ورق فولادی آجدار

فروشنده و خریدار ورق های آجدار قیمت روزانه انواع ورق های آجدار ( ورق آجدار گالوانیزه )

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما کاربران مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی است که به فعالیت خود را در سراسر کشور به تهیه و تامین کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی اعم از ورق های آلیاژی و ورق های فولادی داده است. ما با بهره گیری از کادر فروش مجرب و آلیاژ شناس فروش، شما عزیزان را در زمینه انتخاب صحیح ورق های آلیاژی یاری نموده مقاطع فولادی مورد نشر شما عزیزان را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین خواهند نمود. ورق های فولادی آجدار یکی از ورق های فولادی است که در مورد استفاده صنعتگران عزیز قرار می گیرد که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از این ورق به صفحه ی مربوط به ورق آجدار سر زده و درباره آن اطلاعات بیشتری کسب نمایید. همچنین جهت اطلاع از قیمت ورق آجدار، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید.در این صفحه ما تعدادی از ورق های آجدار موجود در انبار را با ضخامت های


در این ویدیو به خلاصه ای از مطالب زیر خواهیم پرداخت:


ورق های فولادی آجدار

ورق آجدار نوعی ورق فولادی است که به روش نورد گرم تولید می گردد. ورق های آجدار فولادی جهت استفاده در کف سازه های فلزی که محل تردد نیروی انسانی می باشد، بکار گرفته می شود. ورق های آجدار می تواند در ضخامت ها وسایز های مختلف تولید گشته و این ورق ها از ضخامت 2 میلی متر الی 12 میلی متر مصرفی صنایع بوده و در ضخامت های مذکور ورق های عاجدار می توانند به صورت کویل و شیت تولید و عرضه گردند.

ورق های آجدار فولادی در ابعاد گوناکون رول های عرض 1 متر، عرض 1.25 سانتی متر و عرض 1.5 متر توسط کارخانه فولاد مبارکه اصفهان تولید می گردد و این ورق ها در بازار ایران در انواع وارداتی تولید کشور قزاقستان، چین و روسیه نیز در ابار های آهن و فروشان و فولاد فروشسان در بازار ایران موجود می باشد.

ورق های عاجدار به صورت شیت های فابریک در ابعاد های گوناگون نیز تولید می گردند که این ورق ها معمولا از نوع وارداتی بوده و ورق های فابریک آجدار کمتر توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان عرضه می گردد.

در برخی پروژه های صنعتی که در مناطق مرطوب و یا مناطقی که در تماس مستقیم با آب می باشد، از ورق های آجدار گالوانیزه نیز استفاده می شود. ورق های آجدار گالوانیزه در حقیقت همان ورق های عاجدارسیاه فولادی است که به دلیل استفاده در سازه های خاص صنعتی ( ساخت سازه در مناطق مرطوب ) پس از تولی به روش نورد گرم وارد وان های گالوانیزه کارخانجات گالوانیزاسیون گشته و سطح رویی ورق های آجدار گالوانیزه می گردد.

ورق های آجدار گالوانیزه می تواند سالیان بیشتری و مدت زمان بیشتری در خدمت سازه ها و پروژه ها باشد و این ورق ها مقاومت بسیار بالایی را در شرایط مرطوب می توانند از خود نشان دهند و دیر تر دچار فرسایش و اکسیداسیون می گردند. شما می توانید جهت خرید انواع ورق های آجدار در ضخامت های 2 میل، 2.5 میل، 3 میل، 4میل، 5 میل، و 6 میل با واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های آجدار فولادی در صنایع بوده و شما می توانید جهت اطلاع از قیمت روزانه انواع ورق های آجدار سیاه و انواع ورق های آجدار گالوانیزه با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

با توجه به شناوری قیمت ورق های عاجدار، قیمت ها به صورت روزانه و لحظه ای بوده و شما صنعتگران گرامی درخواست های خود را جهت خرید ورق های آجدار به صورت لحظه ای و روزانه می توانید از شرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های سیاه آلیاژی و فولادی و آجدار در ایران.

ورق های فولادی آجدار

فروش ورق آجدار با ضخامت 3 میل

فروش ورق آجدار با ضخامت 4 میل

فروش ورق آجدار با ضخامت 5 میل

فروش ورق آجدار با ضخامت 6 میل

فروش ورق آجدار با ضخامت 8 میل

فروش ورق آجدار با ضخامت 2 میل

فروش ویژه ورقهای آجداره گالوانیزه در ضخامتها و ابعاد مختلف

فروش ورق های عاجدار وارداتی (چین ، قزاق ، کره ای )

 


ورق مبارکه , لوله درزدار , آهن صنعتی ، آهن آلات صنعتی , آهن آلات ساختمانی ، خرید ورق گالوانیزه , قوطی آهنی , فولاد صنعتی


مهزیار فولاد صنعت پیشرو در خدمات تامین و فروش مقاطع فولادی و انواع ورق آهنی بوده و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان عزیز خود قرار خواهد داد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ورق های فولادی آجدار با واحد فروش شرکتم به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال پیام به شماره واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های درخواستی خود آگاه نمایید. پرسنل فروش شرکت آماده برای پاسخگویی به شما خریداران گرامی می باشند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *