فروش ، خرید و قیمت انواع تیر آهن های صنعتی و ساختمانی ، تیر آهن سبک ، تیر آهن سنگین ، تیر آهن ذوبی ، تیر آهن وارداتی صنعتی ، تیر آهن داخلی ، تیر آهن وارداتی ، تامین تیر آهن ، خریدار و فروشنده

تیر آهن صنعتی، تیر آهن سبک، تیر آهن سنگین، قیمت روزانه انواع تیر آهن

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت، با در نظر گرفتن نیاز مشتریان در راستای فروش آهن آلات ساختمانی و صنعتی در خدمت شما عزیزان بوده و در تلاشیم تا بهترین تجربه خرید تیرآهن و هاش و دیگر مقاطع ساختمانی و صنعتی را برای شما عزیزان به ارمغان آوریم.


تیر آهن یا همان مقطع آی پروفایل(I profile) که در استاندارد های جهانی با نام (IPB) یا (IPE) شناخته می شود در دسته ی پروفایل ها و مقاطع فولادی آهنی قرار می گیرد که در صنایع ساختمانی بسیار پرمصرف می باشد.

مقطع فولادی تیرآهن که معمولا در کارخانجات داخل ایران با آلیاژ های ST37 تولید می گردند در ضخامت های گوناگون از سایز تیر آهن 10 تا تیرآهن 27 در کارخانجات موجود در کشور ایران تولید می گردند.

تیرآهن های تولیدی در ایران تولید کارخانجات شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد فایکو، شرکت فولاد خوزستان، شرکت فولاد آذربایجان و … می باشد.

برند های اعلامی در بازار مصرف ایران دارای قیمت های متغیر بوده و هر کارخانه قیمت های خاص خود را بر روی محصولات خود با توجه به نیاز بازار و درخواست خریداران ارائه می نماید.

تیرآهن های تولیدی در داخل کشور ایران از سایز های 10 الی 27 و با متریال S355-S235 GR تولید و عرضه می گردد، برترین تولید کننده و با کیفیت ترین تولید کننده تیرآهن در کشور ایران شرکا ذوب آهن اصفهان بوده که بخش بزرگی از بازار مصرف تیر آهن های ساختمانی و صنعتی را در خاک ایران ازآن خود کرده و بخش بزرگی از این بازار را در اختیار دارد.

جهت خرید تیر آهن های صنعتی، خریداران گرامی میبایست اقدام به خرید تیرآهن های وارداتی که مطابق جدول استاندارد اشتال می باشد، نمایند.

تیرآهن های تولیدی برابر با جدول استاندارد اشتال معمولا با انواع وارداتی به کشور ایران بوده و این تیرآهن ها در سال های گذشته تولید کشور های ترکیه، اکراین، چین و کره جنوبی وارد کشور ایران شده و مورد مصرف صنعتگران گرامی قرار گرفته است.

مقطع فولادی آی پروفایل(I PROFILE) که در اصطلاح عامیانه در زبان فارسی به آن تیراهن گفته می شود در انواع سبک، سنگین، نیمه سنگین و هم وزن استاندارد اشتال که جز دسته ی تیر آهن های وارداتی می باشد طبقه بندی می گردد.

تیرآهن های سبک که در حقیقت در دسته تیرآهن های بی کیفیت قرار می گیرد با توجه به سبک تر بودن وزن آن ها از قیمت پایین تری به نسبت ددیگر تیرآهن های با کیفیت برخوردار هستند.

این تیرآهن ها توسط شرکت های متفرقه در داخل خاک ایران تولید می گردد و صرفا مورد مصرف صنایع ساختمانی که بازرسی و QC ساده تری به نسبت سازه های صنعتی دارد قرار می گیرد.

تیر آهن های سبک وزن به هیچ عنوان مناسب جهت ساخت استراکچر های صنعتی نبوده و از این تیرآهن ها بیشتر در صنعت ساختمان استفاده می شود.

تیرآهن های با کیفیت و وزن استاندارد که مطابق جداول استاندارد مقاطع فولادی در جهان تولید می گردند از قیمت بالاتری با توجه به وزن بالا تر خود برخوردار بوده و از این تیرآهن ها جهت ساخت ساختمان های بلند مرتبه که نیاز به بازرسی های حساس تری دارند استفاده می شود.

برای ساخت دیگر سازه های صنعتی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع فلزی سنگین و ساخت استراکچر های خاص صنعتی از انواع پروفایل های آی پروفایل (I PROFILE) یا اچ پروفایل (H PROFILE) یا تیرآهن های سنگین صنعتی و وارداتی استفاده می شود.

بیشترین کاربرد تیرآهن های وارداتی سنگین در صنعت ایران بوده و این تیرآهن ها و این مقاطع فولادی معمولا مورد استفاده ی صنعتگران گرامی قرار می گیرد.

شما می توانید جهت خرید انواع تیرآهن ها و انواع سایز های مختلف تیرآهن های داخلی و وارداتی با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

با توجه به نوسانات شدید قیمت آهن آلات در بازار ایران قیمت روزانه و قیمت لحظه ای انواع تیرآهن بصورت روزانه قابل استعلام بوده و شما خریداران گرامی می توانید در ساعات اداری با دایره فروش شرکت تماس گرفته و قیمت لحظه ای و روزانه انواع تیر آهن های صنعتی را استعلام نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی در زمینه مقاطع اچ پروفایل، تیرآهن، بال پهن، هاش و دیگر مقاطع صنعتی در ایران.

فروش ، خرید و قیمت انواع تیر آهن های صنعتی و ساختمانی ، تیر آهن سبک ، تیر آهن سنگین ، تیر آهن ذوبی ، تیر آهن وارداتی صنعتی ، تیر آهن داخلی ، تیر آهن وارداتی ، تامین تیر آهن ، خریدار و فروشنده

فروشنده تیر آهن های صنعتی سایز بالا ، سبک و سنگین

فروشنده تیر آهن های ساختمانی داخلی سبک

ورق فولاد مبارکه

فروش تیر آهن های ذوب آهن آصفهان ( ذوبی )

فروش انواع تیر آهن های متفرقه داخلی ارزان قیمت

فروش تیر آهن های ترک

بورس ورق استیل , ورق استیل نازک

فروش تیر آهن های کره ای

فروش تیر آهن های اهواز ، یزد ، ذوبی ، نیشابور ، هیربد و…..

لوله استیل 304 , میلگرد استیل 304

همینک در مهزیار فولاد

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

لوله مانیسمان api , لوله استیل 316

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *