فروش ورق های صنعتی و ساختمانی

فروش ورق های صنعتی و ساختمانی و ارسال به سراسر ایران

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما کاربران عزیز مهزیار فولاد صنعت. در این نوشته، قصد داریم درباره ی فروش ورق های صنعتی و ساختمانی و ارسال آنها به سراسر ایران مطالبی را در اختیار شما کاربران عزیز و ارجمند قرار دهیم. با ما همراه باشید.


همواره صنعتگران گرامی در هنگام ساخت سازه های صنعتی نیازمند به خرید ورق های فولادی جهت پیشبرد پروژه های صنعتی خود هستند. دایره ی فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت این امکان را به خریداران گرامی می دهد که متریال های درخواستی خود را به صورت جزئی و یا عمده در تناژ های پایین و یا به صورت ابعادی در وزن های کمتر از 1 تن برای خریداران گرامی تامین نموده و به سراسر ایران ارسال می نماید. 

شما می توانید جهت خرید ورق سیاه فولادی با آلیاژ های گوناگون، تولید شرکت های داخلی و یا از انواع ورق های وارداتی، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نمایید. شرکت مهزیار فولاد صنعت این امکان خرید را به خریداران گرامی برای ارسال ابعاد های درخواست شان فراهم نموده و تعهد می نماید فروش ورق های صنعتی و ساختمانی به شکلی باشد که ابعاد های درخواستی و ضخامت های درخواستی خریداران جهت ورق های فولادی سیاه به صورت تعهد آلیاژ و به صورت تعهد آور برای شرکت مهزیار فولاد صنعت و به شرط تاییدیه علوم کاربردی رازی برای خریداران گرامی ارسال میگردد.

فروش ورق های صنعتی و ساختمانی

فروش ورق های صنعتی و ساختمانی

فروش ورق های فولادی و صنعتی همواره قیمت های شناوری در بازار داشته و شما برای اطلاع از قیمت های روزانه ی ورق های فولادی جهت تامین فولاد برای استراکچر های خود، می بایست با کارشناسان شرکت تماس حاصل نموده و پس از ارسال درخواست خود، منتظر ارسال پیش فاکتور از طرف شرکت مهزیار فولاد صنعت جهت خرید اقلام فولادی خود باشید.

پس از تاییدیه پیش فاکتور از سوی شما خریداران گرامی، شرکت مهزیار فولاد اقدام به ارسال کالای مذکور و به پروژه ی شما خریداران می نماید. ورق های موجود در انبار شرکت عبارتند از انواع ورق های سیاه فولادی تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان از ضخامت 2 میلی متر الی ضخامت 15 میلی متر در آلیاژ های :

  • A283 GR C
  • A285 GR C
  • A516 GR 70
  • A516 GR 60
  • A36
  • ST52
  • S355JR

و انواع ورق های تولیدی اکسین خوزستان با آلیاژ های همانند آلیاژ های اعلام شده جهت فولاد های شرکت فولاد مبارکه ی اصفهان که در بالاتر این متن قید گردیده، موجود بوده و شما خریداران می توانید جهت خرید این اقلام، در خواست های خود را از طریق واتساپ و یا فکس و یا تماس تلفنی برای شرکت مهزیار فولاد صنعت ارسال نمایید.

به درخواست های ارسالی از سوی شما خریداران گرامی در اسرع وقت پاسخ داده شده تا سریعا اقدامات لازم جهت تامین صورت پذیرد.

کلیه ورقهای فولادی (آهن آلات) ورقهای صنعتی ،ورقهای مخصوص سازه های ساختمانی ورقهای مخصوص سازه های صنعتی ، ورقهای پر کاربرد در صنعت و ساختمان همینک در مهزیار فولاد صنعت، و لازم به ذکر است که ما در زمینه تامین و فروش ورق آهن با ضخامت بالا تجربه ی بسیار بالایی داشته و قادریم شما را در پروژه های صنعتی تان یاری نماییم.


شرکت مهزیار فولاد صنعت در زمینه فروش ورق های صنعتی و ساختمانی و ورق های دارای تجربه ی بسیار بالایی می باشد. شما خریداران گرامی می توانید جهت خرید انواع ورق های سیاه در آلیاژ های قید شده در بالا، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا صورت های درخواستی خود را به واتساپ شرکت به شماره 09383940223 ارسال نمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن، صورت های درخواستی شما خریداران گرامی را بررسی نموده و در کمترین زمان ممکن، پیش فاکتور مربوطه را ارسال نموده و در صورت تایید از سوی شما عزیزان، مقاطع فولادی درخواستی شما توسط باربری های معتبر کشور به سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهند رساند.

همچنین جهت کسب اطلاع از قیمت کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی، با نصب اپلیکیشن مشاهده قیمت روز آهن آلات مهزیار فولاد صنعت، از قیمت کلیه مقاطع فولادی آگاه شوید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *