نبشی آهن

نقد و بررسی نبشی آهن

نبشی آهن

محافظ گوشه ای از جنس استنلس استیل در ایالات متحده تولید می شود ، محافظت از سنگین برای کفپوش وینیل فلش دار. با توانایی
برای مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی ، این لوازم جانبی می تواند با چندگانه سازگار شود
برنامه هایی که نیاز به مقاومت در برابر ضربه و دوام دارند.
اغلب در آشپزخانه های تجاری و پشت خانه استفاده می شود
محیط
برای اتصال ، از پیچ های استیل ضد زنگ # 10 استفاده کنید – در همه سخت افزارها موجود است
و فروشگاه های بهسازی خانه طول پیچ و داخلی
لنگرهایی که باید با توجه به نوع دیواره (یعنی دیوار گل میخ فلزی ، گل میخ چوب) تعیین شوند
دیوار ، دیوار بلوک بتونی ، و غیره). آلترو پیچ ندارد یا
لنگرها به عنوان هر نوع دیوار برای چفت و بست نیازهای مختلفی دارند
(طول پیچ و لنگر دیواره).
ویژگی ها و مزایا
• پایان ضد زنگ آسیاب 2B
• .060 ”(16 سنج) ضخامت 3” و 5 ”ارتفاع
• عرض 2 “x 2”
• گوشه 90 درجه
• فولاد ضد زنگ بادوام
• مقاومت در برابر ضربه زیاد
• از آسیب دیدن گوشه های فلش خارج جلوگیری می کند
• به راحتی با 4 پیچ نصب می شود

محافظ گوشه استیل ضدزنگ و محافظ گوشه فلزی
محافظ گوشه ای با دوام بسیار مناسب برای محافظت از دیوارهای شما در برابر ترک و تراشه ، به خصوص در خانه های جدید ، در مناطق پر رفت و آمد یا روی دیوارهای تازه رنگ شده بسیار عالی است. در Boss Steel ، محافظ های گوشه ای ما به اندازه کافی قوی هستند تا از دیوارهای شما در خانه ، محل کار یا اتاق کار خود ، انبارها و مکانهای صنعتی محافظت کنند. بسته به ماده انتخابی شما ، آنها برای مقاومت در برابر خوردگی طراحی شده اند ، بنابراین دیگر نیازی به نگرانی در مورد تعویض مداوم محافظ گوشه ای خود یا پرداخت هزینه تعمیر دیوارهای آسیب دیده نخواهید داشت.

ورق فولاد مبارکه , لوله مانیسمان api , لوله استیل 316 , لوله استیل 304 , میلگرد استیل 304 , بورس ورق استیل , ورق استیل نازک , ورق استیل دکوراتیو , ورق استیل 430 , قیمت ورق گالوانیزه , نبشی آهن , ناودانی آهن , میلگرد آهن , میلگرد فولادی , میلگرد ساده , خدمات برش لیزر , خدمات برش cnc , خرید آهن , آهن فروشی , لوله تست آب , قیمت لوله  مانیسمان , قیمت ورق آهن , قیمت نبشی و ناودانی قیمت قوطی آهنی , قیمت ورق گالوانیزه رنگی

ما محصولات خود را در هر نقطه در کانادا و ایالات متحده ارسال می کنیم. می توانید از بین محصولات و متریال متنوعی برای محافظ گوشه خود انتخاب کنید ، یا می توانید سفارش خود را سفارشی کنید. ما پیشنهاد می دهیم:

محافظ گوشه استیل
محافظ گوشه صفحه پلاستیکی آلومینیوم
محافظ گوشه فلزی
محافظ تجاری ، صنعتی و سنگین گوشه
بسته به اینکه آیا شما برای محافظت در منزل یا تجارت خود به محافظت در گوشه دیوار احتیاج دارید ، اندازه های مختلف و ضخامت فلز را برای محافظت بهینه ارائه می دهیم. ما بیش از 20 سال تجربه داریم و می توانیم نوع محافظ مناسبی را به شما ارائه دهیم تا از دیوارهایتان در برابر هرگونه صدمه محافظت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا برای پیدا کردن نگهبان مناسب دیوار برای شما.

محافظ گوشه ای از استیل ضد زنگ را می توان در انواع ساختمان ها استفاده کرد. گارد استاندارد دارای پاهای 3 1/2 “(89.0 میلی متر) است و از آلیاژ نوع 304 با ساتن شماره 4 ساخته شده است. طول های سفارشی ، درجه های عجیب و غریب و کت پودر اختیاری را می توان مشخص کرد. سایر سنج ها و آلیاژها را انتخاب کنید. مدل مناسب برای گوشه معمولی ، گوشه درجه ای عجیب و وضعیت دیواره انتهای

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *