فولاد های آلیاژی داخلی

فولاد های آلیاژی ، شفت ، گرد ، ورق

با سلام و درود بر شما صنعتگران و کاربران مهزیار فولاد صنعت. شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت بعنوان خریدار و فروشنده مقاطع فولادهای آلیاژی و انواع آهن آلات در خدمت شماست تا با خدمات خود  را را در این راستا یاری نماید و این باعث افتخار ماست که شما را در پروژه های صنعتی تان به اوج رشد و پیشرفت برسانیم. مهزیار فولاد صنعت خدمات خود رابا توجه به تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد، به بهترین شکل ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. لطفا جهت اطلاع از قیمت فولاد های آلیاژی صنعتی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و ما را از صورت های خرید خود آگاه نمایید. همچنین جهت اطلاع از قیمت دقیق فولاد های آلیاژی داخلی و خرید آن، با ما در تماس باشید.


خرید و فروش کلیه فولاد های آلیاژی داخلی در کلیه مقاطع و همه ی آلیاژ ها

بازرگانی مهزیار فولاد
فروشنده و خریدار کلیه فولاد های آلیاژی داخلی و وارداتی
در کلیه مقاطع از سایز 6 میل تا 1000 میل بصورت شفت و از سایز 6 میل تا 200 میل بصورت ورق در آلیاژ های گوناگون .

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)

ورق فولاد مبارکه , لوله مانیسمان api , لوله استیل 316 , لوله استیل 304 , میلگرد استیل 304 , بورس ورق استیل , ورق استیل نازک


مهزیار فولاد صنعت، این تضمین را می دهد که خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار داده و کیفیت اصل مهمی است که برای ما حائز اهمیت قرار می گیرد. چرا که کیفیت حق شما است. ما کیفیت را برای شما عزیزان تضمین خواهیم نمود. لطفا جهت اطلاع از قیمت فولاد های آلیاژی داخلی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و یا با ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223تیم فروش شرکت را از صورت های خرید خود آگاه سازید. با توجه به شرایط بازار و نوسانات شدیدی که در بازار آهن آلات وجود دارد، جهت اطلاع از قیمت کلیه آهن آلات حتما تماس بگیرید. قیمت های ارائه شده توسط مهزیار فولاد صنعت بسیار متعادل می باشد.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *