انواع لوله های سایز بالا

لوله سایز بالا تا 100 اینچ

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این صفحه قصد داریم به انواع لوله های سایز بالا بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید.


ویدیو ذیل خلاصه ای از مطالب این صفحه می باشد:


انواع لوله های سایز بالا

لوله های فولادی سایز بالا تا ۱۰۰ اینچ در صنایع آبرسانی، صنایع نفت، صنایع گاز، صنایع فاضلاب، صنایع دریایی و صنایع دیگر کاربرد های بسیار داشته که در  این مقاله به مصارف لوله های سایز بالای صنعتی اشاره می نماییم.

لوله های سایز بالای صنعتی به روش های گوناگونی تولید شده که یکی از روش های تولیدی آن روش اسپیرال می باشد.

لوله های سایز بالای اسپیرال که در مقالات دیگر شرکت مهزیار فولاد (مقاله لوله های اسپیرال) اشاره شده در حقیقت در دسته ی پر مصرف ترین لوله های سایز بالای آهنی در صنایع گوناگون قرار می گیرد.

از این لوله ها جهت کلیه پروژه های انتقال آب روستایی و انتقال آب درون شهری و برون شهری در سایز های بالا استفاده  می شود.

لوله های سایز بالا به روش های دیگری نیز تولید می گردند که یکی از این روش ها روش درز مستقیم، درز ماهیچه، درز مخفی، درز زیرپودری می باشد.

این لوله ها معمولا از کیفیت بالاتری به نسبت لوله های سایز بالای اسپیرال برخوردار بوده، به اینگونه که از لوله های درز مستقیم سایز بالای فولادی جهت پروژه های انتقال گاز فشار بالا در خطوط انتقال گاز استفاده می شود.

لوله های سایز بالا که اصطلاحا از سایز ۱۲ اینچ در دسته ی لوله های سایز بالا قرار می گیرد تا سایز ۱۰۰ اینچ به روش های گوناگون تولید گشته و این لوله ها در انبار های استوک ایران همینک موجود می باشند.

لوله های سایز بالا تا سایز ۳۶ اینچ می توانند به روش مانیسمان نیز تولید گردند که با توجه به نداشتن بازار مصرف در ایران این لوله های سایز بالای سانیسمان وارد کشور نمی گردند.

مصرف کنندگان گرامی که جهت خطوط انتقال آب، گاز، نفت و دیگر معیانات به لوله های سایز بالا نیاز دارند می توانند با واحد فروش مهزیار فولاد تماس گرفته و درخواست خود را ارسال نمایند.

بدیهیست کلیه پروژه های تامین و مصرف لوله های سایز بالا که نیازمند به تامین این لوله باشند می توانند درخواست های خود را به واحد فروش شرکت ارسال نموده تا لوله های مذکور برای آنها پیش فاکتور شده و سپس ارسال گردد.

(شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده ی انواع لوله های سایز بالای درز مستقیم و اسپیرال در ایران)

 

با سلام و احترام بر شما صنعتگران عزیز  خریداران محترم ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه در زمینه مقاطع فولادی و  آلیاژی ، انواع لوله های استیل و غیر استیل ، و انواع ورق های فولادی و استیل ، در صدد است انواع لوله های سایز بالا را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد ، لذا جهت سفارش این لوله ها ، با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده و سفارش خود را به اطلاع واحد فروش شرکت برسانید . ما با هدف بالاتر بردن کیفیت خدمات خود ، در تلاش می باشیم و اولین هدف ما ، جلب رضایت شما میباشد . خدمات جانبی ما ، از جمله ( برشکاری ، آنالیز ورق های آلیاژی ، و بازدید از محصول قبل از خرید ) است که در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم . قیمت لوله سایز بالا با استاندارد تست لوله API آب ، تست گاز API 5LPSL , API 5LPSL 2  با آلیاژ های X42 , X52 , X60 , X65  X70 موجود میباشد ، جهت استعلام و یا خرید ، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس بگیرید .


شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت در راستای تامین نیاز صنایع اقدام به تامین لوله های سایز بالا با استاندارد تست آب API ، تست گاز API 5LPSL , API 5LPSL 2  با آلیاژ های X42 , X52 , X60 , X65  X70

لوله های اسپیرال صنعتی (مخصوص ساخت سازه ) لوله اسپیرال تست آب و تست گاز می نماید . لذا از کلیه صنعت گران گرامی که نیاز به اقلام قید شده در بالا را دارند در خواست میگردد با واحد بازرگانی و فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

لوله های تست صنعتی :

این لوله ها که معمولا به صورت اسپیرال جهت مصارف صنعتی به کار می رود (شمع کوبی ، ساخت سازه های فضایی ، ساخت سازه های عظیم مثلا: پل طبیعت تهران) این لوله ها در برخی سازه های فلزی مناسب ترین گزینه برای ساخت می باشد .


انواع لوله های سایز بالا

انواع لوله های سایز بالا


انواع لوله های سایز بالا تست آب :

انواع لوله های سایز بالا ، جهت خطوط انتقال آب به کار میرود و میبایست دارای استاندارد API باشد . این لوله ها در دو نوع اسپیرال (تست) و درز مستقیم EVW مورد استفاده قرار میگیرند، لوله های انتقال آب به صورت درز مستقیم از سایز 11 اینچ الی 24 اینچ و از نوع اسپیرال 24 اینچ الی 100 اینچ قابل تامین است .

انواع لوله های سایز بالا تست گاز:

انواع لوله های سایز بالا که  شامل X52 , X42 , X60 , X65 , X70 به صورت درز مستقیم و اسپیرال با استاندارد های API 5LPSL1 , API 5LPSL2 از سایز 16 اینچ الی 64 اینچ از انواع لوله های  داخلی و وارداتی و در مدار های پایپینگ پالایشگاه های گازی کاربرد دارد .ما انواع لوله تست گاز  را با نازلترین قیمت و بیشترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . 

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده  لوله های سایز بالا در ایران.


از شما عزیزان تقاضا میشود جهت خرید انواع لوله های سایز بالا ، انواع لوله صنعتی ، و انواع لوله گالوانیزه ، در ابعاد و ضخامت و اندازه های مختلف ،  با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده میتوانید با ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com پرسنل فروش مهزیار فولاد صنعت را از درخواست و سفارش های خود آگاه سازید ، همچنین با ارسال پیامک به شماره واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، میتوانید صورت خرید خود را ارسال کنید ، مطمئن باشید ما در کوتاه ترین زمان پیش فاکتور مربوطه را ارسال کرده و پس تایید شما ، صورت خریدتان را تامین خواهیم کرد . مهزیار فولاد صنعت ، به منظور ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات خود ، خدمات جانبی نظیر ( برشکاری ، سوراخکاری، گالوانیزه کردن ، آنالیز و بازدید از محصول قبل از خرید ) را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد . 

مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه انواع ورق فولادی و لوله فولادی مختلف فعالیت گسترده ای دارد که در ذیل قید شده است :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *