لوله میلیمتری مانیسمان

لوله مانیسمان

لوله مانیسمان میلیمتری

لوله مانیسمان میلیمتری

لوله مانیسمان میلیمتری

با سلام و عرض ادب خدمت صنعتگران و کاربران عزیز ، لوله مانیسمان میلیمتری در قطرها و ضخامت های مختلف موجود میباشد . مهزیار فولاد صنعت ، بعنوان تامین کننده و فروشنده لوله های مانیسمان ، و با سالها تجربه در زمینه مقاطع فولادی ، به همراه پرسنل فروش خودو مشاورانش در خدمت شما خریداران و صنعتگران عزیز میباشد . اطمینان داشته باشید پرسنل واحد فروش مهزیار فولاد صنعت ، شما را از هنگام مشاوره تا زمان خرید راهنمایی نموده و درکنار شما خواهد بود تا خریدی آسوده و با اطمینان داشته باشید .

مهزیار فولاد صنعت ، قادر است انواع لوله منیسمان میلیمتری را برای شما عزیزان و صنعتگران گرامی تامین و تهیه کند . لوله های فولادی که در ذیل قید شده را مشاهده بفرمایید :

  • لوله مانیسمان میلیمتری از قطر خارجی 8 میلی متر الی 35 میلی متر از ضخامت 0.5 الی 3 میلی متر (ERW)
  • لوله درزدار میلی متری در ابعاد غیر سایز
  • لوله درزدار میلی متری کششی
  • لوله درزدار میلی متری سایز 5 میلی متری الی 35 میلی متری در ضخامت های مختلف
  • لوله درزدار میلی متری سایز ریزبار با آلیاژ Ck22
  • لوله مانیسمان میلی متری ریزبار A106  گرید B
  • لوله مانیسمان میلی متری جهت سیستم های پنوماتیک
  • لوله ریزبار میلی متری مانیسمان جهت سیستم های هیدرولیک
  • لوله ریزبار جهت سیالات صنایع خودرو سازی
  • لوله ریز بار جهت سیالات صنایع داروسازی
  • لوله ریزبار میلی متری استنلس استیل 304-316

فروش لوله های درزدار

لوله های درزدار چیست؟ ایا این لوله ها در صنایع کاربرد خاصی دارند؟ لوله های درزدار به لوله هایی گفته می شوند که دارای درز جوش می باشند. معنی درز جوش این است که با یک نگاه جزئی می توان پی برد که این لوله ها توسط روش های مختلف جوشکاری، جوش خورده اند.

بدین صورت که دو سر یک ورق فولادی را گرد نموده و پس از نزدیک شدن دو سر به یکدیگر، آن ها را با یکی از روش های جوشکاری به یکدیگر جوش داده و لوله درزدار شکل می گیرد. این لوله ها در بسیاری از صنایع کاربرد داشته و بصورت متنوع مورد استفاده ی صنعتگران عزیز کشورمان قرار می گیرد.

خرید این لوله ها جهت استفاده در پروژه های صنعتی مختلف می بایست با اطلاع دقیق از نوع کاربرد خریداری شود، مهزیار فولاد صنعت در این خصوص می تواند یار و یاور شما خریداران عزیز باشد، چرا که با مشاوره های خود در خصوص خرید لوله های درزدار، شما عزیزان را در زمینه خریدی مطمئن و صحیح یاری نموده و با توجه به شرایط استفاده از این نوع لوله ها شما عزیزان را راهنمایی خواهند نمود.

پیشنهاد ما به شما کاربران عزیز مهزیار فولاد صنعت این است که جهت کسب اطلاعات بیشتر از این لوله ها، بر روی لینک لوله درزدار کلیک نموده و صفحه مربوطه را مطالعه نمایید، ما اطلاعات جامع و کاملی درباره ی این لوله برای شما عزیزان قرار داده ایم. لذا در صورت خرید با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید.


شرکت مهزیار فولاد صنعت ، پیشرو در خدمات فولادی ، و در زمینه فروش انواع لوله ، با سالها تجربه و تخصص خدمات خود را در اختیار خریداران و صنعتگران گرامی قرار می دهد. خواهشمندیم با شماره واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

شما خریداران و صنعتگران محترم می توانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱  تماس بگیرید، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد.

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت، علاوه بر لوله مانیسمان میلیمتری ، در زمینه لوله های  مختلف دیگر نیز فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولاد اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *