لوله های مانیسمان بدون درز

لوله بدون درز مانیسمان

لوله بدون درز مانیسمان

لوله بدون درز مانیسمان

لوله بدون درز مانیسمان چیست

لوله بدون درزمانیسمان  بدون نیاز به جوشکاری تولید می شوند. آنها قبل از سوراخ کردن برای ایجاد مرکز توخالی با حرارت دادن و کشش یک شمش فولاد جامد ایجاد می شوند. شمش ها تا دمای 1200 درجه گرم می شوند و سپس با فشار بالا تحت فشار قرار می گیرند. برای ایجاد مرکز توخالی با توجه به ابعاد آن، یک سوراخ کننده گلوله ای شکل استفاده می شود. یک سری عملیات کششی در این فرآیند در نهایت لوله را به سایز ایده ال می رساند .

در ساخت لوله های بدون درز مانیسمان ، لوله های فولادی ممکن است از طریق یک دستگاه صاف کننده به عنوان مرحله نهایی عملیات قبل از اینکه با اتصالات نصب شوند، قرار بگیرند. لوله های کوچکتر معمولا با اتصالات ریز نصب می شوند، اما لوله کشی بزرگتر معمولا با فلنج هایی است که در انتهای لوله جوش داده می شوند.سپس ماشین های اندازه گیری ابعاد لوله ها را چک می کنند و پس از، لوله ها مهر و موم می شوند.

مراحل کنترل کیفیت شامل چک کردن لوله برای نقص با استفاده از دستگاه های اشعه ایکس، به خصوص در طول جوش لوله های فولادی است. یکی دیگر از روش ها این است که لوله را با آب پر می کنند و سپس با فشار آب برای یک زمان معین لوله ها را آزمایش می کنند تا نقص های ممکن شناسایی شود. هر نقص کوچکی ممکن است باعث خسارت فاجعه بار بعد از نصب لوله شود .

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، فروشنده و تامین کننده لوله مانیسمان ، در ضخامت های مختلف میباشد و بنا به درخواست مشتریان و خریداران عزیز ، نیاز آنها را به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان تامین خواهد کرد .

علاوه بر لوله بدون درز مانیسمان ، میپردازیم به لوله های فولادی

لوله های فولادی چگونه استفاده می شود؟

دو دسته اصلی از کاربردها برای لوله های استیل وجود دارد:ساخت سازه های فولادی  و انتقال سیالات مایع و گاز .

تمام لوله ها با توجه به قطر بیرونی آنها اندازه گیری می شوند، در حالی که قطر داخلی بسته به ضخامت دیواره متفاوت است.
از لوله های فولادی یا استیل به طور گسترده ای در سراسر پروژه های ساخت و ساز و انتقال مایعات استفاده می شود.

ناگفته نماند از لوله بدون درز مانیسمان نیز در بسیاری از صنایع مختلف استفاده می شود .

استفاده ساختاری

ساخت سازه های فولادی  از لوله های فولادی در ساختمان و صنعت بسیار پر کاربرد است . این لوله ها معمولا به عنوان لوله های سازه ای یا به اصطلاح صنعتی نامیده می شوند

لوله‌های فولادی در ساخت برای ایجاد مقاومت بیشتر در یک سازه ی فلزی به کار می رود .لوله‌های فولادی قبل از این که زیربنا ایجاد شود تا ثبات را برای یک سازه ی سنگین  ایجاد کند، یا در ساخت‌وسازهایی که بر روی زمین ایمن نیست، و به اعماق زمین کوبیده می‌شوند در نهایت لوله های فولادی ایجاد کننده ی بسیاری از سازه های صنعتی می باشند . 

شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱  تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت، علاوه بر لوله بدون درز مانیسمان ، در زمینه لوله های  مختلف دیگر نیز فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.netو mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *