alloy steel plate

ورق آلیاژی A283 گرید A – B – C

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما کاربان عزیز و ارجمند مهزار فولاد صنعت. در این نوشته قصد داریم به نکات مهمی ورق فولادی A283 پرداخته و این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.با ما همراه باشید.


ورق فولادی A283

و.رق های آهنی فولادی A283 گرید C در دسته ی پر مصرف ترین ورق های فولادی مصرفی در صنایع نفت در جهان قرار می گیرد. ورق های A283 که در حقیقت برابر با استاندارد ایالات متحده امریکا شناخته می شود، با نام های ASTM A283.A ، ASTM A283.B، ASTM A283.C در دسته فولاد های مصرفی صنایع نفت در جهان قرار می گیرد و این آلیاژ می تواند مقاومت زیادی را در تماس با مواد نفتی از خود نشان دهد.

کلیه مخازن نفت در شهر ها و پالایشگاه ها و نقاط مختلف جهان با آلیاژ A283 گرید های A – B – C تولید می گردند. این مخازن به سبک استوانه ای با ورق های آلیاژی ببا همین آلیاژ اسمبل گشته و بهم متصل می گردند. ورق های A283 گرید C از ضخامت 3 میلی متر الی 150 میلی متر در صنایع مذکور کاربردی بوده و ورق های آهنی A283 گرید C می تواند در ابعاد گوناگون با عرض های 1 متر، 1.5 متر ، 2 متر و یا حتی بیشتر تولید گردد. ورق های A283 موجود در بازار ایران، تولید کارخانجات داخلی و از نوع وارداتی همینک در بازار و در انبار های استوک موجود بوده و مصرف کنندگان گرامی جهت خرید ورق های مذکور می توانند با دایره شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت به آلیاژ های فروخته شده توسط این مجموعه متعهد بوده و در هر قسمت از مراحل پروژه در صورتی که آلیاژ ارسالی با کالای درخواست مشتری مغایرت داشته باشد، با هزینه ی شخصی خود، کالای مرغوب و مطلوب خریداران گرامی را جهت پروژه های مختلف تامین می نماید.

جهت خرید انواع ورق های A283 داخلی، تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان و شرکت اکسین خوزستان و خرید انواع ورق A283 وارداتی تولید کشور های چین، روسیه، کره ی جنوبی و … می توانید با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

جهت اطلاع از قیمت روزانه و اطلاع از قیمت خرید انواع ورق های A283 گرید A، ورق A283 گرید B، ورق A283 گرید B، و ورق A283 گرید C با شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های آلیاژی و فولادی مصرفی در صنایع مختلف در ایران.


میلگرد آهن , میلگرد فولادی , میلگرد ساده ، خدمات برش لیزر , خدمات برش cnc ، خرید آهن , آهن فروشی


مهزیار فولاد صنعت با تجربه و توانایی خود در زمینه تامین و فروش انواع ورق آهنی، شما را در این راستا یاری نموده و کلیه مقاطع مورد نیاز پروژه های صنعتی شما را تامین خواهد نمود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر، خرید و اطلاع از قیمت دقیق مقاطع با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت را از درخواست و صورت های خرید خود آگاه نمایید. ما تمام تلاشمان بر این است تا شما عزیزان از خدمات ما راضی بوده و هدف ما این است تا خریدی مطمئن برای شما عزیزان به ارمغان آوریم. تیم فروش شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین راه دیگر ارتباط شما با ما، این است که از طریق ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های خرید خود آگاه نمایید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *