ساخت ادوات دریایی

ساخت ادوات دریایی

سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این مقاله قصد داریم به موضوع ساخت ادوات دریایی پرداخته و این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.


ویدیو زیر خلاصه ای از مطالب این صفحه است:


ساخت ادوات دریایی

امروزه سازه های دریایی از آلیاژها و طراحی های متمایزی به نسبت سال های دورتر بهره مند هستن ؛این سازه ها که معمولا با فولادهای گرید های دریایی تولید می گردند مورد استفاده بسیاری در صنایع دریایی و یا ساخت سازه های در مجاورت با دریا و یا ساخت کلیه ی سازه هایی که در تماس با آب شور آب های آزاد می باشند به کار گرفته میشود ؛

این فولاد ها که معمولا با گرید ها و استاندارد های دریایی شناخته می شوند با نام های اختصاری (A131 گرید A) – ( GL-A ) – ( LR-A ) – ( SA36 ) – ( S275JR ) – و برخی از استاندارد های API مورد کاربرد صنایع دریایی و  ساخت ادوات دریایی در استراکچر دریایی قرار می گیرد ‍‍‍.

صنعتگران گرامی، برای ساخت کلیه ادوات دریایی باید ابتدا فولاد مصرفی و مورد نظری را که مناسب جهت ساخت استراکچر های ساحلی و دریایی می باشد انتخاب نموده و سپس وارد فرآیند تولید سازه قرار گیرند، سازه های دریایی در انواع گوناگون بعضا کارگاه ها و کارخانه جات ساخت سازه های فلزی تولید می گردند، این سازه ها پس از ساخت به وسیله ی ماشین آلات سنگین ترابری به محل پروژه انتقال یافته و در محل پروژه نصب می گردد.

ساخت ادوات دریایی

ساخت ادوات دریایی

شما می توانید جهت ساخت ادوات دریایی که نیاز به ساخت تخصصی در کارگاه های مجهز و پیشرفته را دارد با واحد تامین قطعات شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید،شرکت مهزیار فولاد میتواند از ابتدای تامین متریال تا پایان ساخت سازه ی دریایی مورد نظر شما، شما را همراهی نماید.

برای ساخت ادوات دریایی همچون شناور های کوچک و بزرگ ،اسکله ها و سکوهای نفتی ،اسکله های تفریحی ، تجهیز اسکله های تجاری و ساخت سازه های دریایی می توانید با مشاورین مهزیار فولاد صنعت در تماس باشید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت با دارا بودن تجربه ای بیش از ۲۰ سال در صنایع دریایی کشور در زمینه تامین متریال و ساخت ادوات دریایی و سازه های فلزی دریایی شما را در رسیدن به هدف ساخت استراکچرهای دریایی کارگاهی و یا اجرای برخی پروژه های دریایی در سایت های دریایی همراهی می نماید، جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت ساخت سازه ها و استراکچرهای دریایی و انواع سازه های در تماس با آب شور دریا مرتبط با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با واحد بازرگانی شرکت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده انواع فولاد های گرید های دریایی و انواع فولاد های مصرفی صنایع دریایی در ایران می باشد. این شرکت قادر به ساخت ،تجهیز  و راه اندازی کلیه پروژه های دریایی شامل انواع شناور ، بارج، یدک کش، دبه، فانوس، اسکله های دریایی، سکو های نفتی و کلیه سازه های دریایی و ساحلی می باشد.

لوله استیل
مقاله ی ورق رنگی و مقاله ی ورق آهن را نیز بخوانید
مقاله ی ورق آجدار و مقاله ی فروش ورق سیاه را نیز بخوانید
مقاله ی ورق سیاه  و مقاله ی فروش لوله صنعتی  را نیز بخوانید


جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع دقیق از قیمت کلیه ادوات دریایی، 44449101-021 تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید صورت های درخواستی خود را به واتساپ شرکت به شماره 09383940223 ارسال نمایید. کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 (‌به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. شرکت مهزیار فولاد صنعت، در زمینه ی خدمات صنعتی با بیش از 20 سال تجربه در خدمت صنعتگران محترم خواهد بود.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *