1502882399 286x300 1

دستگاه برش لیزر 3kw دستگاه برش لیزری cnc

دستگاه برش لیزر 3kw دستگاه برش لیزری صنعتی ماشین برش لیزر کوپتر ، دستگاه برش لیزر صنعتی ، دستگاه برش لیزر آهن ، دستگاه برش لوله لیزر ، محصولات ، دستگاه برش لیزر ورق فلزی ، دستگاه برش لیزر فولاد ضد زنگ ، برش لیزر فولادی Machine3Kw CNC برش لیزر فیبر نوری دستگاه برش لیزری برش لیزری دستگاه برش CNC

لوله استیل , ورق رنگی , ورق آجدار , ورق سیاه


مشخصات فنی
منطقه برش: 1500 * 2500 میلی متر
سرعت برش: 70 متر در دقیقه
قالب گرافیکی پشتیبانی شده: AI، PLT، DXF، BMP، DST، DWG، LAS، DXP
کاربرد: برش لیزری
شرط: جدید
ضخامت برش: 6 میلی متر
CNC یا Not: بله
حالت خنک کننده: خنک کننده آب
نرم افزار کنترل: Cypcut / Germany PA HI8000
محل مبدا: آنهویی ، چین (سرزمین اصلی)
گواهینامه: CE ، ISO
گارانتی: 3 سال ، 36 ماه
نام محصول: دستگاه برش فلز لیزر فیبر
كليد واژه: ماشين هاي برش ليزر
توان لیزر: 500W
عملکرد: برش مواد فلزی
لوله لیزر: لوله شیشه ای CO2 مهر و موم شده
نام: دستگاه برش لیزر اتوماتیک CNC
مدل: FC1530
مواد برش: ورق استیل کربن استیل ضد زنگ
رنگ: آبی-خاکستری

صنایع فلزی برش لیزر فیبر

  1. ساخت فلز ورق
  2. کابینت برقی
  3. آسانسور
    4- قطعات خودرو
    5- هواپیمایی و هوا فضا
  4. لامپ های روشنایی
  5. فلز و تزئینات فلزی 8. ابزار سخت افزاری
  6. تبلیغات
  7. مبلمان 11. تجهیزات آشپزخانه12. تجهیزات زیبایی اندام
  8. تجهیزات پزشکی 14. ماشین آلات کشاورزی و جنگلداری
    گارانتی و خدمات
     سه سال ضمانت دستگاه. خدمات فنی دستی به درب انگلیسی. کتابچه راهنمای انگلیسی و CD ویدئویی برای استفاده از ماشین آلات و تعمیر و نگهداری ما در آموزشگاه ما ، لوازم جانبی رایگان: نرم افزار ، کتابچه راهنمای کاربر ، کتاب ، فیلمهای سی دی ، USBcontrol1.Pre-sale خدمات A. ارائه نمونه رایگان نمونه گیری / آزمایش ، لطفا نمونه ها یا محصولات CAD Graphics را به شرکت ما در چین ارسال کنید. قبل از خرید امتحان کنید. پیشرفت راه حل طراحی با توجه به نیاز پردازش محصول مشتری ، ما می توانیم یک راه حل منحصر به فرد را طراحی کنیم که از راندمان بالاتر تولید و کیفیت بهتر پردازش برای مشتری.2 پشتیبانی کند. خدمات پس از فروش: آموزش نصب (3 قطعه): الف. ما دستگاه را تهیه خواهیم کرد آموزش فیلم و کتابچه راهنمای کاربر به زبان انگلیسی برای نصب ، بهره برداری ، تعمیر و نگهداری و رفع مشکل ، و راهنمایی فنی را از طریق پست الکترونیکی ، فکس ، تلفن / MSN / ICQ و موارد دیگر به شما ارائه می دهد ، در هنگام مشاهده برخی مشکلات نصب ، استفاده یا تنظیم . ب- می توانید برای آموزش به کارخانه ما بیایید. Gweike راهنمای حرفه ای را ارائه می دهد. آموزش مستقیم و موثر چهره به چهره. در اینجا تجهیزات مونتاژ شده ، انواع ابزارها و تجهیزات آزمایشگاهی را در اختیار شما قرار داده ایم ، همچنین در طول دوره آموزشی امکان اقامت را فراهم خواهیم کرد. زمان آموزش: 1-10 روز کاری.
    سؤالات متداول
    س: چگونه می توانید از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید؟ الف: کارخانه ما دارای تجهیزات بازرسی حرفه ای است و ما چندین مورد بازرسی داریم. بازرسی ورودی ، بازرسی در طول تولید ، بازرسی قبل از تحویل و فرایند نظارت بر کیفیت بازرسی کامل. س: محصول شما چه نوع ماده است؟ A: مواد متداول ما فولاد منگنز بالا است. فولاد کربن ، فولاد آلیاژی فولاد استاندارد. فولاد با مواد بالا ، فولاد کروم بالا ، چدن. س: آیا می توانیم از کارخانه بازدید کنیم؟ پاسخ: بله ، شما می توانید در هر زمان از کارخانه بازدید کنید. تیم فروش ما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند. ما می توانیم خدمات وانت و وانت را در فرودگاه ها و ایستگاه های قطار ارائه دهیم. س: اگر محصولات شما بعد از استفاده دارای مشکلات کیفی هستند ، پس از فروش چگونه می توان از آن محافظت کرد؟ پاسخ: اول از همه ، باید عکسی از بخش مشکل تهیه کنید ، بنابراین می توانیم ببینیم که چگونه این بخش نصب شده است و اطلاعات لازم دیگر را نیز جمع آوری می کنیم تا علت مشکل اساسی را تعریف کنید. اگر در واقع کیفیت محصول خود باشد ، ما به شما جبران خسارت می دهیم و راه حل هایی را برای جلوگیری از بروز مشکلات کیفی در آینده پیدا خواهیم کرد.
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *