تیرآهن های ذوب آهن اصفهان

فروش روزانه تیرآهن های ذوب آهن اصفهان

قیمت فروش تیرآهن ذوب آهن اصفهان ، توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت  با کادر مجرب خود در کمترین زمان ممکن صورت میپذیرد

. مهزیار فولاد با هدف تامین کلیه تیرآهن ذوب آهن اصفهان در  سایزهای 14،16، 18، 20، 22، 24، 27 که در انبار تهران موجود میباشند ، سعی بر آن دارد که کلیه اهداف و نیاز کاربران صنعت را به بهترین شکل ممکن رفع نموده و خریداران و صنعتگران عزیز را به اهداف و رسالتشان برساند .

تیرآهن ذوب آهن اصفهان :-

قیمت نبشی و ناودانی  تیرآهن های ذوب آهن اصفهان با توجه به ابعاد استاندارد و سایز های مطابق جدول استاندارد اشتال دارای وزن بیشتری به نسبت کلیه تیر آهن های متفرقه هستند و از نظر کیفیت با بالاترین 04متد نورد گرم تولید می گردند. قیمت ورق آهن

این تیر آهن ها با توجه به سایز مقاطع از وزن بالاتری به نسبت انواع متفرقه برخوردار بوده و در نتیجه قیمت بالاتری به نسبت انواع تیرآهن متفرقه داخلی و وارداتی را دارا است.قیمت قوطی آهنی

قیمت فروش تیرآهن ذوب آهن اصفهان

قیمت فروش تیرآهن ذوب آهن اصفهان ، در شرکت مهزیار فولاد صنعت با توجه به نوسانات شدیدی که در بازار آهن آلات وجود دارد ، بسیار به صرفه بوده و از کیفیت بالایی برخوردار مییباشد .

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، قیمت های تیر آهن را در سایت خود قرار داده و هر روز به روز رسانی میشود ، لذا به دلیل نوساناتی که در بازار آهن آلات وجود دارد ، قیمت های موجود در سایت به صورت تقریبی بوده ، و صرفا جهت تخمین هزینه های صنعتگران و خریداران عزیز میباشد . همچنین  شایان ذکر است که این قیمت ها دور از قیمت اصلی نبوده و میتوانید روی این قیمت ها به صورت تقریبی حساب کنید . اما جهت اطلاع از قیمت های دقیق تیرآهن ، میتوانید با بخش فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس بگیرید .

قیمت فروش تیرآهن ذوب آهن اصفهان توسط مهزیار فولاد صنعت

قیمت فروش تیرآهن ذوب آهن اصفهان توسط مهزیار فولاد صنعت

خدمات ما

مهزیار فولاد صنعت ، جهت راحتی و سهولت مشتریان در امر خرید ، و جهت اطمینان خاطر خریداران عزیز ، خدمات خود را نظیر ( برشکاری ، آنالیز ، و همچنین بازدید خریداران از آهن آلات مورد نظر ) از تعهدات خود دانسته و به آن پایبند میباشد .

مهزیار فولاد صنعت ، این امکان را برای مشتریان عزیز و خریداران ارجمند فراهم آورده که خریداران قبل از خرید خود ، درباره نوع محصول با ( توجه به نوع استفاده ) مشاوره های لازم را گرفته ، و پرسنل بخش فروش و مشاوران مهزیار فولاد صنعت ، شما خریداران را در امر خرید درست محصولات فولادی یاری  خواهند نمود .

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با پرسنل با تجربه در بخش فروش خود ، خریداران را از مرحله مشاوره تا مرحله خرید ، یاری خواهند کرد .

ارتباط با ما

شما میتوانید با بخش فروش شرکت ، به شماره 44449101-021  تماس گرفته و کا را از صورت خرید خود آگاه سازید ، پرسنل بخش فروش شرکت مهزیار فولاد ، در کمترین زمان نیاز شما را تامین خواهند کرد . همچنین میتوانید با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، بخش فروش را از صورت خرید خود آگاه سازید ، مطمئن باشید که پرسنل بخش فروش در کوتاه ترین زمان ، صورت خرید شما را نیز تامین خواهند گرد . 

همچنن با ارسال پیام به واتس آپ شرکت ، یه شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ میتوانید صورت خود را به واحد بخش فروش شرکت مهزیار  فولاد صنعت ارسال کنید . 

ما را در ایسنتاگرام دنبال کنید

 

 

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با شماره 44449101-021 تماس بگیرید)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *