لوله های مانیسمان گوشتی

خرید لوله های گوشتی ضخامت بالا

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، تامین کننده لوله های مانیسمان ، از جلمه لوله های مانیسمان گوشتی و همچنین انواع مختلف لوله صنعتی می باشد ، که در ضخامت ها و اندازه ها و رده های مختلف در اختیار خریداران محترم قرار می دهد . شرکت مهزیار فولاد صنعت خدمات جانبی مربوط به نیاز شما را به بهترین شکل ممکن انجام داده و از تعهدات خود میداند ، و سعی بر آن دارد که رضایت خریداران عزیز را جلب کند . لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت لوله های مانسیمان گوشتی ، و دیگر قیمت لوله صنعتی و انواع لوله فولادی ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . پرسنل فروش شرکت ، آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود .


خرید لوله های گوشتی ضخامت بالا در سال های گذشته توسط صنعتگران گرامی ساخت قطعات صنعتی بسیار افزایش پیدا کرده و از لوله های گوشتی ضخامت بالا جهت ساخت بسیاری از قطعات خاص صنعتی استفاده می شود.

لوله های گوشتی ضخامت بالا با توجه به ضخامت بالای دیواره ی خود مورد استفاده جهت ساخت سازه های صنعتی و قطعات صنعتی قرار می گیرد و از این لوله ها جهت استفاده در خطوط مدار سیالات معمولا استفاده نمی شود، چرا که لوله های آلیاژی که به روش مانیسمان و در ضخامت بالا ریخته می شوند، معمولا برای صنعتگران گرامی مورد برش و قطعه قطعه شده قرار می گیرد و از لوله های مانیسمان گوشتی سایز بالا جهت ساخت قطعات خاص صنعتی و قطعات خاص فلزی جهت صنایع فلزی سنگین مورد استفاده و بهره وری قرار می گیرد.

از پر مصرف ترین صنایع استفاده کننده از لوله های گوشتی ضخامت بالا، صنایع ساخت خودرو های سنگین، ماشین آلات کشاورزی، صنایع دریایی، و ساخت قطعات ماشین آلات راه سازی اشاره نمود.

لوله های گوشتی ضخامت بالا معمولا به روش مانیسمان تولید می گردند و این لوله ها می بایست در شرایط سازه دیواره یکپارچه و منظم داشته باشند که بهترین روش استحصال لوله های گوشتی سایز بالای آلیاژی، روش ساخت مانیسمان می باشد.

لوله های مانیسمان گوشتی از 1 اینچ تا 64 اینچ در ضخامت ها و گوشت های مختلف همینک در اختیار خریداران و صنعتگران گرامی فعال در عرصه ی ساخت قطعات فلزی خاص جخهت صنایع خودرو سازی می باشد.

خریداران گرامی و فعالین عرصه خرید لوله های گوشتی ضخامت بالای مانیسمان می توانند درخواست خرید خود را جهت لوله های ضخامت بالا و لوله های مانیسمان ضخامت بالا و لوله های گوشتدار فولادی به دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره  02144449101 ارسال نموده تا قیمت های آلیاژ ها و سایز های مختلف را جهت استفاده در سازه های خود از دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نمایند.

شما خریداران گرامی می بایست ضخامت و سایز درخواستی خود را بهمراه آلیاژ مورد استفاده به دایره فروش شرکت مهزیار فولاد و به کارشناسان فروش شرکت اعلام نموده تا کارشناسان فروش شرکت پس از بررسی درخواست خرید شما صنعتگر گرامی، اقدام به صدور پیش فاکتور فروش برای شما صنعتگر گرامی می نمایند و در صورت تامین اعتبار، کالای مذکور در کمتر از 2 روز کاری برای شما عزیزان در تمامی نقاط ایران تامین می گردد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت در سال های گذشته اقدام به واردات و تامین انواع لوله های مانیسمان گوشتی فولادی با آلیاژ های مختلف نموده و لوله های گوشتدار فولادی و آهنی در دایره محصولات پر فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت قرار دارد.

شما صنعتگران گرامی و خریداران ارجمند جهت خرید انواع لوله های آلیاژی گوشتدار نیز می توانید با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

لوله های گوشتدار فولادی می توانند در آلیاژ های مختلف همچون آلیاژ ST37 – ST52 – CK22 -CK45 – CK10 – CK15 – و دیگر آلیاژ های مصرفی برای خریداران و صنعتگران گرامی تامین گردد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده لوله های مانیسمان گوشتی آلیاژی و صنعتی در ایران.


 

لوله های مانیسمان گوشتی


تامین ، خرید و فروش کلیه لوله های گوشتی ضخامت بالا از قطر خارجی 30 میل الی 800 میل با ضخامت های 5 میل الی 100 میل موجود در انبار تهران.

لوله های مانیسمان گوشتی شرکت مهزیار فولاد صنعت :

  •  لوله های مانیسمان گوشتی ضخامت بالا آلیاژی
  • لوله گوشتی ضخامت بالا آلیاژ ST52-3
  • لوله گوشتدار ضخیم بار آلیاژ CK22
  • لوله ضخامت بالا مانیسمان آلیاژ A106  گرید B
  • لوله گوشتی با ضخامت بالا جهت ساخت بوش و شفت های صنعتی (کرین استیل)
  • لوله های استنلس استیل با ضخامت بالا برابر با آلیاژ درخواستی خریدار به روش سانتریفیوژ
  • لوله جداره ضخیم جهت مصارف صنعتی

لوله های قید شده در بالا ، در ضخامت و ابعاد مختلف موجود است و جهت فروش به خریداران و صنعتگران عزیز ارائه میشود .


شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه و تخصص در زمینه تامین و فروش انواع مقاطع فولادی و آلیاژی ، از شما دعوت میکند تا با خیالی آسوده و اطمینانی کامل ، خرید خود را انجام دهید ، کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد ، شما را در زمینه خرید انواع لوله صنعتی ، و همچنین لوله های مانیسمان گوشتی راهنمایی نموده و با توجه به نوع و شرایط استفاده از لوله های درخواستی ، بهترین انتخاب را برای شما عزیزام رقم خواهند زد . با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و از خدمات مهزیار فولاد صنعت بهره مند شوید ، پرسنل فروش شرکت ، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9صبح الی 13:30 ) درخدمت شما عزیزان خواهند بود . همچنین شما میتوانید از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، ما را از صورت خرید خود آگاه سازید . 

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت، علاوه بر لوله های مانیسمان گوشتی ، در زمینه لوله های  مختلف دیگر نیز فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.comصورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .


 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *