فولادهای spk

خرید و فروش گرد فولاد SPK تسمه فولاد SPK شفت SPK فروش SPK های داخلی و وارداتی

با سلام  و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. فولاد های SPK یکی دیگر از فولاد های پر مصرف در صنایع می باشد. مهزیار فولاد صنعت بعنوان فروشنده و خریدار فولادهای آلیاژی صنعتی در سراسر کشور به صورت گسترده فعال بوده و مقطع فولادی SPK مورد نیاز شما را در حالت های تسمه، شفت و …. تامین خواهد نمود. لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت فولادهای SPK با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما در شرکت آماده ی پاسخگویی به شما خریداران گرامی و ارجمند می باشند.


فولادهای SPK

خرید و فروش  گرد فولاد SPK  تسمه فولاد SPK  شفت  SPK  فروش SPK  های داخلی و وارداتی در سایز های مختلف بصورت میلگرد ، شفت ، تسمه ، ورق  ،با آلیاژ  SPK  به طول دلخواه  همینک در مهزیار فولاد .(جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از سایز ها و اقلام موجود با 02144449101 تماس بگیرید)


مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی است که در زمینه انواع مقاطع فولادی و آلیاژی دارای تجربه و تخصص بوده و کلیه مقاطع آلیاژی شما عزیزان را در کمترین زمان ممکن تامین خواهد نمود. مهزیار فولاد با تیم مجرب خود در زمینه مربوطه، قادر است شما عزیزان را در زمینه انتخاب نوع فولاد با توجه به شرایط کاری یاری نموده و با مشاوره ی رایگانی که در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد، شما را چند پله به جلو بیندازد. خواهشمندیم جهت کسب اطلاعات بیشتر از فولادهای SPK با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا صورت های درخواستی خود را از طریق ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.om به دست تیم فروش مهزیار فولاد برسانید. کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *