لوله های دست دوم

فروش لوله های دست دوم

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران و کاربران محترم مهزیار فولاد صنعت ، با آرزوی پیشرفت های پی در پی صنعتی برای شما عزیزان و امید برآن است که با تلاش و همت فراوان شما عزیزان ، کشور عزیزمان روز به روز دچار پیشرفت صنعتی شود ، مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت بازرگانی است که در زمینه فروش انواع لوله فولادی و آلیاژی و کلیه آهن آلات دارای تجربه و تخصص بوده و شما عزیزان را با متخصصان و مشاوران و کارشناسان خود در خریدی آسوده و مطمئن هدایت نموده و خریدی مطمئن را برای شما عزیزان رقم خواهد زد . لوله های دست دوم ، مورد استفاده بسیار از کاربران صنعت قرار می گیرد ، بدین جهت مهزیار فولاد صنعت ، خدمات خود را در زمینه فروش و تامین انواع مختلف لوله های دست دوم گسترش داده و قادر است هرگونه لوله دست دوم مورد نیاز شما عزیزان را تامین و فراهم نماید .

جهت اطلاعات بیشتر از قیمت لوله دست دوم ، با شماره تماس واحد فروش شرکت ، به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، ما شما عزیزان را در امر خرید راهنمایی نموده و مشاوران در صورت خرید ، از مرحله مشاوره تا مرحله خرید همراه شما عزیزان خواهند بود .

در این صفحه قصد داریم توضیحاتی مختصر درباره لوله صنعتی خدمت شما دوستان عزیز ارائه دهیم ، با مهزیار فولاد صنعت همراه باشید .


لوله های دست دوم

لوله های دست دوم به دلیل کاربرد فراوان در صنایع ، اعم از ( نفت – گاز – پتروشیمی -آب – و …. ) همواره مورد توجه هستند ، برخی از این لوله ها نیز حتی بعد از استفاده در یک پروژه ( نفت ، گاز ، و پتروشیمی ) و یا حتی آبرسانی می توانند و در کارهای دیگری نیز استفاده شوند ، بطور مثال یکی از پرکاربردترین مصارف این لوله ها ، استفاده در جدار چاه است .

یکی از دلایل استفاده این لوله های در جدار چاه ، به دلیل به صرفه بودن اقتصادی نسبت به لوله نو بار بوده ، چرا که قیمت پایین تر و کیفیت نسبتا مناسبی برای استفاده در جدار چاه دارند ، پس در نتیجه لوله جدار چاه دست دوم ، بسیار مقرون به صرفه تر از لوله های جدار چاه نو است .

لوله های دست دوم ، معمولا از خط انتقال آبرسانی و یا گاز رسانی باز می شوند و چون قبل از استفاده در این خطوط دارای عایق و پوشش هستند ، پس از باز شدن از خط ، از لحاظ سلامت  و زنگ زدگی و یا خوردگی در وضعیت مناسبی هستند .

یکی دیگر از کاربرد های لوله های دست دوم – ( خطی ) ، استفاده برای پل سازی و یا ستون تابلو است ، که با توجه به نوع جنس و ضخامت ، میتواند برای اینگونه کارها بسیار مناسب باشد ، گاهی ممکن است بخاطر آلیاژ این گونه لوله ها و نوع کیفیت جوش ها و سلامت ظاهری لوله ، حتی برای آبرسانی با فشار بالا و مسیر های طولانی از این لوله ها استفاده کرد ، در مجموع به دلیل کاربرد فراوان لوله در صنایع مختلف ، لوله های دست دوم نیز از بازار خرید و فروش جنوبی برخوردار هستند .


شرکت مهزیار فولاد صنعت ، بر اساس نیاز شما مشتریان عزیز ، نوع لوله دست دوم شما عزیزان را تامین نموده و در اختیار شما خریداران محترم قرار خواهد داد ، تیم فروش مهزیار فولاد صنعت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان هستند ، مشاوران ما با تخصص خود ، قادرند شما را در انتخاب نوع لوله یاری کنند و از هزینه های اضافی شما جلوگیری کنند ، جهت اطلاع بیشتر از قیمت لوله های دست دوم ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ف ما شما عزیزان را در زمینه خرید راهنمایی خواهیم نمود . همچنین از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، ما را از سفارش های خود آگاه سازید ، مطمئن باشید پرسنل مهزیار فولاد صنعت پس از دریافن سفارش های شما ، اقدامات لازم را مبذول و پس از ارسال پیش فاکتور و تایید از سوی شما ، در کوتاهترین زمان ممکن ، اقلام شما عزیزان را تامین خواهند نمود . اولین هدف ما ، جلب رضایت شما ، و دومین هدف کیفیت است ، چرا که کیفیت حق شماست . 

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر لوله دست دوم ، در زمینه انواع لوله های مختلف فعالیت دارد که در ذیل قید شده :

 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *