لوله های شمع کوبی

تامین لوله دریایی

با سلام و درود بر شمان کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این نوشته قصد داریم اطلاعات مفید و کاربردی درباره لوله های شمع کوبی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. خواهشمندیم با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم


ویدیو ذیل، خلاصه ای از مطالب این صفحه می باشد:

لوله های شمع کوبی – لوله های دریایی

لوله های فولادی همواره کاربرد های بسیار خاص و زیادی در صنایع دریایی داشته و همیشه لوله های آهنی در آلیاژ ها و گرید های گوناگون، موارد بسیار مصرف زیادی در صنایع دریایی دارد. این لوله ها که در شرایط سازه های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند جهت مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار گرفتاه و لوله های دریایی در حقیقت به لوله هایی گفته می شود که جهت ساخت استراکچز ها و سازه های دریایی بکار گرفته می شود. 

لوله های دریایی می تواند جهت مصارف شمع موبی و یا ساخت سازه های دریایی به کار گرفته شود و یا در ساخت شناور و یا سکو های نفتی جهت انتقال سیالات بکار گرفته می شود . لوله های فولادی دریایی که معموبلا در صنایع کشتی سازی و در صنایع شمع کوبی مورد استفاده قرار می گیرد، در سایز های بالا تولید و عرضه می گردد که در مواردی که ممکن است لوله های آهنی فولادی برای شمع کوبی بکار گرفته شود، می بایست سفتی بستر دریا که قرار است لوله ها در آن کوبیده شود، مورد ارزیابی قرار گرفته شود تا فولاد مناسبی جهت شمع کوبی در اختیار پروژه های صنعتگران گرامی قرار گیرد. 

لوله های دریایی هنگامی که قرار است برای سازه های شمع کوبی مورد استفاده قرار گیرد، می بایست دارای آلیاز های سری x اعم از x42، x52، x60، x65، x70 باشد. این لوله ها که به روش درز مستقیم فولادی تولید می گردند و این آلیاژ های فولادی لوله ها، گزینه های بسیار ایده آلی جهت شمع کوبی و ساخت سازه های ساحلی می باشد. 

لوله های شمع کوبی در حقییقت قرار است پس از شمع کوبی به صورت حمال عمل کرده و سازه های دریای را بر روی خود تحمل نماید. این سازه ها می تواند شامل اسکله های تفریحی، هتل های شناور در داخل آب و یا دیگر سازه های فلزی همچون سکو های نفتی، و یا شمع کوبی جهت خطوط انتقال گاز که از روی سطح دریاها عبور می کند، باشد. 

برای مصارف ساخت کشتی سازی نیز از لوله هایی که اصطلاحا به آن لوله های دریایی گفته می شود، استفاده می شود. این لوله ها که از نوع کربن استیل فولادی می باشد که در بازار عامیانه به آنها آهن دریایی و یا فولاد دریایی گفته می شود، در دسته ی فولاد هایی قرار می گیرد که می تواند جهت ساخت کشتی سازی جهت ساخت در صناییع کشتی سازی، صنایع سکو های نفت یا ساخت اسکله و یا ادوات دریایی مورد کاربرد قرار گیرد.


لوله های دریایی در حقیقت 2 نوع کاربرد دارند :

  • 1- ساخت ادوات دریایی و لوله کشی داخل شناور ها و سکو های نفتی
  • 2- لوله های شمع کوبی و ساخت سازه با لوله های دریایی جهت پیاده سازی سازه ها روی آن

لوله های مورد استفاده در صنایع کشتی سازی از نوع آلیاژ خاص میباشد که قابلیت تجزیه کمتری نسبت لوله های  فولادی دیگر در تماس با آب شور دریا  را داراست این لوله  ها از سایز 1 اینچ تا 56 اینچ قابل تهیه و تولید میباشد.

لوله های  شمع کوبی نیز جهت پایه های اسکله های تجاری و تفریحی


شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی لوله های آلیاژی در گرید های گوناگون در ایران می باشد. شما می توانید جهت خرید لوله های دریایی با گرید GL-A – LR-A – A131 با واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید. شما می توانید جهت خرید لوله های دریایی با گرید GLA – LRA -A131 گرید A با واحد پشتیبانی شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید. لوله های دریایی می تواند از سایز 3.8 اینچ الی 64 اینج تولید و عرضه گردد و شما خریداران گرامی برای خرید انواع لوله های آلیاژی و دریایی می توانید در سایز های گوناگون با واحد پشتیبانی فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید. شرکت مهزیار فولاد صنعت فروشنده انحصاری انواع لوله های دریایی جهت ساخت استراکچر ها و ساخت سازه های دریایی در ایران. 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام


لوله استیل
مقاله ی ورق رنگی و مقاله ی ورق آهن را نیز بخوانید
مقاله ی ورق آجدار و مقاله ی فروش ورق سیاه را نیز بخوانید
مقاله ی ورق سیاه  و مقاله ی فروش لوله صنعتی  را نیز بخوانید
مقاله ی ورق فولادی  و مقاله ی لوله فولادی را نیز بخوانید
مقاله ی لوله api  و مقاله ی فروش ورق اکسین  را نیز بخوانید
مقاله ی ورق اکسین  و مقاله ی ورق گالوانیزه را نیز بخوانید
مقاله ی خرید ورق گالوانیزه و مقاله ی قوطی آهنی را نیز بخوانید
مقاله ی ورق مبارکه  و مقاله ی لوله درزدار  را نیز بخوانید
مقاله ی آهن صنعتی و مقاله ی فولاد صنعتی  را نیز بخوانید
مقاله ی آهن الات ساختمانی و مقاله ی آهن آلات صنعتی  را نیز بخوانید
مقاله ی ورق فولاد مبارکه و مقاله ی لوله مانیسمان api  را نیز بخوانید
مقاله ی لوله استیل ۳۱۶ و مقاله ی لوله استیل ۳۰۴ را نیز بخوانید
مقاله ی میلگرد استیل ۳۰۴ , بورس ورق استیل را نیز بخوانید
مقاله ی ورق استیل نازک , ورق استیل دکوراتیو را نیز بخوانید
مقاله ی ورق استیل ۴۳۰قیمت ورق گالوانیزه  را نیز بخوانید
مقاله ی نبشی آهن  ,  ناودانی آهن را نیز بخوانید
مقاله ی میلگرد آهن و میلگرد فولادی را نیز بخوانید
مقاله ی میلگرد ساده و خدمات برش لیزر را نیز بخوانید
مقاله ی خدمات برش cnc و خرید آهن و آهن فروشی و لوله تست آب و قیمت لوله مانیسمان و قیمت ورق آهن
قیمت نبشی و ناودانی و قیمت قوطی آهنی و قیمت ورق گالوانیزه رنگی تجاری و تفریحی و جهت ساخت سکو های نفتی و سازه های دریایی بکار میرود .

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *