لوله های سیاه گازی

لوله سیاه فولادی ، تست گاز

مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه بالایی که در زمینه خرید و فروش کلیه آهن آلات و مقاطع فولادی و آلیاژی دارد ، شما عزیزان را در خرید انواع مقاطع آلیاژی و فولادی راهنمایی کرده و مشاوران ما ، شما را در زمینه خرید نوع مقطع فولادی با توجه به نوع استفاده ، راهنمایی خواهند نمود . ما لوله های سیاه گازی را با قیمتی مناسب در اختیارشما عزیزان قرار میدهیم ، جهت اطلاع دقیق از قیمت لوله های سیاه گازی ، با شماره تماس واحد فروش شرکت ، به شماره 44449101-021 تماس بگیرید . پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود .


لوله های سیاه که در اصطلاح عامیانه در بازار مصرف در کشور ایران در میان تجار، صنعتگران ومصرف کنندگان با نام لوله ی سیاه آهنی شناخته می شود، در حقیقت همان لوله های درز مستقیمی می باشد که در صنایع کارخانجات تولید لوله در کشور ایران به روش نورد سرد فولادی و از ورق فولادی کویل ساخته می شود.

برای ساخت لوله های سیاه آهن، که به روش درز مستقیم تولید می گردند، ابتدا می بایست ورق های فولادی کویل را برای ساخت لوله وارد نورد سرد فولادی تولید لوله نمود.

فرآیند تولید لوله های سیاه آهنی به این صورت می باشد که ورق هایی با عرض های مشخص ( عرض ورق در فرایند نورد سرد فولادی لوله محیط دایره لوله می باشد که این عرض هر قدر کمتر باشد، لوله با سایز پایین تر و هر چه بیشتر باشد لوله با سایز بزرگتر ساخته شده و ضخامت ورق مذکور در حقیقت همان ضخامت نهایی دیواره یا جداره لوله سیاه فولادی می باشد) به صورت کویل وارد خط تولید لوله های سیاه آهنی می شود.

این ورق ها پس از عبور از میان غلطک های گوناگون شکل کروی شکل به خود گرفته و از دو سر عرض ورق به هم چسبیده شده و محیط دایره شکل ایجاد می شود، سپس به روش جوش زیر پودری یا جوش برق یا آلیاژ ریزی به روش مواد مذابی، عرض لوله مذکور پر شده و لوله درز دار سیاه آهن تولید می گردد.

این لوله ها کاربرد های بسیار زیادی در صنایع گوناگون داشته و از این لوله ها جهت ساخت انواع سازه های فلزی و یا مدار های مختلف ( مدار های عبور سیال ) استفاده می شود.

در فرایندتولید لوله های سیاه آهنی، هنگامی که بازرسی ها سختگیرانه می شود و آلیاژ ها نیز می بایست طی بازرسی وارد مدار تولید شود، نیاز به ساخت لوله هایی با قابلیت های ویژه جهت عبور سیالات ( مثلا استفاده در لوله کشی گاز و یا عبور گاز یا در لوله کشی آب با فشار بالا ) که سیال عبور کننده در داخل لوله فشار بیشتری به دیواره این لوله ها ایجاد می کند، در صنایع صنعتگران گرامی اقدام به تولید لوله های سیاه آهنی با نام تست گاز نمودند.

در حقیقت لوله های سیاه آهنی که بان نام تست گاز شناخته می شوند، همان لوله هایی است که در بازار داخل در صنعت ساخت پروفیل های صنعتی تولید می گردند و این لوله ها می توانند جهت استفاده در مدار های گاز ساختمانی، تاسیسات ساختمانی، مدار های انتقال آب و انتقال نفت نیز مورد استفاده قرار گیرد.

پس لوله های سیاه فولادی در صنایع مختلف بسیار پر کاربرد بوده و از این لوله ها جهت ساخت سازه های فلزی صنعتی نیز استفاده می شود.

از دیگر کاربرد های لوله های سیاه آهنی نیز می توان به ساخت قطعات صنعتی نیز اشاره نمود. جهت خرید انواع لوله های صنعتی سیاه فولادی و لوله های درز مستقیم فولادی و آهنی می توانید با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا اطلاعات جامعی در خصوص خرید انواع لوله های سیاه فولادی و آهنی از کارشناسان این شرکت دریافت نموده تا بهترین گزینه را جهت ساخت قطعات صنعتی خود و یا عبور سال مورد نظر خود برای پروژه ی خود انتخاب نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله هایا سیاه درز مستقیم فولادی، آهنی، آلیاژی در ایران.


لوله های سیاه گازی تست گاز

لوله های سیاه گازی اصطلاحا به لوله هایی گفته میشود که درز جوش بوده و پرکاربرد ترین نوع لوله در تاسیسات ساختمانی است . این لوله ها در فرایند تولید از تسمه های فولادی به روش نورد سرد تولید می گردد.فروش ورق سیاه در این فرآیند تسمه پس از ورود به خط نورد فرم دهی شده و پس از شکل دهی به صورت دایره درز آن با مواد مذاب آلیاژی بسته میشود .

لوله های تست گاز در کارخانه تحت تست کامپیوتری قرار میگیرند و لوله هایی که معیوب هستند از خط تولید خارج میگردند و لوله های تست گاز تاسیساتی همان لوله های API5L هستند.

ورق آهن شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله های سیاه گازی در ایران.ورق سیاه


شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر ، به واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت بهه شماره 44449101-021 تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net  و mahzyar.net97@gmail.com و همچنین از طریق ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ صورت خرید خود را ارسال کنید ، پرسنل فروش شرکت ، آماده دریافت صورت های خرید شما عزیزان هستند و پس از دریافت صورت درخواست شما پیگیری های لازم را انجام داده ، و پس از آن پیش فاکتور مربوطه ارسال می شود ، و پس از تایید شما عزیزان ،  مقطع فولادی مورد نظرتان تامین شده و ارسال میشود . ما کیفیت را برای شما تضمین میکنیم ، چراکه هدف ما رضایت شما است و کیفیت حق شماست .

مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه انواع لوله فولادی فعالیت دارد که در ذیل قید شده است :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *