لوله A333 ، A335 ، API5L

فروش لوله A333 ، A335 ، API5L

با سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران گرامی ، مهزیار فولاد صنعت ، دارای سالها تجربه و تخصص در زمینه فروش و تامین انواع لوله مانیسمان ، و همچنین لوله A333  A335 ، API5L  میباشد ، ما با هدف جلب رضایت شما عزیزان ، سعی بر آن داریم تا خدمات خود را در این زمینه ، به بالاترین کل ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . خواهشمدیم جهت خرید لوله مانیسمان A106 و دیگر لوله های آلیاژی و صنعتی ، با ما در تماس باشید : 44449101-021 ، همچنین از خدمات جانبی مهزیار فولاد صنعت ، نظیر ( سوراخکاری ، برشکاری ، آنالیز ، و بازدید از محصول ) بهره مند شوید .


خرید ، فروش و قیمت روزانه انواع آهن الات لوله های مورد نیاز صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی ، لوله صنعتی ، خریدار ، فروشنده ، A333 ، A335 ، API5L

فروش لوله های صنعتی مورد نیاز صنایع نفت

فروش لوله  آلیاژی مورد نیاز صنایع گاز

فروش لوله های صنعتی مورد نیاز صنایع پتروشیمی ورق آجدار

فروش لوله های صنعتی A333

فروش لوله های صنعتی آلیازی A335 ورق آهن

فروش لوله های صنعتی  و آلیاژی  API5L – X52  ،  API5L – X60

فروش کلیه لوله های صنعتی مانیسمان ، لوله A333 ، A335 ، API5L  همینک در مهزیار فولاد

ورق رنگی


مهزیار فولاد صنعت ، با هدف جذب رضایت شما عزیزان ، سعی دارد خدمات خود را از نظر کمی و کیفی به بالاترین حد ممکن رسانده و از اولین اهداف ما ، کیفیت میباشد ، زیرا کیفیت حق شماست . جهت سفارش لوله مانیسمان ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ،میتوانید صورت خود را به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ارسال کنید ، همچنین با ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ما را از صورت خرید خود آگاه سازید ، بدون شک پرسنل فروش مهزیار فولاد صنعت ، در کوتاهترین زمان پیش فاکتور مربوطه را ارسال کرده ، و در صورت تایید ، مقاطع درخواستی شما را در کوتاه ترین زمان تامین خواهند کرد .

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر لوله A333 ، A335 ، API5L ، در زمینه کلییه ورق فولادی و لوله فولادی تجربه بالایی داشته و فعالیت گسترده ای دارد که در ذیل قید شده است :


 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *