولید و عرضه می گردد. ضخامت های رایج مصرفی برای این ورق ها سایز های 2mm، 3mm، 4mm، 5mm، و 6mm می باشند. توجه داشته باشید این ورق ها در سایز های بالا تر نیز در دسترس می باشد. شما می توانید این ورق ها را با ابعاد مختلف 1*2 متر، 2.5*1.25 متر، 1.5*3 متر تهیه و مصرف نمایید. کارشناسان ما در مجموعه مهزیار فولاد صنعت آماده ارائه مشاوره در خصوص خرید کلیه فولاد های نسوز صنعتی و انواع ورق های نسوز استنلس استیل می باشند.

شما می توانید جهت خرید ورق های نسوز  وارداتی از کشور های اسپانیا، آفریقای جنوبی، رومانی، آلمان، ایتالیا، چین، کره جنوبی، تایوان و … با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکتت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده انواع ورق های نسوز صنعتی با آلیاژ های ( 310s-310-309-309s-321 ) می باشد.


خدمات برش cnc , میلگرد ساده , خدمات برش لیزر


مهزیار فولاد صنعت ، در راستای بالا بردن میزان خدمات خود از نظر کمی و کیفی ، در نظر دارد خدمات جانبی نظیر ( سوراخ کاری، برش کاری، خدمات گالوانیزاسیون، خدمات آنالیز ورق های فولادی، و بازدید از محصول قبل از خرید ) را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد، ما در راستای پیشرفت اهداف صنعتی شما ، تمام تلاش خود را بکار می بریم تا شما خریداران عزیز از خدمات ما راضی باشید، جهت اطلاع از قیمت ورق استیل نسوز 310 ، و 309 ، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید ، همچنین می توانید از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ و ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت خرید خود را ارسال نموده و پرسنل فروش شرکت را از سفارش های مربوط به مقاطع استنلس استیل آگاه سازید. کارشناسان و تیم فروش شرکت از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 )، در خدمت شما عزیزان خواهند بود.

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر ورق استیل نسوز 309 و ورق استیل نسوز 310 در زمینه انواع لوله استیل نیز فعالیت دارد که در ذیل قید شده است: 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *