فروش ورق های دریایی

خرید و قیمت روزانه انواع ورق های دریایی گرید A با استاندارد های GL-A ، LR-A ،A131 GR A

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت صنعتگران و کاربران مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت با سال ها تجربه خویش در زمینه فروش ورق های دریایی در خدمت شماست تا خدمات خود را در این زمینه به بهترین شکل ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهد. تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت با تخصص خود قادر است شما عزیزان را در زمینه خرید و فروش انواع مقاطع آلیاژی راهنمایی نموده و در انتخاب نوع مقاطع با توجه به شرایط و نوع کاربرد راهنمایی می نمایند. جهت خرید انواع ورق های دریایی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. ما شما را در زمینه خرید انواع مقاطع فولادی و آلیاژی راهنمایی خواهیم نمود. ورق دریایی GL-A . LR-A از ورق های دریایی است که مورد استفاده صنعتگران عزیز قرار می گیرد.


ویدیو زیر، خلاصه ای از مطالب زیر است:


برای ساخت کشتی ها، شناور ها و اسکله های تفریحی و دیگر ادوات دریایی که در تماس با آب شور دریا می باشند، نوعی ورق فولادی خاص بکار گرفته می شود که مقاومت بیشتری نسبت به دیگر فولاد ها در شرایط سازه ای در سازه های دریایی از خود نشان می دهد.

به این ورق ها در اسطلاح عامیانه در بازار مصرف ایران ورق های دریایی می گویند. ورق های دریایی در استاندارد های گوناگونی تولید می گردند که در این مقاله به برخی از استاندارد های تولیدی ورق های دریایی اشاره می کنیم.

ورق های دریایی در گرید های LR-A که اصطلاحا به ورق هایی گفته می شود که با تاییدیه ی لویدز رجیستر ( LLOYD,S REGISTER ) تولید می گردند. ورق های LR-A در خط تولید هر یک از کارخانجات تولید ورق در جهان باشند، می بایست حتما زیر نظر ناظر تاییید کننده موسسه استاندارد لویدز تولید گردند.

از دیگر ورق های دریایی می توان به ورق های GL-A اشاره نمود. این ورق ها که در اصطلاح عامیانه به ورق های GL-A معروف می باشند، در حقیقت مطابقت با استاندارد GL-A36 برابر با استاندارد DIN آلمان می باشند.

استاندارد GL-A36 در دسته ی استاندارد ساخت سازه های دریایی قرار می گیردو این استاندارد مطابق با استاندارد آلمانی DIN شناخته شده که در بسیاری از کارخانجات کشتی سازی جهان با همین نام شناخته می شود.

از دیگر استاندارد های مصرفی ورق های دریایی، می توان به ورق های A131 گرید A اشاره نمود. ورق های A131 GR A که مطابق با استاندارد کشور ایالات متحده آمریکا مرجع ASTM می باشد. این ورق ها نیز در دسته ی استاندارد های دریایی قرار گرفته که کشور ایالات متحده آمریکا بسیاری از شناور ها، بارج ها و یدک کش ها و دیگر ادوات دریایی با ورق های دریایی با استاندارد A131 گرید A تولید می گردند.

فروش ورق های دریایی

فروش ورق های دریایی

در بازار ایران کلیه آلیاژ های مذکور در ضخامت ها و ابعاد مختلف موجود می باشد و خریداران گرامی جهت خرید انواع ورق های دریایی می توانند درخواست های خود را در ضخامت و ابعاد گوناگون برای واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ارسال نمایند.

ورق های دریایی در گرید های 36، GL-A و LR-A و A131 از ضخامت 6 میلی متر الی ضخامت 50 میلی متر در ابعاد مختلف تولید کارخانجات معتبر جهان به صورت وارداتی همینک در خاک ایران موجود می باشد و کارخانجات سازنده ی شناور و دیگر کارخانجات ساخت سازه های دریایی می توانند از این ورق ها جهت ساخت سازه های خود استفاده نمایند.

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت های روزانه انواع ورق های دریایی و جهت خرید انواع ورق های دریایی در گرید های و ضخامت ها و ابعاد مختلف، با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت کلیه ورق های دریایی فروخته شده خود را به شرط آلیاژ به فروش می رساند و کلیه محصولات تامین شده توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت با تاییدیه ی بنیاد علوم کاربردی رازی به تاییدیه خریداران گرامی عرضه شده، خریداران و صنعتگران گرامی می توانند با خیالی بسیار راحت اقدام به خرید ورق های دریایی با گرید ها و آلیاژ های گوناگون از واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت نمایند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق ها و آهن آلات صنایع دریایی و کلیه ورق ها و لوله های آلیاژی و خاص صنعتی در ایران.


فروش ورق های دریایی

خرید و فروش کلیه ورق دریایی   GL-A  و  LR-A ورق های کشتی سازی ، ورق های ساخت کلیه ادوات دریایی . ورق های مخصوص ساخت شناور ، کشتی ، بارج ، یدک کش ، دبه ، لندینگراف ، کشتی های باری ، کشتی های مسافر بری ، کشتی های نظامی ، ورق های مخصوص ساخت کشتی با آلیاژ خاص از ضخامت 5 میلیمتر تا 100 میلیمتر ابعاد مختلف همینک در مهزیار فولاد .  ( جهت اطلاع از اجناس موجود و ضخامتهای موجود با 02144449101 تماس بگیرید )


مقاله ی ورق فولادی  و مقاله ی لوله فولادی را نیز بخوانید
مقاله ی لوله api  و مقاله ی فروش ورق اکسین  را نیز بخوانید
مقاله ی ورق اکسین  و مقاله ی ورق گالوانیزه را نیز بخوانید


مهزیار فولاد صنعت اینجاست تا با تخصص و تجربه خود شما عزیزان را در زمینه خرید و انتخاب انواع مقاطع فولادی و آلیاژی یاری نماید. جهت اطلاع از قیمت فروش ورق های دریایی و خرید این ورق فولادی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت ارسال صورت های خرید مربوط به آهن آلات دریایی می توانید از طریق واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com اقدام نمایید. تیم فروش شرکت آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *