ورق های ضد سایش هاردنس 450

ورق های ضد سایش هاردنس 450 در ضخامت و ابعاد مختلف

بازرگانی مهزیار فولاد صنعت ، تهیه کننده انواع ورق های ضد سایش در ایران است. ورق های ضد سایش هاردنس 450 معمولاً در حالت نورد تولید می شوند. این ورق های فولادی ضد سایش می توانند در برابر شرایط سخت مقاومت کرده و عمر طولانی را تضمین کنند. آنها در ساخت و ساز ، صنایع فرآوری و کاربری مواد استفاده می شوند. مشخصات و ضخامت های مختلف در صورت درخواست مشتری موجود است. این ورق ها به راحتی در محدوده قیمت های مناسب و اقتصادی در دسترس هستند.

مهزیار فولاد صنعت یک تامین کننده و عرضه کننده ورق فولادی هاردنس 450 بامقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر فشار بالا برای صنایع سنگین از جمله معدن ، تجهیزات بازیافت ، بالابر و تولید تجهیزات کشاورزی می باشد. لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ورق های ضد سایش هاردنس 450 و انواع دیگر ورق ضد سایش با واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید.  کارشناسان مهزیار فولاد صنعت با علم آلیاژی خود، شما عزیزان را در زمینه انتخاب انواع ورق های آلیاژی با توجه به شرایط استفاده و نوع کاربرد راهنمایی خواهند نمود.

در این صفحه، قصد داریم درباره ورق های ضد سایش هاردنس 450 اطلاعات کاربردی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.


ویژگی های ورق های ضد سایش هاردنس 450 :

  • عمر طولانی تر.
  • هزینه کمتر برای هر تن فرآوری شده.
  • وزن کمتر
  • خواص عالی جوشکاری.

کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت دارای چندین دهه تجربه می تواندد به شما جهت انتخاب بهتر ورق های فولادی مشاوره رایگان دهند و دانش و مشاوره ی گسترده در مورد محصولات دارند.  طیف وسیعی از ضخامت ها و ابعاد مختلف، محصولات با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را برای شما تامین نماید.

ورق های فولادی هاردنس 450 ترکیبی منحصر به فرد از مقاومت و دوام هستند ، ما به شما فولاد AR 450 ، که معمولاً با نام های 450ABREX  و 450SWEBOR  نیز شناخته می شوند ، برای پاسخگویی به نیازهای صنعت شما پیشنهاد می کنیم.


ورق فولادی مقاوم در برابر سایش ورق های ضد سایش هاردنس 450 :

ما با بالاترین کیفیت ، ورق فولادی هاردنس 450 مقاوم در برابر سایش ، از جمله انواع مختلف آن را ارائه می دهیم.


ویژگی های برجسته ورق فولادی مقاوم در برابر سایش هاردنس 450:

1- کاهش زمان خرابی و نگهداری

انواع ورق های فولادی هاردنس ۴۵۰ با سختی افزوده در برابر سایش تقویت شده‌اند. به طور متوالی این ورق ها با خرابی  کم‌تر ماشین‌آلات، عملکرد روان همه قطعات و تولید بیش از حد می تواند مقاومت بهتری را در سازه ها از خود نشان دهد.

2-  هزینه نگهداری کم

ورق های ضد سایش نظیر هارندس 450  دارای عملکرد بسیار بالا در سازه های درگیر با سایش هستند ؛ آنها دارای چرخه عمر طولانی تری هستند چرا که دیر تر از دیگر فولاد ها فرسوده می شود . تمام این موارد موجب کاهش هزینه های تعمیر و بازرسی این ورق های ضد سایش و همچنین موجب صرفه جویی در هزینه و نیروی کار می شود.

3- جوش پذیری بالا 

مهمترین مزیت ورق های هاردنس 450 توانایی آنها در خم شدن و جوشکاری است. اگرچه بسیار بادوام و سخت هستند ، اما همچنین انعطاف پذیر ، قابل خم شدن هستند و به اندازه ها و شکل های مختلفی بریده می شوند. آنها به روش های مختلفی جوش داده می شوند و تولید در صنایع مختلف با این الیاژ می تواند ارزش محصول نهایی را افزایش دهد.


ورق-های-ضد-سایش-هاردنس-450

کاربرد های ورق های ضد سایش هاردنس 450 : 

فرآیند خمش ورق فولادی مقاوم در برابر سایش 450 با سختی اسمی 450 HBW می تواند در دمای 200 درجه سانتی گراد به راحتی صورت پذیرد و استفاده از آن را در بسیاری از سازه ها آسان می کند:

  • 1) فرآیند بازیافت مستلزم جداسازی زباله است و نیاز به تجهیزات بازیافت بسیار قوی دارد. ورق های فولادی مقاوم در برابر سایش 450 ما برای تیغه های بولدوزر ایده آل هستند و در تجارت بازیافت کارآمد هستند.
  • 2) کامیون ها ، بولدوزرها ، ماشین های خاک برداری ، گریدرها و سایر ماشین صبح  آلات که اغلب برای ساخت و ساز های جاده ای استفاده می شوند. این دستگاه ها هنگام ساخت جاده ها با سایش کشویی و ضربه ای روبرو هستند و از این رو از ورق های فولادی مقاوم در برابر سایش هاردنس 450 ساخته می شود
  • 3) کامیون های کانتینر ، میکسر سیمانی ، جرثقیل های متحرک ، وسایل حمل و نقل و غیره به عنوان کامیون های سنگین حمل مقادیر زیادی محموله طبقه بندی می شوند. ورق های ضد سایش هاردنس 450 مجهز به بدنه ای با وزن سبک برای کامیون ها است که اغلب دارای بار اضافی هستند.
  • 4) تجهیزات و اجزای سازنده پالایشگاه ، هوافضا ، شیمیایی و سایر صنایع از مواد AR 450 استفاده می کنند. چرا که آن‌ها قابل ‌اعتمادتر، محکم، دارای قابلیت‌های منحصر به فرد هستند و عملکرد فرسایشی کندی دارند.

مهزیار فولاد صنعت با تجربه و تخصص خود در زمینه تامین و فروش انواع مقاطع آلیاژی و انواع ورق آهنی، خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ورق های ضد سایش هاردنس 450 و دیگر ورق های ضد سایش ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید سفارش های خود را از طریق ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com تیم فروش را از صورت خرید خود آگاه نمایید. پرسنل فروش شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. با ما تماس بگیرید. 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *