لوله آهنی مانیسمان

لوله مانیسمان

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما صنعتگران و خریداران عزیز و ارجمند ، همانطور که می دانید ، آلیاژ یک بحث پیچیده ای است که در صنایع مختلف بسیار حائز اهمیت است ، چرا که در پروژه های صنعتی ، استفاده های گوناگونی از لوله های آلیاژی و لوله مانیسمان می شود ، حال با توجه به نوع استفاده از این لوله ها ، و شرایط کاربردشان ، نوع آلیاژ های موجود در این لوله ها تغییر خواهند کرد ، پس در این صورت اگر قصد دارید یک خریدی مطمئن و یک انتخاب درست در خرید لوله های آلیاژی داشته باشید ، قطعا تیم فروش متخصص مهزیار فولاد صنعت ، می تواند بهترین همراه شما در امر خرید این نوع لوله ها باشد ، تیم فروش مهزیار فولاد ، با سالها تجربه و تخصص در این زمینه ، شما عزیزان را در امر خرید لوله های آلیاژی یاری خواهند نمود ، همانطور که می دانید ، لوله مانیسمان ، یکی از پر مصرف ترین لوله ها در صنایع مختلف است ، مهزیار فولاد صنعت ، این لوله را در رده های مختلف مانند : لوله مانیسمان  رده40، لوله های مانیسمان رده 80 ، رده 160 ، رده 20 ، رده 60 و دیگر رده های موجود در بازار را برای شما عزیزان با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی تامین خواهد نمود . لطفا جهت اطلاع از قیمت لوله آهنی مانیسمان ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، پرسنل شرکت مهزیار فولاد صنعت ، شما عزیزان را در امر خرید این لوله یاری نموده و ا مرحله مشاوره تا مرحله خرید همراه شما عزیزان خواهند بود .

در این صفحه ، قصد داریم مطالبی را درباره تفاوت لوله مانیسمان رده 40 و لوله های مانیسمان رده 80 به شما عزیزان ارائه دهیم ، با ما همراه باشید .


لوله مانیسمان رده 40 و رده 80

لوله آهنی مانیسمان رده 40 و رده 80

رده های لوله های آهنی مانیسمان

لوله های فولادی

ارایه دهنده جدیدترین اخبارفولادایران

لوله آهنی مانیسمان ، با رده های گوناگون تولید میگردند که اصطلاحا در مهندسی با کد پسوند sch شناخته می شود ، پس از کلید واژه sch ، عدد ثبتی نشان دهنده رده لوله می باشد .

در حقیقت ، هر مقدار عدد ثبتی در کنار sch بیشتر باشد ، ضخامت جداره ی لوله بیشتر می شود ، به دلیل نداشتن مقیاس ریاضی در شناخت رده های لوله های آهنی مانیسمان ،  جهت معادل سازی ضخامت های لوله مانیسمان ، حتما می بایست به Pipe Chart مراجعه نمود .

در کل لوله های مانیسمان ، با رده 80 ، با معیار تقریبی 30% ضخامت بیشتری به نسبت لوله های مانیسمان رده 40 را دارا می باشند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جداول وزنی لوله مانیسمان بر پایه استاندارد اینچ ، به جداول وزنی لوله مانیسمان موجود در سایت مراجعه نمایید .


شرکت مهزیار فولاد صنعت ، تامین کننده کلیه لوله های مانیسمان رده 40 و انواع لوله های سیملس رده 80 در ایران می باشد ، ما با کادر فروش آلیاژ شناس شرکت مهزیار فولاد صنعت ، شما تجربه ی بسیار عالی را در خرید برای شما عزیزان رقم خواهیم زد ، جهت اطلاعات بیشار از قیمت لوله آهنی مانیسمان ، لطفا با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، تیم فروش شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) در خدمت شما عزیزان خواهند بود ، در صورت امکان ، می توانید با ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، ما را از صورت خرید خود آگاه سازید ، تیم مهزیار فولاد صنعت ، پس از دریافت صورت خرید شما ، پی فاکتور مربوطه را در کمترین زمان ممکن ارسال نموده و در صورت تایید شما عزیزان ، مقطع مورد نظر را تامین خواهند نمود . با حرفه ای ها حرفه ای خرید کنید ، چرا که کیفیت حق شماست .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانالتلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *