لوله های آلیاژی مانیسمان

لوله های مانیسمان ریخته شده به روش سانتریفیوژ

با سلام و عرض ادب خدمت کاربران مهزیار فولاد صنعت و صنعتگران ارجمند ، به اطلاع می رساند مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه در زمینه فروش و تامین انواع لوله های آلیاژی مانیسمان در ضخامت ها و اندازه های مختلف ، این لوله های آلیاژی را با قیمتی مناسب و کیفیتی استاندارد و مطلوب در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گذاشت ، ما در این راستا سعی داریم با تلاش فراوان خود رضایت شما مشتریان عزیز را به خود جلب نموده و خدمات خود را با بالاترین سطح کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ، لطفا جهت اطلاع از قیمت لوله های مانیسمان ، با شماره واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره تماس 44449101-021 تماس بگیرید ، پرسنل شرکت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود . ما در این صفحه ، توضیخاتی را در مورد ساخت لوله های آلیاژی مانیسمان به روش سانتریفیوژ به صورت کلی و به اختصار شرح داده ایم ، با ما همراه باشید .


لوله های سایز بالا و لوله های گوشتی آلیاژی بعضا با توجه به ضخامت و سایز خود در بازار مصرف موجود نمی باشد که اخیرا در سال های گذشته صنعتگران گرامی جهت مرتفع نمودن نیاز صنعتگران به درخواست خرید لوله های آلیاژی با سایز های خاص، به روشی به نام روش ( سانتریفیوژ ) برای ساخت انواع لوله های فولادی دست پیدا کردند.

روش سانترییوژ، به روش تولید لوله ای گفته می شود که مواد مذاب آلیاژی وارد قالب دوار می گردد که این قالب با سرعت بالا و با انرژی گریز از مرکز، مواد مذاب را به صروت یکنواخت به دور تا دور دیواره ی این قالب چسبانده و فرایند خنک کردم الیاژ و لوله آغاز خنک کردن آلیاژ و لوله آغاز می شود.

لوله حاصل شده کیفیت بافت داخلی خوبی داشته، اما با توجه به اینکه در قالب های شنی دوار قرار می گیرد، کیفیت سطح و داخل ایده آلی ندارند که می بایست در صورت نیاز خریداران گرامی، سطح داخل و بیرون آنها ماشین کاری و پرداخت گردد که هزینه ی انجام این عمل از هزینه ی ساخت لوله مذکور بیشتر می شود.

پس خرید لوله های سانتریفیوژ صرفا جهت آلیاژ ها و یا سایز های بسیار خاص صنعتی به صرفه می باشد، چرا که این آلیاژ ها و این سایز ها با توجه به موجود نبودن در بازار مصرف، صرفه تولید به این شکل که بسیار گران قیمت نیز می باشد را دارا می باشد.

لوله های ریخته شده به روش سانتریفیوژ به لوله های آلیاژی و فولادی گفته می شود که بعضا بر پایه ی سایز هایی ساخته می شود که مطابق با هیچ یک از استاندارد های اینچ در جهان نبوده و صنعتگر را مجبور به روی آوردن به ساخت لوله آلیاژی به روش سانتریفیوژ می نماید.

لازم به ذکر است در کل لوله هایی که به روش سانتریفیوژ تولید می گردند، کیفیت بافت داخلی بسیار پایین تری به نسبت انواع لوله های دیگر همچون لوله های مانیسمان و یا لوله های درزدار به روش SRW را دارا می باشند.

پس لوله هایی که به روش های سانتریفیوژ ریخته می شوند، کیفیت بافت داخلی پایین ترین به نسبت دیگر لوله های ساخته شده به روش های مذکور را دارند.

پس الزام به استفاده از روش سانتریفیوژ، برای ساخت لوله های آلیاژی و صنعتی، نبود سایز و یا آلیاژ مذکور برای صنعتگر می باشد و به هیچ عنوان استفاده از لوله های ساخته شده به روش سانتریفیوژ برای سایز و لوله ها و آلیاژ هایی که به روش تولید مانیسمان به صورت وارداتی در کشور در دسترس می باشد، توصیه نمی گردد.

لوله های ساخته شده به روش سنتریفیوژ می تواند توسط خریداران گرامی به صورت سایز، ضخامت و آلیاژ به شرکت مهزیار فولاد صنعت اعلام گشته تا شرکت مهزیار فولاد صنعت لوله های ساخته شده به روش سانتریفیوژ صنعتی را برابر با همان آلیاژ درخواستی مشتری و با همان سایز درخواستی مشتری برای مشتری ها تامین نماید.

لازم به ذکر است که خریداران و صنعتگران گرامی این را بدانند که لوله های آلیاژی فولادی و آهنی که به روش سانتریفیوژ تولید می گردند، نمی توانند طول هایی بیش از 2 متر داشته باشند و بعضا سایز های بسیار بالا با توجه به وزن لوله ی ریخته شده در سازه ی دوار، نمی توانند طولی حتی بیش از 1 متر داشته باشند.

پس محدودیت در تولید لوله های ساخته شده به روش سانتریفیوژ همواره ملموس بوده و فقط سایز های سبک وزن این لوله ها می توانند به طول هایی بیش از 1.5 متر تا حداکثر 2.5 متر تولید گردند .

شما خریداران گرامی اگر لوله ای را با توجه به آلیاژ و سایز خود نتوانستید در بازار فروش لوله به صورت فابریک خریداری نمایید، می توانید جهت خرید سایز ها و آلیاژ های خاص فولادی با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا اطلاعات جامعی در خصوص خرید انواع لوله های ریخته شده به روش سانتریفیوژ از کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت دریافت نمایید.

لازم به ذکر است لوله های تولید شده به روش سانتریفیوژ در آلیاژ های گرید های استنلس استیل، با آلیاژ های 304 – 321 – 316 – 309 – 310 و با الیاژ های گرید های کربن استیل همچون mo40 – CK45 – ST52 – A516 – 7218 – CK30 – CK22 تولید می گردند که کلیه ی آلیاژ های مذکور می توانند به روش سانتریفیوژ در طول های بین 1 الی 2 متر با توجه به سایز لوله و سایز های گوناگون توید گردند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تایمن کننده لوله های خاص آلیاژی صنعتی ضخامت بالا و گوشتی و گوشتدار به روش سانتریفیوژ در ایران.


لوله های آلیاژی مانیسمان

برای تولید لوله های آلیاژی مانیسمان به روش سانتریفیوژ ابتدا آلیاژ مورد نظر در پاتیل مخصوص کاملا ذوب شده و از دریچه کوچک تعبیه شده در قالب مواد مذاب (به مقدار محاسبه شده برای ساخت لوله با قطر خارجی و ضخامت مورد نظر) داخل دستگاه سانتریفیوژ تزریق می شود . بعد از تخلیه کامل مواد در دستگاه دریچه بسته شده و دستگاه با سرعت بالا تا 6000 دور در دقیقه شروع به چرخیدن می کند . برای فرم گیری و سرد شدن مواد داخل دستگاه از یک سمت هوای سرد به داخل دستگاه دمیده می شود . در این عملیات لوله تولیدی کاملا بدون مک و ترک تولید می شود  و با توجه به قطر خارجی مورد نظر و ضخامت درخواستی لوله در طول های مختلف تولید می گردد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده ی کلیه لوله های آلیاژی در ایران.


لوله های آلیاژی مانیسمان

لوله های آلیاژی مانیسمان


قیمت ورق گالوانیزه ، نبشی آهن ، ناودانی آهن ، میلگرد ساده ، ورق استیل دکوراتیو ، میلگرد آهن ، ورق استیل 430 ، میلگرد فولادی


مهزیار فولاد صنعت ، با هدف ارتقا سطح خدمات خود در زمینه فروش و تامین کلیه مقاطع فولادی و انواع لوله های فولادی ، در صورت خرید خدمات خود را در زمینه ( خدمات گالوانیزاسیون ، خدمات سوراخکاری ، خدمات برش کاری ، آنالیز ورق های آلیاژی ، و بازدید از محول قبل خرید ) را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد ، خواهشمندیم در صورت خرید و یا اطلاع از قیمت دقیق لوله های آلیاژی مانیسمان ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس بگیرید ، و یا در صورت امکان از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، تیم فروش را از صورت خرید خود آگاه سازید . ما با هدف جذب رضایت شما عزیزان ، تلاش نموده و خریدی مطمئن و آسوده ای را برای شما خریداران محترم به ارمغان خواهیم آورد .

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر لوله های مانیسمان ، در زمینه انواع ورق های مختلف فعالیت دارد که در ذیل قید شده است :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *