خریدار و فروشنده ی کلیه لوله های جداره چاه از 10 اینچ تا 56 اینچ فولادی ارزان قیمت جهت اجرای پروژه های جداره چاه بصورت مشبک شده با دست یا دستگاه

خرید لوله جداره چاه آهنی – فولادی – مشبک

با سلام و درود بر شما خریداران و صنعتگران عزیز ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، شرکنی است که در زمینه تامین و فروش مقاطع فولادی فعالیت نموده ، و هدف ما در این زمینه ، جلب رضایت شما است ، لوله های جداره چاه ، یکی دیگر از لوله های پر مصرف بوده و مورد استفاده کاربران صنایع فولادی میشود ، ما لوله های جدار چاه را به صورت نو و دست دوم در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم ، لذا جهت اطلاع دقیق از قیمت لوله جدار چاه و قیمت دقیق لوله های دست دوم موجود در انبار مهزیار فولاد صنعت ، با ما واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . ما بهترین کیفیت را برای شما عزیزان به ارمغان خواهیم آورد .


در این ویدیو، به خلاصه ای از مطالب زیر خواهیم پرداخت:


لوله های جداره چاه در دسته ی لوله های سازه ای قرار می گیرد که جهت حفاری و احداث چاه های عمیق به منظور جلوگیری از ریزش دیواره ی چاه های عمیق جهت حفظ عمر بالای چاه های عمیق و نیمه عمیق استفاده شده و در احداث چاه های بکار گرفته می شود.

از لوله های آهنی جداره چاه در سایز های 10 اینچ، سایز 12 اینچ، سایز 14 اینچ و سایز 16 اینچ برای احداث انواع چاه های نیمه عمیق و عمیق و فوق عمیق استفاده می شود.

این لوله ها معمولا جهت استفاده در استراکچرها و سازه هایی که به منظو حفاری و چاه های آب استفاده می شود، معمولا با ضخامت های 4 الی 6 میلی متر مورد استفاده صنعتگران و احداث کنندگان چاه های عمیق قرار می گیرد.

لوله های جداره چاه همچون دیگر لوله های درزدار فولادی به روش نورد سرد فولادی از ورق هایی که قبلا در کارخانجات نورد گرم فولادی تولید گشته اند، تولید و استحصال می گردند.

این لوله ها معمولا در آلیاژ های ST37 و یا S235JR تولید شده و مورد استفاده جهت مصرف در چاه های عمیق قرار می گیرند.

کاربرد و عملکرد لوله های جدار چاه

لوله های جداره چاه در حقیقت سازه های فولادی می باشد که در چاه های عمیق جهت جلوگیری از ریزش دیواره های چاه بکار گرفته می شود. در سال های گذشته حفاری چاه های آب به وسیله ی مته ها و چکش های برقی صورت می پذیرفت که میزان دایره ی حفاری شده توسط این ماشین آلات حفاری بسیار کم و اندک بود.

اگر چاه های احداث شده با این روش با لوله های جدار چاه سازه بندی نشود، احتمال تخریب دیواره چاه ، مسدود شدن چاه و در اصطلاح عامیانه مردن چاه بسیار بالا بوده و لوله های آهنی و فولادی که در جداره چاه ها بکار می رود، نقش به سزایی را جهت حفظ دیواره چاه و جلوگیری از تخریب چاه به دلیل سوانح طبیعی همچون زلزله و یا رانش زمین، از تخریب چاه به این دلایل جلوگیری می نماید.

لوله های جداره چاه معمولا می بایست در اعماق بکار رفته در چاه ها مورد شبکه زنی و سراخ کاری قرار گیرد. مشبک نمودن انواع لوله های جداره چاه که در حقیقت به منظور سهولت در آبگیری چاه مورد نظر صورت می گیرد، در مجموعه فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت قابل انجام بوده و شما خریداران گرامی جهت خرید انواع لوله های جداره چاه از سایز 10 میل الی 15 اینچ در ضخامت های مختلف، می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی لوله های مدار های انتقال آب رسانی روستایی و صنعتی در ایران.


در این صفحه ، مقداری از لوله دست دوم و لوله جداره چاه موجود در انبار مهزیار فولاد صنعت را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم :

خریدار و فروشنده ی کلیه لوله های جدار چاه از 10 اینچ تا 56 اینچ  فولادی ارزان قیمت جهت اجرای پروژه های جداره چاه بصورت مشبک شده با دست یا دستگاه

سایز های 10 اینچ – 12 اینچ  – 14 اینچ  – 16 اینچ  – 18اینچ – 20 اینچ  – 22 اینچ  – 24 اینچ – 26 اینچ  – 28 اینچ – 30 اینچ  – 32 اینچ – 34 اینچ – 36 اینچ – 38 اینچ  – 40 اینچ – 42 اینچ – 44 اینچ – 46 اینچ – 48 اینچ – 50اینچ – 52 اینچ – 54 اینچ – 56 اینچ
لوله های جدار چاه فولادی

جهت اجرای جداره چاه بصورت مشبک شده دستی 14 ردیف در 6 متر و مشبک ماشینی 14 ردیف در 6 متر
میباشد .
این لوله ها برای جلو گیری از تخریب دیواره چاه ساخته شده وبصورت مشبک شده در درون چاه بکار گرقته میشود
پر مصرف ترین سایز این لوله ها سایز های 16 – 18 – 20 اینچ میباشد خرید
بازرگانی مهزیار فولاد تامین کننده کلیه لوله های جدار چاه ارزان قیمت جهت اجرای دیواره چاه میباشد


مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه و تخصص خود در زمینه فروش لوله های جداره چاه ، سعی دارد شما عزیزان خریدی آسوده و مطمئن را تجربه کنید ، مهزیار فولاد صنعت ، با کادر فروش مجرب خود و مشاوران متخصص ، شما عزیزان را در انتخاب و خرید انواع لوله فولادی راهنمایی نموده و از خرید و انتخاب اشتباه لوله فولادی و لوله های آلیاژی جلوگیری خواهند نمود . جهت سفارش ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا از طریق ارسال پیامک به واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ و همچنین ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، پرسنل فروش شرکت را از درخواست خود آگاه سازید ، ما پس از دریافت سفارش شما عزیزان ، پیش فاکتور صورت خرید شما را آماده نموده و در صورت تایید شما عزیزان ، در کوتاه ترین زمان ممکن ، مقطع فولادی مورد نظر شما را ارسال خواهیم نمود .
مهزیار فولاد صنعت ، علاوه در زمینه لوله ها در آلیاژ های مختلف فعالیت دارد ف که در ذیل قید شده :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *