8

ورق آجدار ورق آجدار گالوانیزه

مهزیار فولاد صنعت ، با هدف جلب رضایت شما عزیزان ، خدمات خود را در زمینه انواع ورق های فولادی عرضه می دارد ، مهزیار فولاد صنعت ، با تیم فروش متخصص خود ، شما عزیزان را در امر خرید انواع ورق های فولادی راهنمایی خواهد نمود ، ورق آجدار گالوانیزه ، یکی دیگر از ورق های فولادی است که کاربرد فراوانی دارد که در این صفحه به تشریح کاربرد آن خواهیم پرداخت . جهت اطلاع از قیمت انواع ورق آجدار در ابعاد و ضخامت های مختلف ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید .


در این ویدیو، به خلاصه مطالب این صفحه خواهیم پرداخت:


ورق آجدار گالوانیزه

ورق های آجدار همانطور که از نامشان پیداست، به ورق آهنی یا فولادی گفته می شود که برآمدگی های سطحی روی خود داشته و این عامل باعث ایجاد استحکاک سطحی می گردد، به همین دلیل ورق های آجدار صرفا جهت مکان هایی بکار گرفته می شود که در تماس با اشیای متحرک می باشند، پله ی پل های عابر پیاده یا کف تریلر های حمل بار، یا لبه ی سکو های مترو و قطار، و …

و کلا ورق های آجدار همواره اصطلاحا در اصطلاح عامیانه، بعنوان ورق های زیر پایی نیز گفته می شود. این ورق های فولادی در ضخامت های مختلف تولید و عرضه می گردد که این ضخامت ها از سایز 2 میلی متر شروع و تا سایز 12 میلی متر نیز می تواند افزایش داشته باشد.

پس ورق های آجدار از ضخامت 2 میلی متر تا 12 میلی متر در ابعاد گوناگون در دسترس شما خریداران گرامی و متقاضیان عزیز قرار دارد.

ورق های آجدار فولادی همچون دیگر ورق های سیاه فولادی به روش نورد گرم فولادی تولید می گردد و ابتدا از اسلب های فولادی با ضخامت بالا برای ساخت این ورق ها استفاده می شود. ورق آجدار گالوانیزه بعضا در صنایع می بایست به صورت گالوانیزه مورد استفاده قرار گیرد، چرا که در مکان های مرطوب یا داخل سرد خانه ها نیز از این نوع ورق ها استفاده می شود که اولویت مصرف کننده به بهداشتی شدن سطح فولاد، باعث می گردد که ورق آجدار استفاده شده در سازه ی خود را گالوانیزه نماید.

ورق آجدار گالوانیزه

ورق آجدار گالوانیزه

شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت که در زمینه ی تامین کلیه ی ورق های آجدار فعالیت می نماید، خدمات گالوانیزه گرم برای خریداران ورق های آجدار گالوانیزه نیز ارائه می دهد که این خدمات به صورت کاملا تخصصی و با کتینگ ( ضخامت درخواستی خریدار ) مورد نظر متقاضی صورت می پذیرد و کلیه ی کیوسی های اعمال شده پس از فرآیند گالوانیزه را نیز تضمین می نماید.

شما می توانید جهت خرید ورق های آجدار و ورق آجدار گالوانیزه با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021  تماس حاصل نمایید.

ورق های آجدار گالوانیزه ارائه شده در این شرکت، ورق های موجود در سطح کشور بوده که شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، و شرکت مجتمع فولاد گیلان، ورق های مذکور را به صورت داخلی در داخل کشور تولید می نمایند.

ورق های آجدار انواع وارداتی نیز داشته که این ورق ها ضخامت های بالای ورق های آجدار را شامل می شود. ورق های آجدار با ضخامت بالا تولید کشور چین و تولید کشور روسیه همینک در بازار داخل موجود می باشد. جهت اطلاع از قیمت روزانه ورق های آجدار، و جهت اطلاع از خدمات گالوانیزه بر روی ورق های آجدار، با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

ورق های آجدار گالوانیزه

ورق های آجدار گالوانیزه


روش تولید ورق آجدار گالوانیزه

این ورق ، به روش نورد گرم یا همان ( Hot Rolling ) تولید می شود ، در این روش ، در اولین درجه ی تولید شمش های فولادی که از نوع اختال ، یا همان ( اسلب ) هستند رادر کوره های پیش گرم شده می ریزند ، سپس بعد از اینکه به درجه ی حرارت موردنظر رسید و عمل پوسته زدایی و نورد اولیه توسط عبور از فقسه ها صورت گرفت ، طول آن بیشتر شده و مقطع کاهش می یابد . در آخرین مرحله ، پس از عبور از مرحله قفسه نورد پایانی ، و همچنین عملیات آج زنی ، در ضخامت های 1.5 الی 10 میلی متر به حالت ورق آجدار گالوانیزه  تولید می شود ، که در دو حالت کویل و شیت بسته بندی شده ، به بازار آهن آلات عرضه می شود .


کاربرد های ورق آجدار گالوانیزه

از این ورق در موارد ذیل استفاده می شود :

  • کف کشتی ها
  • پله ها
  • انواع پل ها
  • کف اتاق های کامیون و وانت بار ها
  • در جهت ساخت پله های اضطراری
  • در ساخت دستگاه های صنعتی کارخانجات
  • از این ورق ، در کف زمین هایی که در حال عملیات ساخت و راه سازی می شود ، جهت عبور و مرور موقت به کار می رود .

ورق آجدار گالوانیزه

ورق آجدار گالوانیزه

از مزایای ورق آجدار گالوانیزه

  • طراحی روی این ورق، باعث شده است که سطح براقی بوجود آمده و استحکام بالایی را بدست آورد، همچنین انعطاف پذیری این ورق ، از ویژگی های بارز این ورق محسوب می شود .
  • خم شدن و تغییر شکل دادن آسان، یکی دیگر از ویژگی های این ورق است
  • استفاده از موارد و اهداف تزئینی

انواع مختلف ورق های آجدار

این ورق ها با 3 عنوان معرفی می شوند :

  • شطرنجی ( Chequred Sheet )
  • برجسته  ( Embossed Sheet )
  • کف سازی ( Durbar Floor Sheet )

ضخامت های تولیدی ورق آجدار گالوانیزه

ضخامت های تولیدی این ورق آجدار ، عبارتند از :

ضخامت های 1.5 الی 10 میلی متر ، در ابعاد :

  • 2*1 متر
  • 6*1.5 متر
  • 6*2 متر

قابل تولید خواهند بود .


ورق فروش تخصصی و ویژه انواع ورقهای آجدار و انواع ورقهای آجدار گالوانیزه شده همینک در مهزیار فولاد .

ورق آجدار

مقاله ی ورق فولادی  و مقاله ی لوله فولادی را نیز بخوانید
مقاله ی لوله api  و مقاله ی فروش ورق اکسین  را نیز بخوانید
مقاله ی ورق اکسین  و مقاله ی ورق گالوانیزه را نیز بخوانید


مهزیار فولاد صنعت با توجه به نیاز های مشتریان در صنعت فولاد پیش رو بوده و کلیه نیاز های صنعتی شما عزیزان را برطرف خواهند نمود ، جهت اطلاع از قیمت ورق آحدار گالوانیزه در ضخامت های مختلف و ابعاد مور نیاز ، با شماره واحد فروش شرکت ، به شماره 44449101-021 تماس بگیرید ، همچنین از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com  ، ما را از صورت خرید خود آگاه سازید ، پرسنل فروش مهزیار فولاد صنعت ، پس دریافت صورت خرید ، اقدامات لازم را مبذول ، پیش فاکتور مربوطه را ارسال ، و در صورت تایید ، مقطع فولادی مربوطه را به سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهیم رساند  .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *