ورق ST35.8

ورق آتشخوار – مبدل حرارتی st35.8

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما صنعتگران و خریداران عزیز و ارجمند. مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی است که در زمینه انواع ورق آهنی مختلف مختلف اعم از ( ورق های آلیاژی و فولادی ، لوله های فولادی و آلیاژی ) و دیگر مقاطع فولادی و در مجموع در تامین کلیه آهن آلات دارای تجربه و بوده و تخصص خود را به بهترین شکل ممکن در جهت رشد و پیشرفت رسالت صنعتگران در پروسه ی صنعت قرار خواهد داد. مهزیار فولاد صنعت در تامین ورق های آتشخوار و ورق ST35.8 جهت ساخت مبدل های حرارتی دارای تجربه بسیاری است و شما را در این زمینه یاری خواهد نمود. چرا که رضایت مشتریان باعث افتخار این شرکت بوده و و تمام سعی خود را در این زمینه بکار گرفته تا شما عزیزان خریدی مطمئن داشته و یک تجربه ی عالی از خرید را برای شما عزیزان به ارمغان خواهیم آورد. لطفا جهت اطلاع بیشتر از قیمت ورق آتشخوار ،  با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. تیم فروش مهزیار فولاد صنعت اینجاست تا با حرفه خود شما را در این زمینه راهنمایی نماید.


ویدیو زیر خلاصه ای از مطالب این صفحه است:


ورق ST35.8

ورق های فولادی در آلیاژ های گوناگون تولید می گردند که بعضا برخی از این آلیاژ ها مورد کاربرد صنایع حرارتی و برودتی و ساخت مبدل های حرارتی قرار می گیرد.

ورق فولادی st35.8 که اصطلاحا (آتشخوار) نامیده می شود در دسته ی فولاد های آلیاژی جهت صنایع ساخت لوازم حرارتی و برودتی قرار می گیرد.

این ورق ها در ساخت انواع مبدل های حرارتی کاربرد داشته به این صورت که مبدل های حرارتی موتور خانه های بزرگ و شوفاژ خانه های ساختمان های مسکونی با ورق های آتشخوار با آلیاژ st35.8 می بایست تولید گردند.

این ورق ها همچون دیگر ورق های فولادی به روش نورد گرم فولادی تولید می گردند و خریداران گرامی می توانند ورق های فولادی آلیاژی آتشخوار را در ضخامت های مختلف از ضخامت ۲ میلی متر تا ضخامت ۵۰ میلی متر تهیه نمایند.

ورق های آتشخوار فولادی موجود در بازار ایران معمولا از نوع وارداتی چینی بوده که این فولاد در سال های گذشته در ساخت انواع مبدل های حرارتی مورد استفاده قرار گرفته و از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار می باشد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده انواع ورق های فولادی، آهنی، آلیاژی آتشخوار در ایران می باشد که این ورق ها را به صورت تخصصی به شرط QC و بازرسی شرکت های ناظر به فروش می رساند.

خریداران گرامی جهت خرید انواع ورق های اتشخوار آهنی می توانند با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نموده و یا درخواست خرید انواع ورق های st35.8 فولادی خود را از طریق واتس اپ به شماره 3940223-0938 به دایره فروش شرکت مهزیار فولاد ارسال نمایند.

بدیهی است جهت ساخت مبدل های حرارتی و دیگر سازه هایی که میبایست با ورق های آتشخوار فولادی ساخته شود، لوله های آتشخوار نیز مورد استفاده قرار می گیرد که شرکت مهزیار فولاد در ضمینه تامین انواع لوله های آتشخوار st35.8 نیز فعالیت می نماید.

که شما خریداران گرامی می توانید صورت های درخواستی خود را جهت تامین فولاد های مذکور به واحد فروش شرکت ارسال نمایید.

ورق های آتشخوار تامین شده توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت پس از بازرسی توسط شرکت های معتبر بازرسی فولاد و با تاییدیه بنیاد علوم کاربردی رازی به خریداران گرامی ارائه می گردد.


خرید و فروش و قیمت کلیه ورق های آتشخوار مناسب جهت ساخت مبدل های حرارتی با آلیاژ st35.8 ضخامت های مختلف

واردات و پخش انواع ورق های آتشخوار جهت ساخت مبدل های حرارتی ضخامت های 2 تا 70 میلیمتر
مخصوص ساخت کلیه مبدل های حرارتی جهت انتقال گرما به سازه ی مبدل ورق استیل 430

همینک در مهزیار فولاد
(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)


قیمت ورق گالوانیزه ، ورق استیل نازک , ورق استیل دکوراتیو ،


مهزیار فولاد صنعت، با توجه به نیاز های مشتریان عمل نموده و اصل کیفیت ، یک اصل بسیار مهم برای این شرکت می باشد، چرا که کیفیت حق شماست. مهزیار فولاد صنعت با در نظر رفتن کیفیت مقاطع به مشتریان خود این تضمین را می دهد تا محصولات از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و با توجه به قیمت آن ، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. لطفا جهت اطلاع از قیمت ورق آتشخوار و سایر ورق های آلیاژی ، که جهت مبدل های حرارتی استفاده می شود، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حتاصل فرمایید. همچنین از طریق ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال اییمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های خرید خود آگاه نمایید. تیم فروش شرکت پس از دریافت صورت خرید، پیش فاکتور مربوطه را ارسال می کند و در صورت تایید، مقاطع مورد نیاز شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین نموده و به سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهد رساند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *