قیمت لوله درزدار صنعتی

قیمت لوله درزدار صنعتی

با سلام و درود بر شما صنعتگران عزیز و ارجمند ، مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه و تخصص در زمینه فروش و تامین انواع مقاطع فولادی و لوله های فولادی ، قصد دارد شما عزیزان را در زمینه فروش انواع لوله ها یاری نموده و شما عزیزان را در راستای انتخاب صحیح لوله های فولادی ( با توجه به شرایط و نوع استفاده ) راهنمایی نماید ، تیم فروش و آلیاژ شناس مهزیار فولاد ، در خدمت شماست تا با یاری و همت و تلاش فراوانش ، شما عزیزان را در راستای اهداف عالی و پروژه های صنعتی تان پیشرو باشد . جهت اطلاع از قیمت لوله درزدار صنعتی ، با واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند .


قیمت لوله درزدار صنعتی

قیمت لوله درزدار صنعتی

قیمت لوله درزدار صنعتی

اصولا بطور کلی ، از لوله ها در انتقال دادن مایعات و سیالات مورد استفاده قرار می گیرد ، که در روش های متفاوتی تولید می شوند ، و همانطور که آگاهید ، این لوله استفاده فراوانی در صنایع دارد .

لوله درزدار ، از طریق فرم دهی و جوش انواع ورق های فولادی به یکدیگر تولید می شوند ، و همچنین لازم به ذکر است ه این لوله ها دارای خط جوش هستند .

شایان ذکر است که این لوله سیاه درزدار ، به دو شکل ( مستقیم یا اسپیرال ) قابل تولید است که هزینه های تولید در حالت اسپیرال ، و این خود نیز باعث می شود که قیمت لوله درزدار صنعتی  یه نسبت کمتر از شکل مستقیم باشد و این نیز به مراتب بسیار مقرون به صرفه تر است .

نکته ی دیگری که وجود دارد ، این است که این لوله ها در 3 نوع است :

  • لوله سیاه درزدار سبک
  • لوله سیاه درزدار سنگین
  • لوله سیاه درزدار API

مهزیار فولاد صنعت ، ارائه دهنده انواع لوله صنعتی است و تمام سعی و تلاش خود را بکار می گیرد تا شما خریداران و صنعتگران عزیز ، از خرید خود راضی بوده ، و تیم فروش شرکت ، با تخصص خود سعی می کنند تا خریدی مطمئن و آسوده ای را برای شما عزیزان به ارمغان آورند . خواهشمندیم جهت اطلاع از قیمت لوله درزدار صنعتی ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، لذا از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 , ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، تیم فروش را از صورت خرید خود آگاه سازید ، پرسنل مهزیار فولاد صنعت ، پس از دریافت سفارش های شما ، اقدامات لازم را مبذول ، پیش فاکتور مربوطه را ارسال و پس از تایید شما عزیزان ، مقطع فولادی مورد نظر شما را به سراسر کشور ارسال کرده و به دستتان خواهیم رساند .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *