لوله های فولادی درز دار

خرید لوله های سایز بالا

با سلام و درود خدمت کاربران مهزیار فولاد صنعت و صنعتگران گرامی ، مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی است که در زمینه فروش و تامین انواع مختلف لوله فولادی و انواع لوله استیل فعال بوده و محصولات خود را به سراسر کشور عرضه می دارد . ما با تلاش خود سعی بر آن داریم رضایت شما عزیزان را به خود جلب نموده و تجربه عالی از خرید را برای شما عزیزان به ارمغان آوریم . لوله های فولادی درزدار ، از دیگر لوله های فولادی است که در صنعت بسیار پرکاربرد بوده و مورد استفاده بسیاری از صنعتگران عزیز کشورمان قرار می گیرد ، جهت اطلاع از قیمت انواع لوله های فولادی درز دار ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس بگیرید ، تیم فروش مهزیار فولاد صنعت ، پاسخگوی شما خواهند بود . در این صفحه قصد داریم انواع لوله های فولادی درز دار را به اختصار برای شما شرح دهیم ، با ما همراه همراه باشید .


لوله های فولادی درزدار سایز بالا

امروزه خریداران گرامی فعال در عرصه ی تولید سازه های فلزی و پیمان کاران فعال در عرصه ی انتقال کلیه ی سیالات، جایگاه ویژه ای برای لوله های سایز بالا قائل شده اند و از لوله های سایز بالا در سال های گذشته جهت ساخت بسیاری از سازه های صنعتی، ساختمانی و پروژه های انتقال سیالات مورد استفاده قرار می گیرد و لوله های سایز بالا به مقاطع فولادی محبوبی در میان صنعتگران مختلف تبدیل گشته است.

لوله های سایز بالای فولادی امروزه می توانند به جز این که در مدار های انتقال سیالاتی همچون آب، گاز و نفت و دیگر سیالات مورد استفاده قرار گیرد، مقطع مناسب فولادی می باشد که با آن می توان سازه های گوناگون فلزی را ساخت.

لوله های سایز بالا امروزه جهت استفاده در پروژه های شمع کوبی و ساخت سازه های ساحلی، ساخت سکو های نفتی، ساخت بسیاری از سازه های فضایی و سازه های صنعتی اشاره نمود.

مثلا از لوله های سایز بالای فولادی جهت ماشین آلات بازدی در شهر بازی ها، ساخت پل های عابر پیاده، استفاده به صورت ستون های عمودی برای پل های جاده ای، استفاده به صورت ستون عمودی به عنوان نگهدارنده سازه هایی همچون بیلبرد های تبلیغاتی، سازه های ساختمانی و سازه های خاص صنعتی اشاره نمود.

لوله های فولادی درزدار سایز بالا امروزه از سایز 12 اینچ تا سایز 64 اینچ و بیشتر حتی تا 120 اینچ تولید می گردند و از این لوله ها در ساخت بسیاری از سازه ها استفاده می شود.

شرکت مهزیار فولاد صنعت در سال های اخیر برای خریداران گرامی لوله های سایز بالا خاص صنعتی و آلیاژی، امکاناتی را فراهم نموده که این خریداران می توانند پس از مراجعه به واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت و دریافت پیش فاکتور و پرداخت بیعانه، کالای مورد نظر خود را در انبار شرکت مهزیار فولاد صنعت مورد بازرسی و QC قرار دهند و پس از صدور تاییدیه های لازماز سوی مراجع زیرصلاح اقدام به بارگیری و ارسال لوله های سایز بالای خریداری شده از شرکت مهزیار فولاد صنعت به محل پروژه ی خود نمایند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت در سال های گذشته اقدام به تامین لوله های سایز بالا برای خریداران گرامی در نایع مختلف نموده است و از این لوله ها در گرید های گوناگون با آلیاژ های مختلف همچون ( ST37 – ST52 – X42 – X52 – X60 – X65 – X70 – API5L و … ) اشاره نمود.

لوله های فولادی درزدار

لوله های فولادی درزدار

لوله های سایز بالا در ضخامت های مختلف مطابق با استاندارد های اینچ و ضخامت های مطابق با استاندارد های اینچ همینک در آلیاژ های گوناگون جهت صنعتگران و خریداران گرامی در انبار شرکت مهزیار فولاد صنعت موجود می باشد و شما خریداران جهت خرید لوله های سایز بالا در سایز های 12اینچ، 14 اینچ، 20 اینچ، 22 اینچ، 24 اینچ، 26 اینچ، 28 اینچ، 30 اینچ، 32 اینچ، 36 اینچ، 38 اینچ، 40 اینچ، 42 اینچ، 48 اینچ، 56 اینچ، 64 اینچ با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و آلیاژ و سایز لوله های درخواستی خود را به کارشناسان ما به همراه مقدار درخواست لوله ی مورد مصرف در پروژه ی خود اعلام نمایید.

کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت پس از بررسی درخواست خرید لوله های آلیاژی سایز بالای شما عزیزان و گرامی اقدام به صدور پیش فاکتور برای شما خریداران گرامی نموده و مراحل خریداری و ارسال کالا را در کمتر از 2 روز کاری در صورت تامین اعتبار از سوی شما خریداران گرامی انجام می دهد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت، تامین کننده کلیه لوله های سایز بالای آلیاژی و فولادی در ایران.


لوله های فولادی درز دار با قطر های 20 الی 120 اینچ با ضخامت های مختلف و گرید های X42 الی X70 با استاندارد های نفت و گاز پتروشیمی .

انواع لوله های فولادی درزدار :

  • 1-لوله های فولادی درزدار ماهیچه ای EFW
  • 2- درز مخفی ERW
  • 3- اسپیرال SAW

مصارف لوله های فولادی سایز بالا :

  • 1- خطوط انتقال آب ، نفت ، گاز پتروشیمی
  • 2- پایه اسکله و پل صنعتی
  • 3- ستون ساختمان
  • 4- کشتی سازی
  • 5- نوار نقاله

لوله های فولادی درز دار

لوله های فولادی درزدار


لوله های سایز بالا با استاندارد API5L :

از این لوله های فولادی ، در صنایع نفت و گاز خام استفاده می شود و در صورت باز شدن از خط می توان از آن ها برای مصارف دیگر همچون ستون سازی – پل و یا انتقال سیال در فشار های پایین استفاده کرد . گریدهای مختلف این لوله های فولادی عبارت اند از X60  – X52 – X56 – X46 – X42 – A -B – X80 – X70 – X65

لوله های فولادی سایز بالا با توجه به نوع استاندارد و گرید در جهت استفاده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند به طور مثال لوله با قطر 56″ و ضخامت 19 میلی متر با گرید X70  می تواند جایگزین لوله 56″ با ضخامت 27 میل و X52  بشود.


مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر خدمت فروش و تامین ، جهت ارتقا سطح خدمات خود ، خدمات جانبی نظیر ( خدمات برش کاری ، سوراخکاری ، خدمات گالوانیزاسیون ، خدمات آنالیز ورق های آلیاژی ، و بازدید از محصول قبل از خرید ) را در صورت خرید ، در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد داد ، جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع لوله های فولادی درزدار و انواع لوله سایز بالا ، با شماره واحد فروش به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، لذا در صورت امکان می توانید از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و از رطریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 تیم فروش را از صورت خرید خود آگاه سازید ، پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود .

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر لوله های فولادی درزدار ، در زمینه انواع لوله های فولادی دیگر فعالیت گسترده ای دارد که این موارد در ذیل قید شده است :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *