قوطی و پروفیل

فروش قوطی و پروفیل

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت کابران عزیز مهزیار فولاد صنعت. در این مقاله قصد داریم درباره فروش قوطی و پروفیل صحبت نموده و به موارد مهمی درباره ی این موضوع اشاره نماییم. لطفا با ما همراه باشید.


ویدیو زیر خلاصه ای از مطالب زیر است


فروش قوطی و پروفیل

قوطی و پروفیل های آهنی در دسته ی محبوب ترین مقاطع فولادی جهت ساخت بسیاری از سازه های فلزی قرار می گیرد. این مقطع محبوب فولادی که به شکل مقطعی مربع یا مستطیل تولید می گردد، در اصطلاح عامیانه در بازار آهن فروشی ایران با نام ( قوطی آهنی ) و در اصطلاح بین المللی و جهانی ( box profile ) شناخته می شود.

این مقطع فولادی که به روش نورد سرد تولید می گردد، در دسته ی پر مصرف ترین فولاد ها در جهان قرار گرفته و بسیاری از سازه های گوناگون ساختمانی و صنعتی با این مقطع تولید می گردد. قوطی ها و پروفیل ها، دارای سایز ها و ضخامت های گوناگونی می باشند که خریداران گرامی همواره در هنگام خرید این مقطع فولادی می بایست به استحکام و مقاومت سازه ی خود توجه داشته تا بهترین ضخامت و بهترین سایز را طول عمر بیشتر سازه ی خود انتخاب نمایند.

فروش قوطی های فولادی و آهنی در بازررگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت به صورت روزانه صورت می پذیرد و شما خریداران می توانید قوطی های آهنی را از سایز های 20*20 میلی متر الی سایز 400*400 میلی متر در ضخامت های گوناگون از این شرکت تهیه نمایید.

قوطی های سیاه فولادی، در دو دسته ی صنعتی و ساختمانی طبقه بندی می گردد که اصطلاح قوطی های ساختمانی به قوطی های آهنی اطلاق می گردد که ضخامت دیواره ی آنها کمتر بوده و هر قدر ضخامت دیواره ی باکس پروفیال ها ( box profile ) ضخامت بیشتری داشته باشند، در دسته ی مصارف صنعتی و مصارف خاص قرار می گیرند.

مثلا از قوطی های ضخامت پایین، برای ساخت سایه بان پارکینگ خودرو استفاده می شود و از همان قوطی ها که ضخامت بالاتری دارند، مثلا در ساخت شاسی کمباین ( نوعی ماشین کشاورزی ) استفاده می شود. پس برای خرید، فروش و اطلاع از قیمت های لحظه و روزانه انواع قوطی و پروفیل آهنی، با واحد بازرگانی فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت در تماس باشید.

قوطی های پروفیل های فروخته شده توسط این شرکت به شرط ضخامت و سایز بوده و همواره خریداران اطمینان حاصل خواهند نمود که کالایی که دریافت می کنند، همان مقطع و همان ضخامتی است که سفارش داده اند، چرا که در بازار مصرف آهن فروشی در ایران معمولا قوطی ها با ضخامت مغایر به فروش می رسند. جهت خرید قوطی های صنعتی ضخامت بالا و سایز بالا نیز می توانید درخواست های خود را از طریق واتساپ شرکت به شماره 09383940223 یا فکس به شماره ۴۴۴۶۲۳۶۰-۰۲۱ برای شرکت مهزیار فولاد صنعت ارسال نمایید.

کارشناسان دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت در اسرع وقت پیش فاکتور فروش قوطی و پروفیل آهنی و فلزی درخواستی شما را برای شما ارسال خواهند نمود. شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده، فروشنده و خریدار انواع قوطی ها و پروفیل های آهنی، فلزی و آلیاژی در سایز های مختلف به صورت ساختمانی و صنعتی در ایران.


ضخامت های قوطی و پروفیل

در صنعت تولید مقاطع فولادی یکی از پر مصرف ترین مقاطع در جهان امروز مقطع فولادی قوطی و پروفیل می باشد.

قوطی و پروفیل آهنی که به صورت شاخه های ۶ متری ۱۲ متری تولید می گردد در حقیقت سطح مقطعی مربع یا مستطیل شکل داشته که به روش نورد سرد فولادی تولید و در اختیار خریداران قرار می گیرد.

قوطی و پروفیل های آهنی که در کشور ایران توسط کارخانجات گوناگون تولید می گردند، می تواند دارای ضخامت های گوناگونی باشد که این ضخامت ها برابر با آنچه در همین متن به آن اشاره شد، نشان گر دایره ی مصرف این نوع پروفیل های فولادی در صنایع می باشد که معمولا در هنگامی که مصرف کنندگان سازه پیشنهاد خرید ضخامت های بالا برای انواع باکس پروفایل ها ( box profile ) در هنگامی که ضخامت های بالاتری را در درخواست های خود مطرح می نمایند، یعنی پروفیل مصرفی و قوطی های مصرفی می بایست در سازه های فلزی با استحکام و مقاومت بالا بکار گرفته شود.

کلیه صنعتگران گرامی در بازار آهن و فولاد ایران، می توانند جهت خرید قوطی و پروفیل های آهنی، صنعتی ( ضخامت بالا ) و انواع قوطی و پروفیل های غیر صنعتی ( قوطی های ساختمانی ) با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نمایند. پروفیل و قوطی های صنعتی تامین شده توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت دارای استاندارد های لازم جهت سایز ابعاد بوده و شما می توانید سایز و ابعاد خریداری شده خود را به صورت سایز دقیق و با ابعاد دقیق درخواستی خود در هنگام خرید از شرکت مهزیار فولاد صنعت دریافت نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت فروش قوطی و پروفیل آهنی، فولادی، صنعتی، ساختمانی به صورت روزانه و جهت اطلاع از قیمت های لحظه ای و موجودی قوطی های موجود در انبار استوک شرکت، با واحد فروش شرکت به شماره 02144449101 تماس حاصل نمایید. شرکت مهزیار فولاد صنعت خریدار و فروشنده انواع قوطی های ساختمانی و صنعتی آهنی و فولادی در ایران می باشد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت در این صفحه قصد دارد به قیمت پروفیل های صنعتی و قوطی ، تاثیر نرخ ارز و دلار بر روی فروش قوطی های صنعتی و پروفیل های صنعتی توضیح بپردازد .

پروفیل ، در زبان انگلیسی به معنی نیم رخ میباشد .

پروفیل ها بر خلاف ظاهر ساده ای که دارند ، بخش عمده ای از ساخت سازه ها را در بر میگیرند .


دسته بندی پروفیل های قوطی

پروفیل های قوطی به دو دسته تقسیم میشوند :

  1. باز : شامل تیر آهن هاش ، میلگرد ، نبشی ، تیر آهن بال پهن

  2. بسته : لوله ، قوطی ، کرکره های برقی


موارد استفاده پروفیل های صنعتی

از پروفیل ها ، درساختمان سازی ، چهارچوب ها ، نرده فلزی ، درب ، پنجره ، راه سازی ،خودرو سازی و همچنین در پیاده رو ها نیز استفاده میشود .


عوامل تاثیر گذار در قیمت فروش پروفیل  و قوطی

تغییر در قیمت پروفیل و قوطی ، باعث بوجود آمدن تغییراتی در بازار مسکن و خودرو سازی میشود ، به همین دلیل صنعتگران برای کاهش در هزینه های خود ، و همچنین بالا بردن سطح کیفیت پروژه ، میبایست در انتخاب نوع پروفیل و قوطی  دقت بعمل آورده و از مشاوران و متخصصان این موضوع کمک و مشاوره بگیرند .

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با تخصص در این زمینه ، قادر است شما خریداران و صنعتگران عزیز را در زمینه نوع انتخاب پروفیل و قوطی های صنعتی مشاوره داده و در مجموع این نیز باعث رشد و پیشرفت جامعه ی صنعتی کشور ما نیز خواهد شد .


تاثیر دلار بر قیمت فروش پروفیل

همانطور که میدانید ، قیمت دلار و نرخ ارز تاثیر به سزایی در قیمت پروفیل دارد ، همچنین با افزایش نرخ دلار ، به علت مقرون به صرفه بودن صادرات ، بسیاری از شرکتها با صادر کردن پروفیل های صنعتی ، باعث  کمبود محصولات در کشور میشوند ، از طرفی دیگر با افزایش نرخ دلار ، تهیه مواد اولیه جهت ساختن پروفیل بسیار سخت میشود  ، و این  عامل باعث بالا رفتن قیمت تمام شده ساخت پروفیل شده و همین عامل نیز یاعث بالا رفتن قیمت پروفیل های صنعتی میشود .


تاثیر دلار بر قیمت قوطی صنعتی

قیمت قوطی های صنعتی ، با توجه به افزایش نرخ دلار دچار تغییرات آنی میشود ، شرکت مهزیار فولاد صنعت با نادیده گرفتن واسط ها ، در سعی و تلاش است که بهترین و به صرفه ترین قیمت ها را به شما عزیزان پیشنهاد کند .


شرکت های تولید کننده محصولات پروفیل و قوطی های صنعتی

از شرکت های فعال در ایران ، میتوان شرکت سکو ایران ، جهان پروفیل و پروفیل پارس را نام برد .

شرکت های خارجی هم  در تولید محصولات پروفیل و قوطی ها فعالند ، مانند کشورهای قزاق ، روس و تایوان .

شایان ذکر است این شرکتها محصولاتی را در کشور ایران وارد میکنند که بسیار خاص بوده و امکاان تولید آن در کشور ایران امکان پذیر نیست .


از دیگر مزایای استفاده از پروفیل و قوطی

از آنجایی که پروفیل و قوطی ها دارای سطج مقطع ثابتی هستند ، و از نظر طولی دچار تغییر میشوند ، یا به زبان ساده تر طول آنها نغییر میکند ، این موضوع باعث شده که صنعتگران با کاهش هزینه مواجه شوند ، زیرا در این صورت نیازی به مصالح و جوشکاری های مختلف ندارند و این پروسه خود باعث کاهش هزینه می شود ، زیرا این کاربا پروفیل  بسیار اسوده شده و مورد استفاده صنعتگران قرار میگیرد .

قیمت فروش پروفیل و قوطی (مهزیار فولاد صنعت)

قیمت فروش پروفیل و قوطی (مهزیار فولاد صنعت)


مواد مورد استفاده جهت ساختن قوطی های صنعتی :

قوطی ها با توجه به استفاده های متفاوتی که دارند ، آلیاژها جنس های متفاوتی را در ساخت خود میطلبد ، و جهت مقاومت بیشتر و استحکام بخشیدن به آن ، از آهن ، الومینیوم ، چدن استفاده میشود .


مهزیار فولاد صنعت

شرکت مهزیار فولاد صنعت، با سالها تجربه و تخصص در زمینه فروش قوطی و پروفیل های صنعتی و ساختمانی ، و و دیگر مقاطع فولادی ، سعی دارد تمام نیاز های مشتریان را برآورده سازد و صنعتگران عزیز را با کمترین هزینه و با بیشتر کیفیت به اهداف و رسالتشان برساند . از خریداران عزیز تقاضا میشود ا شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 ☎  تماس بگیرید ، پرسنل فروش ما هر روز هفته از ساعت 9 الی 17:30 آماده پاسخگویی به شما بوده ، و از مرحله خرید تا مرحله فروش در خدمت شما عزیزان میباشند .

شما میتوانید از طریق ارسال ایمیل به pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com  صورت خرید خود را ارسال نموده و پرسنل فروش در کمترین زمان پیش فاکتور صورت مربوطه را به شما ارسال خواهند کرد . همچنین از طریق واتس اپ به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ اقدام مربوطه را انجام دهید .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت دقیق قوطی و پروفیل ، و دیگر محصولات فولادی با شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

قیمت لوله مانیسمان و قیمت ورق آهن
قیمت نبشی و ناودانی و قیمت قوطی آهنی و قیمت ورق گالوانیزه رنگی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *