ورق CK45

نگاهی به فولاد CK45

با سلام و درود و عرض ادب خدمت شما کاربران مهزیار فولاد صنعت ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با هدف تامین و فروش کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی ، درصدد است که تا خدمات خود را در این زمینه به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان عرضه دارد ، ما در زمینه ی انواع ورق های فولادی و ورق های آلیاژی ، لوله های فولادی و آلیاژی ، در مجموع در زمینه ی کلیه آهن آلات دارای تجربه و تخصص می باشد ، تیم فرش مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه ی مقاطع آلیاژی بسیار با تجربه عمل کرده و شما عزیزان را در زمینه انواع ورق CK راهنمایی نموده و این را تضمین می نمایند که از خرید با ما تجربه ی خوبی داشته و در انتخاب نوع ورق و لوله ، صحیح و درست عمل کنید . فولاد CK45 از دیگر فولاد هایی است که بسیار مورد استفاده صنعتگران قرار گرفته و در پروژه های مختلف بکار می رود . جهت خرید این فولاد ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید ، تیم فروش مهزیار فولاد صنعت ، آماده ی پاسخگویی به شما هستند .

در این صفحه ، قصد داریم شما عزیزان را با این فولاد آلیاژی آشنا سازد ، با ما همراه باشید .


فولاد CK45

فولاد آلیاژی با استاندارد CK45 ، برابر با DIN آلمان در دسته فولادهای ضد سایش قرار می گیرد ، این فولاد در دسته ی ضد سایش ها بیس و کم مقاومت بوده ، و در صورت استفاده از این فولاد ، جهت مقاومت سایشی بالاتر می توان سطح آن را سخت کاری نمود .

بهترین روش جهت سخت کاری سطحی فولاد CK45 ، کروم دهی همراه با حرارت به سطح مورد نظر می باشد .

فولاد آلیاژی CK45 می بایست دارای حداقل 0.4 الی 0.5 درصد کربن ، و 0.5 الی 0.8 درصد منگنز را در بافت خود دارا باشد ، حداکثر میزان عناصر کروم 0.4 ، مولیبدن 0.63 ، نیکل 0.4 ،فسفر و گوگرد 0.035 ، و 0.4 درصد نیکل می باشد ، و میزان عناصر موجود در بافت فولاد و اگر از ارقام ذکر شده در بالا بیشتر باشد ، فولاد جزء گرید CK45 طبقه بندی نمی گردد .


فولاد CK45کاربرد های این فولاد آلیاژی

از کاربرد های فولاد CK45 ، می توان به ساخت انواع پیچ و مهره ، شفت های صنعتی ، انواع بوش ، مندل ، ساخت چرخ دنده های صنعتی و …. اشاره نمود .

فولاد CK45 از پرکاربرد ترین فولاد ها جهت ساخت انواع پیچ و مهره های صنعتی می باشد ، این فولاد بصورت مقاطع ( میلگرد ، ورق آهنی ، لوله و … ) در صنعت فولاد در دسترس می باشد ، ازجمله ورق هایی که در این زمینه بسیار کاربردی است ، می توان به ورق CK45  اشاره نمود ، که تیم فروش آلیاژ شناس شرکت مهزیار فولاد صنعت ، تامین کننده انواع فولاد های CK45 در مقاطع مختلف در ایران می باشد .


مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه و تخصصی که در زمینه انواع مختلف آلیاژ ها دارد ، شما عزیزان را در امر خرید انواع لوله های آلیاژی و ورق های آلیاژی یاری می نماید ، جهت خرید و اطلاع دقیق از قیمت فولاد CK45 ، فولاد CK45 ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، ما را از صورت های خرید خود آگاه سازید ، تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود . پس از دریافت سفارش شما ، پیش فاکتور مربوطه توسط پرنسل فروش در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال ، و در صورت تایید مقطع فولادی مورد نظر تامین و به سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهند رساند . تیم آلیاژ شناس مهزیار فولاد صنعت ، خریدی مطمئن و آسوده ای را برای شما عزیزان تضمین خواهد نمود . 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *