St12 Cold Rolled Steel Coil Plate St14

خرید و فروش کلیه ورقهای اسید شویی sw22در ابعاد مختلف sw22 اسید شویی داخلی و وارداتی

با سلام و درود بر شما خریداران و کاربران مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت با نگاهی متفاوت نسبت به پروژه های صنعتی شما عزیزان اقدامات لازم را مبذول نموده و کلیه مقاطع فولادی مورد نیاز شما را تهیه و تامین می نماید. ورق فولادی اسید شویی از دیگر ورق های فولادی است که مورد استفاده کاربران صنعت قرار خواهد گرفت. لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ورق اسید شویی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس بگیرید. تیم فروش شرکت شما عزیزان را در این راستا یاری خواهد نمود.


ورق فولادی اسید شویی

خرید و فروش کلیه ورقهای اسید شویی  sw22در ابعاد مختلف sw22  اسید شویی داخلی و وارداتی

ورق اسید شویی sw22  تولید قزاقستان ضخامتهای 3 و 4 میلیمتر بصورت رول عرض 1.25 و 1. متر

ورق اسید شویی sw22   تولید فولاد مبارکه ایران ضخامتهای 2 میل و 3 میل  عرض 1 متر و 1.25  به طول دلخواه….

مقاله ی آهن الات ساختمانی و مقاله ی آهن آلات صنعتی  را نیز بخوانید
مقاله ی ورق فولاد مبارکه و مقاله ی لوله مانیسمان api  را نیز بخوانید
مقاله ی لوله استیل ۳۱۶ و مقاله ی لوله استیل ۳۰۴ را نیز بخوانید

خرید و فروش کلیه ورقهای اسید شویی   با آلیاژ  sw22  تولید کشور چین ، قزاق ، روسیه ، کره ، فولاد مبارکه همینک در مهزیار فولاد .( جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایز ها و ابعاد موجود با 02144449101 تماس بگیرید )


مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی است که در زمینه فروش و تامین انواع مختلف ورق آهنی دارای تجربه ی بسیار بالایی بوده و با سالها تجربه و تلاش در صدد است تا کلیه نیاز های شما عزیزان را در زمینه محصولات فولادی و آلیاژی تامین نماید. جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ورق اسید شویی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید با ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال اییمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com تیم فروش شرکت را از صورت درخواستی خود آگاه نمایید. تیم فروش شرکت همه روزه ازساعت 9 صبح الی 17:30 آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *