لوله سیلندری

کروم ، جک ، لوله سیلندری

مهزیار فولاد صنعت  تامین کننده لوله های فولادی است که می تواند به عنوان لوله گاز و هیدرولیک سیلندر و در تولید مخزن با فشار بالا استفاده می شود. لوله سیلندری بدون درز و جوش برای استفاده های مشخص تولید می شوند. مسئولیت ما این است که مناسب ترین محصول را برای مشتریان با اهداف مختلف مانند : سوخت، هیدرولیک، تریلر، ایستگاه با بطری های گاز و غیره انتخاب کنیم.

 

لوله های فولادی جوش داده شده با هزینه های پایین تر و فرآیند تولید ساده تر شناخته می شوند ، معمولا برای تولید محصولاتی با تحمل فشار متوسط ​​و کم مورد استفاده قرار می گیرند . لوله فولادی بدون درز عملکرد مکانیکی بهتری دارد و برای شرایط کاری فشار بالا ساخته شده‌است، چرا که روش تولید می‌تواند در برخی از فرآیند های تولید کننده متفاوت باشد.

علاوه بر این، این لوله ها دارای سختی سطح مطلوب و ضخامت کروم سخت می باشند تا عملکرد قابل اطمینانی برای آنها فراهم کند . به عنوان یک تامین کننده ، ما این لوله ها را با ضخامت و اندازه های سفارشی که مطابق با نیازهای دقیق مشتریان ما است فراهم کرده ایم.  طراحی و ساخت لوله های هیدرولیک بدون درز با استفاده از مواد خام با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته برای ایجاد دوام و کارایی بالا . ما یک موجودی بزرگ از لوله های سیلندری جوش داده شده را برای برنامه های کاربردی در بخش های مختلف از جمله کشاورزی و ساخت و ساز، همچنین برای ضایعات و بازیافت و … ارائه می دهیم. با توجه به افزایش دوام و مقاومت در برابر خوردگی همراه با ماشینکاری و قابلیت جوش پذیری فوق العاده آن ، لوله های سیلندری ST52 در اندازه ها و ضخامت های مختلف توسط مصرف کنندگان در سراسر جهان ترجیح داده شده است.

 

 

لوله سیلندری

 

مهزیار فولاد صنعت که تقریبا در ارائه انواع گسترده لوله سیلندری مشغول به کار است و در تلاش هستیم که لوله های درخواستی را با کمترین قیمت به مصرف کنندگانمان پیشنهاد دهیم . این مورد برای بسیاری از صنایع مانند صنعت سیلندر هیدرولیک، صنعت پرس هیدرولیک، صنعت ماشین آلات نساجی، صنعت ماشین آلات، صنایع چوب صنعت، پمپ هیدرولیک، صنایع کاغذ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. 

 

 

شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱ تماس حاصل تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر فروش لوله سیلندری ، در زمینه لوله های مختلف دیگر نیزفعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com  صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .


 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام



اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *