ورق های استیل پانچ سوراخدار

فروش ورق پانچ استیل ، سوراخ دار

[vc_row][vc_column][vc_column_text]شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با هدف پیشرفت در جامعه صنعتگران ، و با هدف تامین ورق های فولادی و استیل ، سعی دارد تا با در نظر گرفتن نیاز کاربران صنعت و خریداران و فروشندگان صنایع فولادی ، خدمات خود را در زمینه ی خرید و فروش انواع ورق استیل ، و ورق های استیل پانچ سوراخدار  در اختیار خریدار ورق استیل پانچ و فروشنده ی ورق استیل پانج قرار دهد . لذا این ورق ها در آلیاژ های 304 و 316 موجود است ، و خریداران عزیز می توانند برای تهیه ی ورق استیل پانچ ، با واحد فروش شرکت تماس گرفته و این ورق را تهیه کنند . کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، همه روزه از ساعت 9 صبح الی ساعت 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9صبح الی 13:30 ) در خدمت شما عزیزان هستند .


 

 

ورق های استیل پانچ سوراخدار

قابل ذکر است ، این ورقها بیشتر در دکوراسیون داخلی و خارجی ، در ساخت فیلتر صنایع پالایش و پتروشیمی ، و همچنین ساخت ماشین الات صنعتی نیز کاربرد دارد ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، دارای سالها تجربه و تخصص در زمینه ی خرید ، فروش و تامین ورق های استیل ، از جمله ورق های استیل پانچ صنعتی ، ورق استیل پانچ دکوراتیو ، و ورق استیل پانچ – سوراخدار ، در ابعاد ، ضخامت و آلیاژ های مختلف با توجه به نیاز مشتریان می باشد ، مساله ایی که در صنعت فولاد به عنوان یک امر مهم تلقی میشود ، انتخاب نادرست محصولات فولادی برای استفاده های متعدد و گوناگون در صنعت های مختلف می باشد ، لذا راهنمایی در امر خرید انواع ورق های استیل صنعتی ، باعث کمتر شدن هزینه های اضافی خریداران عزیز  می شود . کارشناسان شرکت مهزیار فولاد ، شما را در امر خرید ورق های استیل پانچ و ورق استیل پانچ دکوراتیو ، و ورق های استیل پانچ سوراخدار کمک خواهند کرد تا بتوانند انتخاب درستی داشته باشند و قطعا مورد استفاده شان قرار بگیرید.


قیمت روزانه ورق استیل پانچ صنعتی ، جهت فروش در سایت شرکت مهزیار فولاد صنعت  ،ابتدای هر روز ، بصورت روزانه به روز می شود ، لذا بدیهی است بعلت نوساناتی که در بازار وجود دارد ، قطعا قیمت دچار تغییر خواهند شد ، پس در نتیجه قیمت های موجود در سایت ، بصورت تقریبی بوده و صرفا جهت برآورد هزینه های خریداران قرار گرفته است ، همچنین پیشنهاد می شود ، جهت اطلاع دقیق از قیمت ورق های پانچ استیل صنعتی  ، ورق های استیل پانچ دکوراتیو ، و ورق استیل سوراخ دار ، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نمایید . کارشناسان ما ،آماده ی پاسخگویی به سوالات و درخواست های شما نیز هستند . جهت ارسال صورت خرید مربوط به انواع استنلس استیل ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، و همچنین با ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 ، کادر تیم فروش شرکت را از صورت خود آگاه سازید . ما خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهیم داد ، یکی از اولویت های مهزیار فولاد صنعت ، کیفیت است ، چرا که کیفیت حق شماست .


لوله استیل , ورق رنگی , ورق آجدار , ورق سیاه ، ورق فولادی , ورق آهن , فروش ورق سیاه  فروش لوله صنعتی , لوله فولادی , لوله apiفروش ورق اکسین , ورق اکسین , ورق گالوانیزه خرید ورق گالوانیزه , قوطی آهنی , فولاد صنعتی ورق مبارکه , لوله درزدار , آهن صنعتی آهن آلات صنعتی , آهن آلات ساختمانی


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *