ورق آلیاژی ST52

نگاهی مختصر به ورق های آلیاژی ST52

با سلام و عرض ادب خدمت شما کاربران مهزیار فولاد صنعت ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت بازرگانی است که در زمینه تامین و فروش مقاطع فولادی و آلیاژی فعالیت دارد ، تیم فروش شرکت مهزیار فولاد ، با تجربه و تخصص خود در زمینه آلیاژ های مختلف ، شما عزیزان را در زمینه انتخاب نوع ورق ( با توجه به نوع استفاده و شرایط استفاده ) راهنمایی نموده و در امر خرید همراه شما خواهند بود ، ورق های آلیاژی ST52 ، از ورق های آلیاژی پر مصرف در صنایع است ، لطفا جهت خرید و استعلام قیمت ورق ST52  ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، پرسنل شرکت ، آماده ی پاسخگویی به شما هستند.

در این صفحه ، قصد داریم نگاهی مختصر داشته باشیم به ورق ST52 و آن را تشریح کنیم ، با ما همراه باشید .


ورق های آلیاژی ST52

ورق ST52 ، نوعی فولاد سازه ای با مقاومت بالا با کاربرد های صنعتی فراوان و گوناگون می باشد ، ورق آلیاژی ST52 با نام تجاری DIN آلمان شناخته می شود ، و در نوع ورق آهنی  کم آلیاژ یا اصطلاحا Low Alloy طبقه بندی می گردد .

ورق فولادی ST52 ، بیس بافت ورق FE بوده و با عناصر کربن ، منگنز ، و سیلیسیوم آلیاژ می گردد ، عناصر مضر در بافت این فولاد ، عنصر فسفر و گوگرد بوده که می بایست در فرآیند آلیاژ ریزی بافت فولاد گوگرد زدایی و فسفر زدایی می گردد .

ورق ST52 ، جهت ساخت اسکلت های فلزی برج های بند مرتبه ، ساخت شاسی خودرو های سبک و سنگین ، ساخت انواع قطعات صنعتی ، ساختخ مخازن آب و گاز ، ساخت سازه های صنایع فلزی سنگین ، و ….. کاربرد دارد .

ورق های آلیاژی ST52 ، می بایست در شرایط سازه ای مقاومت مکانیکی معادل 355MP را دارا باشد ، ورق ST52 ، در دسته ی فولاد های کربن استیل طبقه بندی می شود ، و و جزء پرکاربردترین فولاد های سازه ای کربن استیل در جهان می باشد .

جهت خرید و فروش کلیه ورق هایی ST52 ، با واحد فروش شرکت تماس حاصل نمایید ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، تامین کننده , انواع ورق ST بوده و  ورق های ST52 را در ضخامت ها و ابعاد مختلف در اخیار  شما عزیزان قرار می دهد .

ورق های آلیاژی ST

ورق های آلیاژی ST


شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه و تخصص در زمینه ورق های آلیاژی ، در خدمت شماست تا کلیه مقاطع آلیاژی شما عزیزان را تامین نموده و شما را در اهداف صنعتی یاری نماید ، جهت اطلاعات دقیق از قیمت ورق های آلیاژی ST52 ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را  از صورت خرید خود آگاه سازید ، تیم فروش شرکا مهزیار فولاد صنعت ، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان هستند . مهزیار فولاد صنعت ، خدمات جانبی خود را نظیر ( برشکاری ، سوراخ کاری ، گالوانیزاسیون ، بازدید از محصول قبل از خرید ، و آنالیز ورق های فولادی ) را در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد گذاشت .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *